C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
Èega potrošnju, koje sirovine? :D

Jel ima ovo čudo senzor potrošenosti pakni?
Jer zadnje koče prašinom, sad idem nove uzeti.
 

Cutac

Prèkaroš
Dizela.
Znam, zafrkavam te :p

Jel možeš možda negdje pronaći kako se skida kanalni remen na 1.4 VTi? :angel:

Kad smo kod toga, 1555 kuna lakši.
SNR diskovi, TRW pločice, Corteco semering lijeve poluosovine(opet), 2 litre ulja za mjenjač i kanalni remen.
 

Cutac

Prèkaroš
Prodaj te prazne boce iz gepeka, pokrit ce pola
Haha, znam, da... :D

Možeš i ti, imaš service instaliran.
Aj probat ću :)

Jel se može Diagboxom isključiti aktivator pumpe vode?
Dakle da ga jednim klikom odvojim od remena da se prestane vrtjeti i drugim klikom opet spojim.
Ili ga moram ručno otpojiti?
 

Cutac

Prèkaroš
Aha, kao 10000 postova :D :D

Ma ne nego da se fino čovjeku zahvalim, tipku HVALA stisnem samo da mu se zbraja, nju ne računam kao pravo hvala :)
 

Cutac

Prèkaroš
Razjačao bih se :D

Sad sam se igrao sa c4.
Prvo jednostavna stvar, ulje bilo na 62%, usuo ga do 100%.
Drugo, aktivator pumpe mogu micati gore dolje, ali kada je motor ugašen. No ne mogu ga zaustaviti negdje da ostane, uvijek se spoji nazad. Kada motor radi i smanjim silu kojom španer stišće remen(vučem ga), cviljenje prestaje. Ne znam kako da odredim što cvili. Mislim da ću to morati kod mehaničara kada auto bude na dizalici da možemo odvojiti aktivator, ovdje je preskučeno.

E da, 7 mjeseci nakon redovnog, opet se malo smanjila razina rashladne. Količina u ekspanzionoj se smanjila za cca pola deci-deci, pretpostavljam da nije ništa značajno.

Evo i fotka
 

Cutac

Prèkaroš
Sljedeći tjedan bi se komotno moglo na more kakve su vrućine.
Bit će šou kad bude "draga, ajmo na more, al svratimo do mehaničara na 2-3 sata da nešto napravimo" :D :D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Namazi dragu nekim faktorom i ostavi je da se przi dok ti rjesis auto! Cekas popravak u hladu s pivom: Win-win situation! :)
 
Na vrh