C3 1.4 benz - markan 1000

markan1000

Well-known member
nadam se da će ovaj rad auto, a bome i sljedeći kupac jednog dana, znati cijeniti :D

ali odmah i jedna loša vijest, jutros opet pokazivač temperature skoči do maksimuma i zapišti, tako se zadrži na maksimumu jedno 15-ak sekundi, prije nego li se vrati u normalu... :mad: Termostat? A zapravo glavno pitanje je voziti ili ne dok se to ne riješi?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi spojio OBD i pratio temperaturu... pa da se vidi što se točno dešava. Na mom redizajnu nema pokazivača...
Termostat je nekih 400injak kuna i 15 min posla.
 

Memphis

Active member
Šteta što ti nije odmah pregledao termostat. Jer ako ti je otišao onda ti 500 kn ne gine i opet treba vadit antifriz.

Samo imaš Vernetov koji je u originalu i kutijama ostalih brandova .... i možda koji kineski ali to ne meći ...
 

markan1000

Well-known member
a koliko mogu biti opasna ta pregrijavanja od doslovno 10-15 sekundi? naravno da ću to srediti i neću vječno ostaviti, ali ako mi se npr. jednom na putu do posla upale lampice na 15-ak sekundi, može li to ostaviti neka trajnija oštećenja? sad kad sam sredio glavu i sve drugo, ne bi htio da moram ponovno to prolaziti :hm:
 

Memphis

Active member
To nije pregrijavanje. To nešto ne valja što se tiče pokazivača temperature, odnosno termostat, senzor, kazaljka ili sl.

Da ti se on pregrijava ne bi se ohladio za 15 sec.
 

Milosh

Test
To nije pregrijavanje. To nešto ne valja što se tiče pokazivača temperature, odnosno termostat, senzor, kazaljka ili sl.

Da ti se on pregrijava ne bi se ohladio za 15 sec.
Upravo tako, masa motora i tecnosti koja se grije/hladi je tolika da je nemoguće da se za 15 sek. ni zagrije ni ohladi. Izvor je najvjerovatnije senzor temperature, a na osnovu njegovog lažnog signala onda tabla pokaže previsoku temp. i to aktivira i sva popratna upozorenja.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

markan1000

Well-known member
Ok, hvala. To je i meni logično, jer doslovno se za 15 sekundi ugasi, a nemoguće je da u tom razdoblju temperatura stvarno skoči s normalne 3 crtice na maksimalnih 6 i vrati nazad...
 

markan1000

Well-known member
opet ja :grin:
prekjučer u c3 osjetim miris goriva / ispušnih plinova u kabini, teško mi je odrediti što je od toga dvoje, čas sam siguran da je gorivo, a čas da je od auspuha. S tim da ništa ne smrdi onaj tren kad tek sjednem u auto niti tek kad krenem. i onda sam pokušavao dokučiti u kojem trenutku se javlja smrad i došao do zaključka da se javlja samo pri brzinama većim od cca 60 kmh, i da se osjeti samo kad je otvoren prozor.
ispod auta nikakvih lokvica nema. auto normalno vuče. haubu sam otvarao dok je motor u radu u leru, nikakvih čudnih mirisa nema...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A crijevo goriva je taman ispod filtera kabine... možda pušta na crijevu ili spoju pa se diže maglica kad se ubrza automobil. Obavezno pregledat čim prije
 

Memphis

Active member
opet ja
prekjučer u c3 osjetim miris goriva / ispušnih plinova u kabini, teško mi je odrediti što je od toga dvoje, čas sam siguran da je gorivo, a čas da je od auspuha. S tim da ništa ne smrdi onaj tren kad tek sjednem u auto niti tek kad krenem. i onda sam pokušavao dokučiti u kojem trenutku se javlja smrad i došao do zaključka da se javlja samo pri brzinama većim od cca 60 kmh, i da se osjeti samo kad je otvoren prozor.
ispod auta nikakvih lokvica nema. auto normalno vuče. haubu sam otvarao dok je motor u radu u leru, nikakvih čudnih mirisa nema...
A crijevo goriva je taman ispod filtera kabine... možda pušta na crijevu ili spoju pa se diže maglica kad se ubrza automobil. Obavezno pregledat čim prije
Tamo ti se nalazi EVAP ventil koji "pušta" benzinske pare iz rezervara nazad u usisnu granu da sagore. Vjerojatno je puklo crijevo oko ventila pa pušta van. Ili kad su ti radili glavu da im se nije slučajno potrgalo koje.

