C3 1.4 benz - markan 1000

Milosh

Test
Veliš dobra, ako ovo bude zadnji kvar [emoji14]



Kupovina auta sa više od 20t km je ogroman rizik osim ako znaš auto i vlasnika. Uzmi 80 tisuća. Možda dobiješ super stvar, a možda dobiješ neki koji niti jednom nije servisiran i u biti kupiš auto na kraju života.
Ja sam za to ako je neki auto koji baš želiš pa si na sve spreman, ali inače, ili novi ili sa 10-20 tisuća da obori cijenu.
Sa generalkom ima 20 tisuća kuna uloženo, sad ovaj problem, možda još koji(ali držim fige da ne bude). Puno novca za jedan 12 godina star c3 sa 200 tisuća kilometara.

A nakon određene kilometraže, rijetki će biti pouzdani.
Drukčije razmišljam od tebe o mnogim detaljima toga što si napisao...

Slažem se da je kupovina svakog polovnog auta određen rizik, ali ne u tolikoj mjeri kao ti.

Mislim da je puno više primjeraka koji će dobro služiti uz manja ulaganja nego loših primjeraka u koje treba strpati brdo love da bi isli.

Mislim da polovno auto koje ima 20k na satu i koje je tu udaljenost prešlo u normalnom periodu (godina-dvije) nosi 80 posto rizika kojeg nosi i kupovina novog auta (pod tim mislim isključivo na moguću učestalost kvarova, ne gledam činjenicu da na novom imaš garanciju).

Možeš ti uzeti i novo auto pa inati s njim problema da ti prisjedne. Dzaba ti garancija ako je stalno na servisu i ako izgubis povjerenje u njega, a ima i takvih slučajeva.

Licno sam do sada imao dva polovna auta, jedan kupljen sa 130k a drugi sa 160k na satu. Sa oba prešao po 100k bez ikakvih većih problema, i oba još dalje voze. Da, imao sam i sreće s tim autima, ali mislim da se ipak može uzeti dobro auto ako dobro gledaš šta uzimas i imaš mrvicu sreće.

Inače, auto sa 10-20 k na satu je malo jeftiniji od novog. :D

Napravismo čovjeku off-topic... [emoji17]

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Slažem se sa svime, ali znam puno ljudi koji su uzeli polovni auto po primjeru nečijeg novog i imali više problema nego taj sa novim.
Mi smo u obitelji imali svakakve "nacije"(ono, smeće francuze i savršene švabe), ali svi su bili jednako pouzdani i jedine razlike su bile u prirodi auta(ono, francuzi udobni, nijemci dosadni, japanci hrđavi :D ) i svi su bili novi. A znam hrpu ljudi koji uzmu rabljeno sa 150 tisuća km i na autu se vidi da je rabljeni sa 150t km.
Prijatelj je uzeo Meganea iz 2013. sa 100 tisuća. Isto kao moj c4, samo mlađi. On škripi, ima razne zvukove, vidi se da je izrabljen. A moj izgleda kao nov sa svih strana.

Ja nemam uopće povjerenja u rabljene. Uzeo bih ga kada bih morao ili ako bi mi trebalo nešto za 500€ da vozim voće na tržnicu, da sagradim kuću ili slično.

Poštujem ljude koji ih uzimaju i ne mislim ništa loše, ali osobno, dok ne moram, nikada.
 

markan1000

Well-known member
i sa generalkom još fali koja tisućica do 20 tisuća, tako da mislim da sam ga stvarno po dobroj cijeni kupio. kupljen je jeftinije od najniže cijene koja se tražila za bilo koji c3 na njuškalu u tom trenutku. za problem s glavom sam znao, zato je cijena i spuštena tako nisko na kraju (+ istek registracije). moja procjena je bila da se isplati, jer usprkos toj mani, ima npr. skroz novi akumulator, relativno nedavno promijenjeno kvačilo, 2 i po mjeseca povlaštenu parkirnu kartu u 1. zoni, što svaki dan koristim za posao (što istu nisu jeftine stvari), jako dobro uščuvanu unutrašnjost...

inače, što se tiče ovog popravka, na kraju smo našli u Ciaku jako jeftinu novu pumpu goriva. Skupa s rukama i plastičnim prstenom koji ide oko pumpe, koji smo našli na otpadu i koji je bio od ranije oštećen, sve zajedno je došlo 570 kuna. Jbg.
Mana nove pumpe: kad stojiš na mjestu s upaljenim motorom i ugašenim radiom, jako se čuje :whistling: inače je ok :D
 

Memphis

Active member
Problem je u tome kaj svi misle ako kupe rabljeni auto sa malo km ili da je nesto noviji da je u boljem stanju nego neki stariji sa vise km.
Stvar je samo u jednom, u odrzavanju. Ako je netko redovito to odrzavao onda su sanse puno manje za neka velika iznenadjenja. Badava ti auto sa malo km ili od "prvog" vlasnika ako je zapusten. Jer opet sve to sto je trebalo godinama ulagat to sad tebe ceka i to odjedanput ako zelis imat auto kako spada.

Ja sam isto svjesno kupio kombi sa malo km na kojem nista nije radjeno osim mijenjana ulja pa sam jos ulozio 16000 kn da ga dovedem u red. A netko ko kupuje takav kombi ne moze ga naci sa tim km tog godista sad bi mislio kako je to super prilika.

