C3 1.4 benz - markan 1000

Milosh

Test
Možeš staviti tvorničku izolaciju od onog filca, ako takva uopste postoji za C3 (možda je dizeli imaju). A možeš i zalijepiti K-flex na haubu.

Ali ja se ne bih time zamarao. Ja bih radije da mu zimi treba malo više da se ugrije (ako to uopste utice) nego da rizikujem pregrijavanje ljeti (to mislim u slučaju K-flexa, mislim da filc puno manje toplotno izoluje).

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Pa ima hladjenje iz nekog razloga ;)
Hladjenja su i ovako predimenzionirana, prvenstveno da ne moraju raditi do ibera stalno. Sto znaci da se pregrijati nece sigurno.
Ja imam filc i 18 mm Armaflexa na haubi i ni tragu pregrijavanja.

Uzmes dva kvadrata samoljepljivog armaflexa od 9mm u Petrokovu, zalijepis i nema vise pare :)
 

DS9

Active member
Nisam siguran za benzince, pogledaću kasnije na servisnom sajtu citroena, ali moj c3 1.4 hdi 2006. iz francuske ima tu fabričku izolaciju.

Doduše i pored nje se motor dobro čuje, a kad se i dobro zagreje (imao sam prilike to da vidim ovog leta na ambijentalnim temperaturama pri gradskoj vožnji kada senzor spoljnje temperature očitava 45-51 C) hauba ume da bude vrela da ne može da se ruka na nju stavi (c3ojka je bela) - pri čemu se nije oglašavala dijagnostika za pregrevanje (ne postoji očitavanje temperature rashladne tečnosti na tabli kod restyle modela) a ni za pad pritiska ulja.

Nisam siguran šta bi značila ta izolacija za benzinski motor, ali verujem da se ovde samo radi o razlici temperature motora u kombinaciji sa spoljašnjom temperaturom i da je to isparavanje uobičajena posledica koja se javlja samo pod nekim klimatskim uslovima (i mikroklimatskim za motor).

Èini mi se da sam par puta to video i na svom c3, ali mi to nije značilo ništa posebno - jer su nivoi fluida (rashladna t., motorno ulje) na odgovarajućem nivou.
 

markan1000

Well-known member
hvala svima na savjetima! razmislit ću o razlozima za i protiv, ali baš me zanima bi li malo armaflexa iješilo problem.
znači cilj bi mi bio samo suzbiti pojavu te pare, jer mi je malo neugodno da me netko gleda sa strane kako dimim :D a i mene iritira. do zvučne izolacije mi stvarno nije niti malo.
s obzirom da se para pojavljuje otprilike samo iznad glave motora gdje je hauba najtoplija, čak možda ne bi trebalo ni lijepiti ispod cijele haube nego samo na tom dijelu, pa bi onda bila i manja opasnost od eventualnog pregrijavanja
 

Cutac

Prèkaroš
Ma kakvo pregrijavanje, dam se kladiti da ne bi bilo nikakve razlike da metar izolacije stavis i na haubu i sa strane. Motorni prostori su dizajnirani da topli zrak iz radijatora izlazi iz motornog prostora zracnim putem.
 

Zix

Active member
Moze se improvizovati sa pomenutim flexom a mozes naci i polovnu koja je u iole dobrom stanju ili kupiti novu ali ne kod ovlascenog jer ce te odrati, 20€+zabice+postarina=25-30€
 

