C3 by "Yukio"

Yukio

Member
evo danas bio otišao po gume.
Kod vulkanizera na staroj oporovečkoj nasuprot garden malla dobio nove fulde sa ugrađnjom po 360 kn/kom.

ALI, pri ugradnji sam primjetio kako su prednji diskovi skupa sa pločicama na minimumu. Kada se zavrte zadnja dva kotača u zraku, lijevi puno prije se zaustavi nego desni (neznam jel to strašno ili ok).
I šećer na kraju: prednji suvozačev kotač ima ogroman luft :surprised:
Uz to sam uvjeren kako nije do homokinetičkog i ležaja jer ne čujem specifičan njihov zvuk
?????
 

Krky

Lakerski profesionalac
Eeee nek ti je sa srečom sa gumama, sigurno budeš zadovoljan..
nažalost budeš moral mijenjat diskove i pločice, nije to tak strašno, oko pol vure posla, komplet imaš od 500kn do 800kn imaš dosta proizvođača, ima tu tema o tome, dobro bi ju bilo pročitati, ja sam del komplet od Trustinga 600kn, spočetka nisam bil zadovoljan, dobro su kočile ali su znale cviliti, nakon 5tkm su prestale cviljugat i sad su super.. otraga sam mijenjal samo pakne i cilindriče to sam del Ferode celindrič 120kn a pakne 250kn imaš sve u mojoj temi...
ovo napred kaj ima lufta mislim da bi mogla biti kugla ili krajnik spone ili čak sama spona u letvi, sve ovisno kak i gde ima lufta, more i stabilizator biti al onda bi jalo lupal u vožnji da tak jako, kak si rekel ima lufta..
a ovo sa zadnjim kotačima je po meni sasvim normalno ako oba dobro koče, nožno i ručno, to kaj ova strana prije stane more bit da su pakne bolje poštelane, to nema veze ako dobro koči na valjkima..
 

Yukio

Member
Kako najlakše dijagnosticirati što promjeniti da se makne luft s kotača. Jer bojim se voziti kada sam vidio koliki luft. Da počnem s kuglom.
I da, skuži se na volanu trzanje pri malim grabama, vjerojatno zbog tog lufta.
 

Krky

Lakerski profesionalac
kugla ti je skroz dole ispod diska, a krajnik je na sponi koja izlazi iz letve volana kad gledaš u kotač sa desne strane..
digni ga sa običnom dizalicom da je taj kotač u zraku gdi ima lufta, i cimaj ga, pa nam javi na kojoj lokaciji je luft..
 

Yukio

Member
mislim da sam otkrio problem, kugla, i odmah kupio kod tokića, 126 kn


Slijede mi sada dvije mogućnosti:
- koliko je kompleksno i kasnije opasno ako sam promjenim?
- gdje bi sutra u ZG mogao napraviti izmjenu

da li je špur nakon izmjene neophodan odmah?
 
Posljednje uređivanje:

Krky

Lakerski profesionalac
eee si videl,
ma to si sam zamjeniš, kaj buš plačal majstora bez veze..
3 šarafa ti drže kuglu na vilici i jedan ide popreko na glavčini, 5min i gotov si,
prvo odšarafi ovaj kaj ide popreko kaj je na glavčini, i sa nogom stisni vilicu prema dole da izađe kugla iz glavčine, pa onda ona 3 na vilici i gotovo..
a čuj, del si nove gume ja bi ti preporučal odmah napraviti i špur, moreš se ti voziti ali nemoj daleko..
 

Yukio

Member
opet hvala na savjetima,
to ću sutra ujutro napraviti, za nekih 70 sati moram nazad u matičnu zemlju naših ljubimaca.

p.s. u francuskoj me čeka megane iz devedesetih, bez serva, bez klime, bez turbine (čak ima pokazivač razine ulja :D )

e da, još jedan problem. Savio sam ključ za gume koji se nalazi u autu. Ili je neko slabo željezo ili je kontra smjer odvijanja???
 
Posljednje uređivanje:

Krky

Lakerski profesionalac
nije kontra smjer.
i ja sam svoj isto, kad ovi kod vulkanizera kad stegnu sa pištoljem moš se slikat :D
ja sa križnim ključem, ako ni to neide onda gedoru sa kratkim nastavkom i 1m cijev od vodovoda :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
I ja sam svoj skrivio :D

Prošlo ljeto sam u Lidlu kupio teleskopski, koji mi taman stane zajedno dole. Bio sam sumnjičav, ali je puno čvršći od tvorničkog. Koji je očito za jednokratnu upotrebu.
 