Na autu se odmah vidi dal je netko to odrzavao i vodio brigu o tome. Naravno da auti sa vise km su vise potroseni ali kao sto rekoh sve je u odrzavanju. Ako se odrzava kako spada onda i km postaju manje bitni jer o tome najvise ovisi njegov vijek.
 

markan1000

Well-known member
moj je do 100000 km održavan u ovlaštenom, nakon toga van mreže ovlaštenih, ali je održavan.
glava motora im je boljka, i to bi možda morao sređivati i na nekom s puno manje kilometara. a da ti ne procuri kučište od rezervara, ne znam kako to spriječiti. voziti se polakše preko ležećih??

i još jedna dobra stvar nakon kupnje ovog auta je da nakon malo vozanja u starom autu niže klase tek sad kužim koliko je C4 dobar i ozbiljan auto :)
 

markan1000

Well-known member
Evo mene opet s jednim problemčićem nakon par tjedana mira :D Zadnja 2 dana sam primijetio da puno duže vergla prilikom paljenja u odnosu na ranije, kad je palio ko mina čim bi se ključ okrenuo.
Osim toga, zadnja dva jutra kad sam išao na posao, na istom mjestu mi se dogodilo da u 3. brzini odjednom na dvije sekunde izgubi snagu, jednostavno ne prima gas i počne se gušiti, i onda opet dalje krene normalno. dakle, samo jednom i to na istom mjestu na putu dugom nekih 13-ak kilometara. Osim toga, čini mi se da je znao par puta zakašljucati u drugoj kad su stvarno niski okretaji bili.
Akumulator je nekih 5 mjeseci star, bobina i svjećice nove... može li do goriva biti?
 

markan1000

Well-known member
U petak sam mu ulio pun rezervar 100-ke, odonda nije bilo gušenja u radu. Iako mu sad i dalje treba malo duže da upali nego ranije, stanje se ne pogoršava pa ajmo reći da je i to ok. Jedino što mi se čini je da je potrošnja jako jako skočila, tako da ću ove dane je morati testirati pa ću vidjeti što dalje, poduzimati neke akcije ili ne.
 

markan1000

Well-known member
jedno glupo pitanje, je li itko ikad primijetio da mu nakon zaustavljanja poslije vožnje hauba po ovakvom hladnom vremenu i kiši toliko isprava od topline da se lagano vidi kako dimi? točno iz područja iznad glave motora. naime, ja to danas primijetio i na prvu se usrao, iako kad sam se nekih pola sata nakon zaustavljanja usudio ju otvoriti, a još je lagano dimila, glavu motora se moglo bez problema primiti golom rukom, bila je samo mlaka.
 

markan1000

Well-known member
kako sam gore napisao, čini mi se da jako puno troši, pa mi je zadatak sljedećih par tjedana pratiti potrošnju. dakle, u ovom trenutku ne znam točno
 

markan1000

Well-known member
u autu temperaturu pokazuje da je ok, više mi čak ni nema onih skokova na indikatoru i vraćanja nazad, nego stalno drži na sredini skale. ali da je hauba vruća, vruća je. takva je bila i jučer kad je isparavala toliko da se iz nje dimilo...
 

markan1000

Well-known member
malo sam pratio potrošnju, doduše samo po kompu, nisam još napravio svoj izračun, i nije ipak tako strašno. oko 8 litara, relacije su od lučkog do centra zagreba i obrnuto, sve po najvećoj gužvi.
jedino hauba, jutros idem prema poslu, hladno jutro, a ona lagano dimi...
stvarno ne znam je li to normalno, šta kad bude -10 ujutro, ekipa će me početi vaditi van iz auta i spašavati da ne izgorim...
 

markan1000

Well-known member
a valjda je para, da je dim onda bi mi trebalo dimiti i kad nije hladno vani :confused:
danas kad dođem s posla doma odmah ću otvoriti haubu s upaljenim motorom da vidim ima li negdje nekih tragova dima iz motora. ako ima, jadna mi majka...
inače, rashladne ima dovoljno i nisam primijetio da je gubi, vodena pumpa je nova, od kad je glava brušena nisam više primijetio ni da ima ulja u vodi, pa se nadam da nije opet na glavi propišalo...
onda dolazimo do pitanja termostata kakav je... indikator temperature pokazuje temperaturu točno na sredini skale.
istina je da ova hauba nema nikakve izolacije, ali da može tako isparavati toplinu bez pregrijavanja motora, to mi je stvarno užasno čudno.
 

Milosh

Test
Vjerovatno bi osjetio dim kroz ventilaciju, da to jeste dim.

Vjerovatno samo neobična kombinacija temperatura i vremenskih uslova, voda na haubi + vanjska temp i vlažnost vazduha + temp motora + činjenica da stojiš kad je isparavanje najveće pa to primjetiš.

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

markan1000

Well-known member
jučer ga malo gazio do doma, toplo vrijeme, nema ni p od pare iz haube. dignuo haubu dok je motor radio nema nikakvog dima, ventilator radi, vrućine motora nikakve posebne nema, imam osjećaj da bi motor mogao rukom uhvatiti.
očito je problem do jako loše izolacije, a nije ništa opasno. s obzirom da me prilično iritira, rado bi puknuo neku toplinsku/zvučnu izolaciju pod haubu. ima netko neki prijedlog gdje se to nabavi/ugradi?
 
Na vrh