da bi honda vukla treba ju stalno držat iznad 4000 okretaja.
To je Honda, svi njihovi motori se vole vrtjeti. I mogu, zapravo, u odnosu na komercijalne dizele. "Putnički" dizeli male zapremnine bez turbine ne mogu ništa, ili bi morali imati 4 litre zapremnine ili turbinu, dok benzinca možeš složiti da se vrti.
Tko to radi u svakodnevnom životu?
Ja? Dosta ljudi koje znam vole okretaje kada ubrzavaju(ili, "međuubrzavaju").
Dalje, držanje benzinca na 3000 okretaja nije ništa glasnije nego držanje dizela na 2000.
ali okretni moment kod honde je upola manji i to je ono najbitnije što daje prednost tdi u
Okretni moment na radilici je manji, a na kotačima?
Vozio sam dizele i benzince iz raznih spektara snage i benzinac se uvijek pokazao meni boljim. Još uzmi u obzir da dizeli trebaju turbinu da bi se borili sa atmosferskim benzincima slične zapremnine/snage, kada u priču ubaciš turbo benzinca, dizel je u problemima.
Priznajem, dizel je vodio u pogledu autoceste jer se moglo voziti na nižim okretajima i uz manje buke, ali uz turbobenzince, ta razlika se istopila.