C 4 II 1.6 hdi

markan1000

Well-known member
ove cijene koje si gore naveo za ulje i fltere u Cib commerce Buzin nadinska 9 niti približno nisu te. pitaj u cibu. ja tamo redovno servisiram postavi se se sa ljudima ljepo i imati češ ljepu suradnju sa njima.
kako nisu te cijene kad su čovjeku oni rekli da jesu te cijene. živcira me taj njihov app pristup, pa jel se ja njima moram umiljavati da mi daju normalnu cijenu. ili bi se oni nama trebali umiljavati da privuku klijente. Tako sam i ja imao iskustvo s tratinskom, gdje sam najprije dobio neku nebuloznu ponudu, pa kad sam se zahvalio na njoj, za 10 minuta stiže ponuda više stotina kuna manja. po meni se to ne radi tako...
 

MR47

Member
To je neozbiljno sa cijenama.Uspio sam dogovoriti održavanje sa jednim dobrim majstorom koji inače radi samo opela,ali čovjek ima takav pristup da ja to nigdje nisam vidio,naravno u pozitivnom smislu pa mi je išao na ruku.Mislim da mu nikak ne fali šesta brzina,mjenjač ima dovoljno rastegnute omjere,a što se propuhivanja tiče,barem jednom tjedno imam 100 km otvorene ceste pa će tu prodisat.
 

Phantom

Drajver
Mislim da mu nikak ne fali šesta brzina,mjenjač ima dovoljno rastegnute omjere
zavisi kako kome, način vožnje itd...meni nedostaje kraći hod, 6 brzina imam 1.6, zato mi nedostaje nikad preboljena 2.0 hdi mašina :grin:
a kada ga vjetriš onda ga nemoj žalit, možeš ga vozit i 120 a da se motor tuši...ako razumiješ šta ti hoću reći...
 

MR47

Member
Dečki imam jedan čudan zvuk jedino na autu,to sam primjetil u par navrata.Sumnjam na jedan od remena.Kad je na leru ne čuje se tak jako,ali kad mu dignem gas na 1200 ili više okretaja onda se čuje ko da zuji nekak.Najprije bih opisao da se čuje ko kuhinjski mikser.Ima ko kakvu ideju?Neki mi kažu da bi mogla biti pumpa vode,meni više izgleda ko da je neka remenica ili nekaj takvog.
 

Cutac

Prèkaroš
ovaj motor ima dovoljan moment
A ono, za jednog dizela i ne baš. Vozio sam ga u C3P sa 100 konja i iako ubrzava, ne radi to nekako uvjerljivo.
postavi se se sa ljudima ljepo i imati češ ljepu suradnju sa njima
Aha, kako su meni htjeli naplatiti 2 nova fara za c4 eto, random. Brruni htjeli promijeniti nešto od 1000€ umjesto aku...
 

MR47

Member
Ne,nije turbina,vuče odlično,nema dima,nema ulja,osim sitnica po onim cjevima,al to sam vidio na svakom,bio bi oštrijibzvuk,zviždala bi,ovo je ko da po nečesm struže.Bumo vidli dok se remeni zamijene.Samo u ovom času neznam kaj bi moglo biti.132000 km.
 

MR47

Member
Mislim da nije potrebno objašnjavati razliku između benzinca i turbodizela.Nitko od nas ne koristi ubrzanja u svakodnevnom životu i to nije mjerilo_Ono što je bitno su međuubrzanja,znači korištenje u svakodnevnom prometu kad elastičnost hdi motora dolazi do izražaja.Vozio sam sve i svašta dosad i iz iskustva mogu reci da je dizel upotrebljiviji u vožnji.Vozio sam passata tdi 130 ks i hondu civic 1.8 i vtec 140 ks.Razlika nebo i zemlja,da bi honda vukla treba ju stalno držat iznad 4000 okretaja.Tko to radi u svakodnevnom životu?Da,dizel umire na 4000 obrtaja,ali okretni moment kod honde je upola manji i to je ono najbitnije što daje prednost tdi u.Isto je takva situacija ovdje.
 

Cutac

Prèkaroš
da bi honda vukla treba ju stalno držat iznad 4000 okretaja.
To je Honda, svi njihovi motori se vole vrtjeti. I mogu, zapravo, u odnosu na komercijalne dizele. "Putnički" dizeli male zapremnine bez turbine ne mogu ništa, ili bi morali imati 4 litre zapremnine ili turbinu, dok benzinca možeš složiti da se vrti.

Tko to radi u svakodnevnom životu?
Ja? Dosta ljudi koje znam vole okretaje kada ubrzavaju(ili, "međuubrzavaju").
Dalje, držanje benzinca na 3000 okretaja nije ništa glasnije nego držanje dizela na 2000.
ali okretni moment kod honde je upola manji i to je ono najbitnije što daje prednost tdi u
Okretni moment na radilici je manji, a na kotačima?

Vozio sam dizele i benzince iz raznih spektara snage i benzinac se uvijek pokazao meni boljim. Još uzmi u obzir da dizeli trebaju turbinu da bi se borili sa atmosferskim benzincima slične zapremnine/snage, kada u priču ubaciš turbo benzinca, dizel je u problemima.

Priznajem, dizel je vodio u pogledu autoceste jer se moglo voziti na nižim okretajima i uz manje buke, ali uz turbobenzince, ta razlika se istopila.
 

Milosh

Test
Da,dizel umire na 4000 obrtaja,ali okretni moment kod honde je upola manji i to je ono najbitnije što daje prednost tdi-u
Pretpostavljam da ni jedan od tih beniznaca nije bio turbo benzinac? Zaključujem po toj priči od momentu, jer tu je ogromna razlika između atmo. i turbo benzinaca. Turbo benzinci su po mnogim parametrima jako blizu dizela (koji po pravilu imaju veće zapremine od turbo benzinaca sa kojima se porede).
 

MR47

Member
Da,turbina čini svoje,bez obzira da li je dizel ili benzin,ali je zgodnije dok se motor vrti na manjem broju okretaja.Sutra ću pokušati otpustiti stazni remenen pa da vidim da li je do njega.
 
Posljednje uređivanje:

MR47

Member
Već kad ću raditi veliki servis,mislim da zamijenim i ulje u mjenjaču,samo nisam siguran koje da stavim,pa ako je neko mijenjao,molim preporuku.
 

mariola

Active member
Tko rece da dizel umire na 4000 okretaja?
Jesil sinko vozio kad citroena 2.0hdi-a?
Jesi maunu...
Moj tek prodise i pjeva ko slavuj na 4000, naravno..ne vozis tako stalno, rijetko kad al kad ga stisnes da vidis pjesme. 😊
 

Cutac

Prèkaroš
Jedini dizel koji ne umre na iznad 4000 okretaja je Audi V12 iz R10.
Tvoj razvija maksimalnu snagu na 4000 okretaja sa blokadom na 4400, ako nisi radio remap, ne vidim kako na 4000 išta tek počinje :D
A vozio sam 2.0 HDI. I kao svaki dizel, na ~4000 okretaja nema ništa za ponuditi. Što je i normalno jer snagu isporučuje prije 4000 okr, a i pokretni dijelovi su premasivni za išta preko 4000.
 
Na vrh