C 4 II 1.6 hdi

MR47

Member
Pošto mi zna zacukavat kod naglog otpuštanja i dodavanja gasa,a i cima malo ručicu mjenjača,odlučio sam uzeti pajser u svoje ruke,da čudno zvuči,i provjeriti onaj gornji desni nosač motora.Kod kretanja primijetim da trza lagano.Probal sam španati malo nosač i vidim da ima sitne pukotine,a i guma je već hrapava onak.U svim smjerovima ga mogu bez prevelike sile pomaknuti za oko centimetar do centimetar i pol.Mislim da je to previše,za ostala dva neznam kakvi su,jer nisam mogao doći do njih,ali ne vjerujem da su i oni kaj bolji.Mišljenja?
 

Cutac

Prèkaroš
Zavisi koliko love si spreman potrositi. Ja bih prvo pogledao preostala dva i zamijenio(80 kn), a tek zatim mijenjao taj veliki ako treba (500 kn).

Meni je takodjer na c4 hrapav i ispucao, dok je na VTS-u i Pandi gladak, pa zakljucujem da bi ovaj u c4 trebao zamijenu.
 

boškobuha

New member
Pozdrav, evo nova zima isti problem kao lani.
Dakle, auto pocinje tresti na nekakvih 60 km/h
Auto je 2011. godina, malo ispod 112tkm.

Lani mi je tresao kad je temp pala na blizu minus 10 stupnjeva. Kako su dani bili topliji situacija je bila bolja. Pisao sam i lani, mislio sam da je problem u gorivu (konzum tada) i poceo sam tociti Inin Class (sada Class Plus).
U petak pao snijeg, danas od jutra trese i to nenormalno, kroz dan je sve gore bilo. Prije posla ujutro mi je trzao na 60 u 4. brzini ako sam vozio normalno. Kad jace ubrzavam, onda ne trese ili trese manje.
Sad iza posla je poceo tresti i "pred kraj" 3. brzine.
Opet isto, trese nenormalno, kad krene tresti ne mogu ubrzati, odnosno ne usudim se jer imam osjecaj da ce se ugasiti.
Sta sam onda napravio, sparkirao se i pustio da radi u leru i poceo polako dizati okretaje. Do 2000 nikakvih promjena. Onda sam ga digao naglo na 3-3,5 tisuce i pustio i motor se ostao zaletavati. Dignem haubu a motor se trese kako se zaletava naprijed-nazad par cm. Ugasim, upalim, malo je teze upalio (ali opet na prvi zub, samo se culo kao da ce odmah krepati) i jos se zaletavao. Gasim, palim opet, auto radi normalno. Ostavio sam ga tako na leru jedno 5-10 min, radi normalno, motor se ne moce uopce. Odem na benzinsku (2km), sve ok, natenkiram opet puni (mislio sam da nije problem jer mi je ostao gotovo prazan). Palim auto, vozim se doma (12 km) sve normalno, auto ima snage, ubrzava, sve najnormalnije funkcionira. Probao sam ga i rastezati od 3. do 5., probao se voziti penzionerski 55-60 u 4. brzini, sve normalno. Doma parkiram, turiram ga vani par minuta na 2-3-4 tisuce, svaki put se spusti u ler i radi uredno i mirno ko kad sam ga kupio.
Vise mi nije jasno sta se dogadja uopce.
Druga zima, isti problem, goriva s 2 benzinske u te dvije godine. Tehnicki mi je 21.11. tako da oko 15.11. radim mali servis. Doduse, zamjenski filter goriva ali se mijenja prije preporucenog intervala (ne napravim 20 tkm godisnje).

Kupio sam ga 2016. u 9. mjesecu od kolege, on je imao problema s jednim nosacem motora, ali nikad mu nije tresao auto (cuo je lupkanje samo). I ne vjerujem da je nosac kad se nakon onog zaletavanja u leru problem maknuo.

Vozim ga danas kolegi na dijagnostiku samo, ali nemam pojma sta da ocekujem.
Dal bi ovo moglo biti zbog potrosenog kvacila ili nesta slicno mehanicki?
 