Zix

Active member
Srbija otpadi... A i internet prodaja sa dobrim rabatom,ako neko dolazi moze biti poslato ali preko dhl ili fedex duplo ako ne i vise sto se tice postarine, svi znaju da su ovde delovi dz ovisno sta trazis i koliko trazis
 

markan1000

Well-known member
Zadnja 2 dana sam primijetio da puno duže vergla prilikom paljenja u odnosu na ranije, kad je palio ko mina čim bi se ključ okrenuo.
Osim toga, zadnja dva jutra kad sam išao na posao, na istom mjestu mi se dogodilo da u 3. brzini odjednom na dvije sekunde izgubi snagu, jednostavno ne prima gas i počne se gušiti, i onda opet dalje krene normalno.
problem je postao sve učestaliji, zasad sam samo primijetio da se javlja po lijevim zavojima, u rotoru i sl. Zato je sad autić opet na servisu i čekamo nalaze.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pumpa goriva bi meni najsumnjivija bila.... i što se tiče paljenja i lijevih zavoja. Valjda će riješit to brzo :D
 

markan1000

Well-known member
ipak je stvar do pumpe, kad ostane manje goriva u rezervaru, i onda kad se još auto vozi u nekom zavoju, ne funkcionira kako treba.
tri su moguća rješenja:
1. zamijeniti pumpu koja je pod garancijom - istina je da ova ima garanciju, ali bila je totalni jeftilen i lako moguće da pumpa nije pokvarena nego je jednostavno smeće (koštala je par sto kuna). zato nisam siguran da mi se da nekome plaćati ruke za zamjenu da bi na kraju jednako bilo.
2. staviti novu bolju pupmu - jako skup sport
3. paziti da u rezervaru uvijek imam barem četvrtinu goriva - najjeftinija opcija, jedino danas sutra kad ću ići auto prodavati, tko će objasniti kupcu da je do toga stvar...
 

markan1000

Well-known member
skoro godinu dana me nije bilo na temi... što je zapravo dobro. prešlo se 201000 kilometara. jako volim ovaj auto, i ne mogu se oteti dojmu da je auto iznutra kvalitetnije složen nego 7 godina mlađi c4, ništa nije izblijedilo, ništa ne škripi i ne cvrči, jedino se volan izgulio i ručica mjenjača raspala. nema tu finoće materijala naravno, ali nekako je sve kompaktno i čvrsto.
u međuvremenu je preko prošle zime otišao karter - zamijenjen. odmah nakon toga je puknuo filter ulja (ne sjećam se više koja je marka bila), zamijenjeno i to.
promijenjena i ručica mjenjača.
sad mi je zadnjih par dana na hladno počeo jako teško paliti. kasnije ide bez problema, ali na hladno se baš jako muči. neke ideje do čega je? vidio sam da je tu već bilo takvih problema s 1,4...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
uto iznutra kvalitetnije složen nego 7 godina mlađi c4, ništa nije izblijedilo, ništa ne škripi i ne cvrči, jedino se volan izgulio i ručica mjenjača raspala. nema tu finoće materijala naravno, ali nekako je sve kompaktno i čvrsto.
Apsolutno se mogu složiti. Još nema nikakvih cvrčaka, boje i oblici su postojani. Jedino sam volan pretapecirao i zamjenio ručicu mjenjača. Ostalo je tip-top.

ad mi je zadnjih par dana na hladno počeo jako teško paliti. kasnije ide bez problema, ali na hladno se baš jako muči. neke ideje do čega je? vidio sam da je tu već bilo takvih problema s 1,4...
Da nije samo akku pred izdahom? Ako daš mrvu gasa, jel pali odmah?
 

markan1000

Well-known member
Što se tiče paljenja, mislim da sam mogao samo skrolati stranicu prema gore i vidio bih rješenje problema. Smeće od pumpe. Napunio tank do vrha i pali dobro.
 

markan1000

Well-known member
četiri mjeseca nisam ništa pisao, u tom razdoblju prešlo se cca 2500 km, sad smo na 203.500, 95% gradske vožnje. auto i dalje lijepo radi, i dalje sam jako zadovoljan. počelo je nešto ružiti preko ležećih, pa kad se uhvati vremena ili na prvom sljedećem redovnom servisu ćemo to rješavati.
jedino me potrošnja hebe, 10-ka okrugla, a ne želim ga voziti ko baba. sreća pa se ne radi puno kilometara...
 
Na vrh