Javlja se na veći brzinama jer vjeojatno u tom trenu ECU pali ventil i ubacuje pare u usisnu a i vjetar ti ih puhne u nos. Po šnjofaj oko njega pa ćeš osjetit jel to to.

 

markan1000

Well-known member
Hmmm zanimljiva teorija koja ima smisla. U prilog joj ide da je u petak motorni prostor detaljno pregledan, sve suho, ništa ne slini niti kapa niti curi, pa utoliko ima smisla da su onda u pitanju benzinske pare. Isto tako, auto i dalje normalno vuče pa ne bi trebalo ništa biti začepljeno (npr. katalizator ili nešto u vezi s ispuhom...).
danas ostaje kod mehe pa ćemo vidjet.
inače primijetio sam da je smrad najjači dok s brzine od preko cca 60 kmh usporavam npr. prema semaforu
 

markan1000

Well-known member
Evo otkriveno što je, i nisam sretan.
Pušta na gornjem kučištu od rezervara. Problem je što se to kučište izgleda ne može samo zamijeniti, ili ga je teško nabaviti, nego ide u kompletu s pumpom. a to je cijena boli glava, čak i s ogromnim rabatom koji imam u jednoj trgovini autodijelova. Ništa, sad smo u potrazi za nekim rabljenim dijelom. Pumpa je navodno ispravna, problem je samo u kučištu koje je negdje popustilo :mad:
Dakle, kučište bude čisto, i nekoliko minuta nakon paljenja počne pomalo gorivo izlaziti i smrditi. Po noći to ishlapi i zato se ujutro nije ništa osjetilo kad se uđe u auto, nego ujutro nakon paljenja opet ista procedura. E sad, da li se curenje pri većim brzinama pojačavalo, ili bi tek nakon pet minuta iscurila tolika količina goriva da se osjeti smrad, a toliko mi treba od kuće do otvorene ceste kad postižem veću brzinu pa se meni činilo da je samo pri većim brzinama, sad je manje bitno. Bitno da se otkrilo i da se što jeftinije riješi. Javim kako je prošlo na kraju.
 

Cutac

Prèkaroš
I iz tog razloga ja govorim da je kupovina auta sa vise od 20t km i godinu dana starosti ogroman bauk.

Jos malo pa dupla cijena?
 

Milosh

Test
I iz tog razloga ja govorim da je kupovina auta sa vise od 20t km i godinu dana starosti ogroman bauk.
E baš ga pretjera, mogao si napisati i sa 2k kilometara..

Èovjek je svjesno kupio auto u nesavršenom stanju, za cijenu koja tom stanju i odgovara. ;)

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
al tješim se da je kupovna bila jako dobra
Veliš dobra, ako ovo bude zadnji kvar :p

E baš ga pretjera, mogao si napisati i sa 2k kilometara..

Èovjek je svjesno kupio auto u nesavršenom stanju..
Kupovina auta sa više od 20t km je ogroman rizik osim ako znaš auto i vlasnika. Uzmi 80 tisuća. Možda dobiješ super stvar, a možda dobiješ neki koji niti jednom nije servisiran i u biti kupiš auto na kraju života.
Ja sam za to ako je neki auto koji baš želiš pa si na sve spreman, ali inače, ili novi ili sa 10-20 tisuća da obori cijenu.
Sa generalkom ima 20 tisuća kuna uloženo, sad ovaj problem, možda još koji(ali držim fige da ne bude). Puno novca za jedan 12 godina star c3 sa 200 tisuća kilometara.

A nakon određene kilometraže, rijetki će biti pouzdani.
 
Na vrh