Berlingo XTR 1.6HDI 92HP by Bilić

Biliæ

vlaj
libro - priznaj da ti je najteže bilo prvi put ga išporkat - kasnije je sve lakše..
moj je još njufy ...

znači to je taj 1 cm viši brat od multispacea:)
uspio sam ga uvalit u garažu.. a nisam mu izdušio gume.. a već sam pripremio štemalicu..
 

liberty

Well-known member
libro - priznaj da ti je najteže bilo prvi put ga išporkat - kasnije je sve lakše..
moj je još njufy ...



uspio sam ga uvalit u garažu..
hahahha.meni ne stane u garažu, niti u jednu koju imam, niti pod nadstrešnicu
eno ga gledam ga kroz vrata miruje već 7 dana

uprljati, pa nije problem, još je veći gušt kad ga opereš
istina moj je beige boje pa se prljavština manje skuži

pogledaj si tu i tamo razinu ulja, zlu ne trebalo
a ulje naravno total ineo
 

Biliæ

vlaj
hahahha.meni ne stane u garažu, niti u jednu koju imam, niti pod nadstrešnicu
eno ga gledam ga kroz vrata miruje već 7 dana

uprljati, pa nije problem, još je veći gušt kad ga opereš
istina moj je beige boje pa se prljavština manje skuži

pogledaj si tu i tamo razinu ulja, zlu ne trebalo
a ulje naravno total ineo
litrica kupljena,po preporuci..turbina se smiruje nakon vožnje..po preporuci..ništa preko 3500 po preporuci...
 

liberty

Well-known member
litrica kupljena,po preporuci..turbina se smiruje nakon vožnje..po preporuci..ništa preko 3500 po preporuci...

on ti ni nema šta tražiti iznad 3500 okretaja ni inače
mislim da se na 130 kmh vrti na 3000 okretaja
a na 150 kmh na upravo 3.500 okretaja
ja sam ga što se tićeokretaja u početku laganije razrađivao
i njega i c3 sam razraživao nekih prvih 2000 km
s time da sam na berlingu postepeno povečavao okretaje za po 250 okretaja svakih nekih 200-400 km

vidi na koliko su ti napumpane 15-ice
meni se pokazalo da je bolje da su napumpane stalno kao da je više osoba u autu (piše na vratima na koliko)

putna brzina se s lakoćom održava na 130 kmh
uspone savladava bez teškoća
tu igra ulogu moment kojeg zaista ima
kod pretjecanja...hmmm...treba paziti u kojoj brzini pri kojoj brzini
najlakša su ona koja se odvijaju u rasponu od 70 do 120 kmh
ispod toga ili iznad toga može biti lutrija

manje troši pri vožnji gradom nego pri jačim tempom autoputom
meni se činilo isto da se naginje, ali naviknuo sam se drukčije postavljati u zavoj tko da komotno možemo reći da se u svojoj klasi on i najmanje naginje od konkurencije
 

Biliæ

vlaj
meni se činilo isto da se naginje, ali naviknuo sam se drukčije postavljati u zavoj tko da komotno možemo reći da se u svojoj klasi on i najmanje naginje od konkurencije
vozio sam scenica prije neki dan...imam osjećaj da je još mekši..

xtr je pravo robusno auto - ja se sa svojih 190cm i skoro 100kg izgubim u njemu -super je osjećaj za upravljačem! Samo mi nije jasno zašto nema gumeno ojačanje na osloncu za lijevu nogu(samo tapecirung)??! I morat ću minjat zvučnike - ali kod mene je to valjda prof. deformacija..

moze li se promijenit čitav audio sustav, a da ostane mogućnost kontrole na upravljaču i prikaz na board-u?

eno ga gledam ga kroz vrata miruje već 7 dana

molim???!!!
 
Na vrh