Yukio

Member
pokušao sam skinuti kuglu, svi šarafi lagano idu van. Ali onaj gornji dio kugle nikako da ispadne. Pa sam malo micao lijevo, desno....izgubio pola litre ulja iz getribe.....
Kako dalje, da li se smijem voziti s pola litre ulja iz getribe manjkom ili ne. Barem 10 km.
 

Krky

Lakerski profesionalac
aauuu pa di ti je iscurelo?
lagano do autodijelova i suni Toral 60w
samo kaj budeš to moral kod majstora, jer nebudeš mogel sam..
čep na getribi je duboko u nutra tak da treba inprovizirani šlauf sa tučerom, ili originalna pompa sa kojom upumpaš ulje u getribu, tak nekek..
mislim da se na c3 može čak i na rikverc šalter natočiti ulje u getribu, to bolje znaju tu bolji maheri koji budu to potvrdili ili demantirali..
 

Yukio

Member
Pošto ja već spremam kofere za put, pa sam brigu o autu prepustio drugima. Zadnje stanje koje je:
auto odvežen kod nekog majstora, on to promjenio. Na pitanje kako je uspio. Pošto ja nisam mogao nikako izbiti, rekao je. Treba specijalni alat.
Na pitanje o manjku ulja u getribi, rekao je. Ma vozi dok ne počne nešto lupati.

Trenutno čekam ponudu od Anđelka za dijelove.
Pregledao sam ovjes. Tretnutno je ok. Svi zglobodvi još imaju onu gumicu, osim te kugle koja je promjenjena i one 'spone' na istoj strani.
Također stavljam nove diskove i pločice.

U papirima od C3 koje imam piše za 1.4 HDi promjena remena razvoda na 240 000

Ima netko za preporuku ulja kojeg da stavim u getribu i mjestora. Mislio sam otići kod onih u garden mall, piše da to rade.
 

Krky

Lakerski profesionalac
izbjegavaj takve majstore sa takvim izjavama, inače su getribe boljka na c3 ko ne pazi..
Total Transmission TX 75W-90 ide, mi se čini 1.8l
ja bi remen mijenjal prije, recimo na 100tkm ili kojih 8 godina.
 

Yukio

Member
Evo malo napokon o autu,
trenutno 201 600 km
Prva rega 2005 g.
Prvo je služio nekoliko godina u rent-a-car na splitstkom aerodromu.
Nakon toga ga je moj prijatelj koristio do prije par mjeseci kada sam ga uzeo.
Prvo i jedino što me privuklo je nevjerojatna potrošnja :D
Imam model s 1.4 HDI
U ostalo se ne kužim još najbolje pošto sam do sada uvijek bio korisnik VW ;)

Na njemu je mjenjan MAF koji je stajao 3000 kn.

Dva dana nakon što sam ga preuzeo, nisam mogao ubaciti u rikverc niti u petu.
Zaključio sam kako mi ne prebacuje u desnu granu mjenjača.

Kopao sam i pričvrstio sajlu jer je očito pastična kopča odradila svoje, svom srećom sajla nije pukla.








Prije par godina stavljane su ledice koje su naravno skinute na tehničkom pregledu auta :D
Zato je ostao trag ljepila.



Kupljene neke jeftine navlake, pošto su tvornička sjedala dubinski prašinom isprljana.



Bilo je problema sa klima uređajem, nije ništa hladilo na normalni prekidač pa se napravila brika direktno na klimi i izvedena kao na slici. S tom brikom klima hladi ko luda :D



Sada, nakon što sam ga preuzeo,
stavio sam novo ulje i sve filtere.
Nove gume Fulda, upravo i novu kuglu koja je bila totalno poderana.

U tijeku je nabava spone stabilizatora koja je vjerojatno otišla zbog kugle.
I diskovi i pločice nove zbog totalne istrošenosti starih. Naravno i getribno ulje je na redu zbog curenja kod izmjene kugle.

Trenutno se raspituje o stanju remena, pošto mi bivši vlasnik se ne može sjetiti jel to mjenjao ili ne.
 

Yukio

Member
Pošto se za koji dan vraćam u HR, a citrać stoji cijelo vrijeme :(
jer nema ulja u getribi. Gdje bi ga mogao povoljno promjeniti a da ne dođe kasnije do komplikacija s getribom. Jer čujem da im je to mana
 

Krky

Lakerski profesionalac
probaj tam di si napravil i mali servis..
tam te več poznaju, i imaš iskustva sa njima, a i možda kakav popust padne kad si opet kod njih došel..
 
Na vrh