MR47

Member
Meni zacukava ujutro neku minutu dvije na leru,neznam zakaj,sve radi normalno,osim tih nosača motora.Jedan mehaničar mi je rekao da je moguće da regulator pritiska goriva iza common rail pumpe,nisam mijenjal,nisam ni našel nekog da se previše oće potruditi oko nečeg izuzev servisa.No o tome drugi put.I ti se Boško već godinu dana s takvim autom voziš?Pa kaj nisi već lani to riješil.Kakvo je stanje injektora,EGR,MAF?
 

boškobuha

New member
Nisam se s takvim autom vozio godinu dana. Lani sam prvo posumnjao na lose gorivo i promijenio pumpu. Prvo malo vise od pol tanka tocio, puno manje je treso i kad sam taj potrosio i natocio skroz novo gorivo s ine vise nije tresao uopce od prosle godine do danas. Mislio sam da je bilo gorivo u pitanju.

Proljece-ljeto-jesen i vecinu zime ne trese nista. Lani mi je treslo par dana sve skupa u rasponu od neka 3 tjedna (dok nisam nadotocio i potrosio prvi tank "mjesanog" goriva). Danas je ovo prvi put ove zime.
 

Milosh

Test
@boškobuha: nisam nigdje u tvojim postovima pročitao da li se to dešava samo dok je motor hladan ili stalno? Ima li dima?
 

boškobuha

New member
Nema dima, dogadja se kad je vani hladno. Ovo mi se danas dogodilo prvi puta ove godine, a lani je bilo par puta samo kad sam isao na posao ujutro. To je put za koji imam 10 min voznje otvorene ceste i u tom periodu nije nestao. A auto svaki dan uaplim na par minuta da se zagrije prije nego klinku vozim u vrtic tako da ne krecem odmah kad ga upalim.

Sad sam bio kod kolege, spojio je dijagnostiku, javila je gresku senzora temperature ispusnih plinova. A koliko vidim to moze uzrokovati problem s automatskom regeneracijom dpf filtera, a on je pak 66% cadjav.
S obzirom da sam zadnjih mjesec dana nekoliko puta bio na autoputu, mislim da bi mogo biti problem u ovome. E sad, koji je uzrok ako se samo zimi dogadja, dal je problem u konekciji kada se zice smrznu, nemam pojma. Ako to uopce moze biti uzrok. Sve ostalo je ok, EGR radi u redu, dizne su ok, maf je dobar
 

MR47

Member
A evo,ja danas probal polagano otpuštat gas i nema trzanja,znači kad se vozim po gradu i hoću usporit ne maknem samo nogu s gasa nego malo zadržim prije otpuštanja gasa i ne cuka.Morat ću skinuti plastiku ispod motora i provjeriti onaj dog bone nosač,vidim na you tubeu da je taj najodgovorniji za cimanje motora naprije-nazad.Problem je kaj može biti puno faktora,dijagnostika je uredna,ne vjerujem da je luft u diferencijalu ili homokinetičkima.
 

Cutac

Prèkaroš
znači kad se vozim po gradu i hoću usporit ne maknem samo nogu s gasa nego malo zadržim prije otpuštanja gasa i ne cuka.
Isto je i meni na c4. Ali ja sam prilagodio vožnju tome i više niti ne osjetim.
 

MR47

Member
Ima li neko možda skicu kakvu od tih nosača?Nekak mi se čini da bu trebalo skidati poluosovinu za ovaj donji,ili sam u krivu?
 

MR47

Member
A ta čahura se nemože direktno izbiti,na licu mjesta?Gledal sam za Focusa,to je drugačije složeno,koja :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:a proturi poluosovinu kroz nosač?
 

gambler072

C5 enthusiast
Ne znam kakvi su nosaci na c4, ali moguce da je dosta slicno, mislim da samo promjeri budu drugaciji u zavisnosti od motora. moju cahuru su izbili na presi, nije bas posao od 3 minute, fino su se napatili i da izbace i da ubace novu.
 
Na vrh