Deda iznenadio bi se da su mjenjači i kod C4 (novi i stari) isti - neprecizni, dugog hoda, a često i nakon dulje vožnje daju velik otpor kod šaltanja, općenito mjenjači kod citroena kao u ostalom i kvačila nisu jača strana. Nema to veze kod citroena putnički - teretni.Pa to je tak napravljeno,to je šljakerski auto,nije sportski za naganjat,pa da ima kratki hod ručica,kad se navikneš ispada sasvim normalno.Bitno da je precizna i da nemaš veliki otpor.Ja sam se navozal svojeg i službenih,teretnih i putničkih godinama,pa sam se toliko na to priviknuo da više ni ne mogu dat neki realan sud o tome.Jednom sa svojim imao turu od 6 700 km u 12 dana,non stop na cesti svaki dan i oduševio me kako uopće ne umara i koliko je udoban za velike ture,bolji je nego neke ćuvene velike limuzine, uopće nemaš osjećaj da se ustvari voziš u kombiju.