C3 by Fran

Cutac

Prèkaroš
Ok, hvala :)
No i dalje me zanima kakav se pokazao konkretno Franu. Neki govore da filter nema smisla da uništi MAF, neki kažu da se osjeti razlika. Ja za 1000 km moram mijenjati i za ~2 godine će me jednako ispasti K&N kao i 3 kartonska. Ako Fran ima dobra iskustva, razlog više da i ja uzmem :)
 

Franzg

New member
Poput tvorničkog?
Kako si dobio ovo pucketanje? Ja bih htio zadržati oštar zvuk, ali dobiti pucketanje.
dada običan srednji, a promjena se uglavnom odnosi na taj straznji lonac koji je protočni. Postoji kao obični lonac koji je bio serijski na autu, onda poluprotočni lonac (taj sam imao dosad), pa ovaj protočni sa nekakvim "S pregradom" (taj sam uzeo ja, jer sam im tamo u Lastovčiću reko da ne želim da me se čuje u drugom kvartu haha) i full protočni koji bi bio još malo glasniji od ovog. Auti koji nemaju srednji lonac bi vjerojatno bili još glasniji, meni se sviđa ova dubina zvuka i posebno to pucketanje :cool::twisted:
Ovo se odnosi na ono što su meni rekli u Lastovčiću, tak da mozda neka druga radnja ima drugačije verzije lonaca
 

Cutac

Prèkaroš
A performanse sa tim raznim loncima? Jesi osjetio pad ili porast kakav?
Zanimljivo, moram smisliti gdje i kako prije nego se neki prošuplji da budem spreman :D
 

Franzg

New member
A performanse sa tim raznim loncima? Jesi osjetio pad ili porast kakav?
Mislim da to sve ostaje isto, pad sigurno ne, eventualno psihološki malo bolje jer se ipak ljepše čuje, al za neko povećanje snage bi trebalo komplet ispuh od motora do kraja mjenjat, downpipe, radit decat i slično, ali s tim se nebi zezo zbog potencijalnih problema sa tehničkim i slično :D

A servisna strana? Koliko imaš km, kako ga čistiš?
Sad tek ovo vidim. Stavljen je tek pred par mjeseci pa ima oko 15 tisuća kilometara, postoji taj set za čišćenje ali ja ću ić do Gabreka ostavit da mi očiste, ali to neće bit tak skoro budući da na stranicama KN-a piše da u normalnim uvjetima ne treba čistit čak 50 tisuća milja...
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da to sve ostaje isto, pad sigurno ne, eventualno psihološki malo bolje jer se ipak ljepše čuje, al za neko povećanje snage bi trebalo komplet ispuh od motora do kraja mjenjat, downpipe, radit decat i slično, ali s tim se nebi zezo zbog potencijalnih problema sa tehničkim i slično
Èitao sam o primjerima u kojima je "pročišćavanje" ispuha čak malo i smanjilo snagu. No ono što se najčešće dogodi je pomak momentne krivulje, uglavnom na nižim okretajima padne moment.
A i ako se radi cijeli ispuh, trebao bi se napraviti usis, a i softver, tak da... :grin: :whistling:

Stavljen je tek pred par mjeseci pa ima oko 15 tisuća kilometara, postoji taj set za čišćenje ali ja ću ić do Gabreka ostavit da mi očiste, ali to neće bit tak skoro budući da na stranicama KN-a piše da u normalnim uvjetima ne treba čistit čak 50 tisuća milja...
Znači u biti jednom u 5 godina odeš Gabreku i on za 50-ak kuna očisti i vrati?
To je definitivno ulog u budućnost!
 

Franzg

New member
dobro si ti sredio taj autic... al iskreno...jesi li ikad pojeo burek u njemu? ili strudlu?
Hvala hvala :cool:
Hahaha, inače nemam baš običaj jest u autu ali na putovanjima se uvijek jede svašta, i cura i ja jer smo onda ipak po nekoliko sati u autu :grin::grin:
 

Franzg

New member
Pozdrav ekipa, javlja mi se problem tj cudan zvuk, pretpostavljam da ima veze s kuplungom. Sve sam snimio i dost jako se cuje, dakle kod otpustanja kuplunga ispod auta se cuje cudni zvuk (ko neko cviljenje), javlja se u onoj najvisijoj tocki (kad auto vec krene primat tj kretat) , a javlja se i kod stiskanja gasa (samo u prvoj desetinki, dakle kad stisnem gas u trenutku stiskanja, nakon tog moze bit noga do poda dalje se ne cuje), u videu je prvo ovo kad stiscem kuplung i cuje se a onda u drugom dijelu u voznji ovo kad stisnem gas i pustim pa se cuje...jos jedna stvar je da se to cuje nako 10-15min voznje (nakon samog paljenja prvih par min nema zvuka). Ima ko kakav prijedlog? Set kuplunga sam vec kupio novi jer mu je vrijeme za zamjenu (prvi otiso na 65 tisuca a ovaj je na 140 sad)tak da ovih dana i mislim to ic mijenjat...sta mislite oce se ovo rjesit s tim ?
Evo link videa: [ame]https://youtu.be/cOMLM37DeCs[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jel poslušao to koji meho? Obavezno nek se potisni ležaj zamjeni, možda je do toga... al mene na ništa konkretno osim starog madraca ne podsjeća.
 

Franzg

New member
Opruge kvačila?
da, lako moguće zvuči tako nekako

osim starog madraca ne podsjeća
haha e točno je takav zvuk

Dakle imam set kuplunga, naručio se na servis idući tjedan. Uz set kuplunga mijenjat će se vilica potisnog ležaja, semerinzi i ulje u mjenjaču kad već kopaju auto. Nadam se da će onda ovaj zvuk nestat
 

Franzg

New member
UPDATE: Danas zamijenjen set kuplunga (LUK nabavaljen na akciji u Tokicu), vilica potisnog lezaja, semerinzi i ulje u mjenjacu. Kuplung lijepo "sjeo" i osjeti se razlika onaj je uzasno tvrd bio.
E ali ovaj glupi zvuk za koji sam video stavio i za kojeg sam mislio da ce mozda nestat kad ovo rjesim nije nestao, ocito je nesro drugo po tom pitanju, opet se javlja posebno kad je auto zagrijan , stvarno nemam pojma kaj je to 🤔🤔
 

nero81

Active member
Donator foruma
Mozda ti cvili kakav nosac motora. Probaj u leru naglo dat gas i pustit da se motor pomakne. Ako cvili onda znas sta je. Nego mozes mi rec cijenu izmjene kvacila mat i ruke?
 

Franzg

New member
Luk set kvacila bio na 50 posto (sa 1600kn na 800kn)
Zamjena oko 950kn sa pdvom u Cib-u, i jos ovi popratni dijelovi (ilica potisnog lezaja, semerinzi i ulje u mjenjacu) oko 800kn.

@ivan a nisam uopce spominjao to jer sam mislio da ce to nestat kad se zamjeni kuplung ali nije...(al kuplung je ionako bio pri kraju a i dolazi sezona putovanja pa sam sto se tog tice htio bit miran)...al ocito nes drugo zeza morat cu do mehanicara da ga digne pa vidi jel moze cut.

Ne cuje se kad se stisne jako gas u leru pa pusti, uopce se ne cuje dok se stisce gas u leru...tek kod otpustanja kuplunga i kod stiskanja gasa dok se auto krece (ali samo u toj prvoj sekundi stiskanja papucice, poslijs prestaje)
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh