Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

Damaj

Active member
Pa to je tak napravljeno,to je šljakerski auto,nije sportski za naganjat,pa da ima kratki hod ručica,kad se navikneš ispada sasvim normalno.Bitno da je precizna i da nemaš veliki otpor.Ja sam se navozal svojeg i službenih,teretnih i putničkih godinama,pa sam se toliko na to priviknuo da više ni ne mogu dat neki realan sud o tome.Jednom sa svojim imao turu od 6 700 km u 12 dana,non stop na cesti svaki dan i oduševio me kako uopće ne umara i koliko je udoban za velike ture,bolji je nego neke ćuvene velike limuzine, uopće nemaš osjećaj da se ustvari voziš u kombiju.
Deda iznenadio bi se da su mjenjači i kod C4 (novi i stari) isti - neprecizni, dugog hoda, a često i nakon dulje vožnje daju velik otpor kod šaltanja, općenito mjenjači kod citroena kao u ostalom i kvačila nisu jača strana. Nema to veze kod citroena putnički - teretni.
 

deda

New member
Nedam kritizirati Berlingo,he,he,pa nije to auto za brzu vožnju,odnosno uopće auto takve vrste.Jesi ti vozio Cady,opel ili ford,to nisu auti, to su konjska kola i da jesu bućniji to Citroen nadoknađuje udobnošću i stabilnošću u odnosu na konkurenciju.Inaće kod svih francuza su mjenjači,odnosno šaltanje ćudni,priznajem to im je mana bila još od nekad,ali zato rjetko kome krepa getriba.
 

liberty

Well-known member
Berlingači i Partner su zakon auti,boljih pouzdanijih,praktićnijih,ekonomićnijih nema ,ne postoje,teško bi bilo izmisliti nešto bolje.Kada je izašao 96 god,odma sam znao da je to auto za mene.Evo ovaj moj već služi kod mene jedanajstu godinu,naklepao je 215 000km,prozujao cijelu Europu,izdržao sve torture,neke su bile i zabavne,he,he,bez ijednog jedinog kvara,a da, ne radi brojač okretaja,a za to mi se neda čačkat po njemu.
Slažem se Deda:)

Tec prijatelju - sresti ćemo se samo da mi drama prođe (potrajat će nažalost, a sad smo u Ljubljani pop tom pitanju)
prvom prilikom se javim:)
 

mrfloyd

New member
Ovaj , produljeni, vikend zapalio sa familijom na more kod Nina. Odabrao staru cestu D1. Ne znam kada sam zadnji puta tako uživao! Mislim da neću se tako lako više odlučiti na auto cestu, na stranu lova kolko je meni patnja se Berlingačem voziti tuda, a i njemu je pri 130 patnja, ipak mališa ima opaku aerodinamiku :)
Na staroj cesti skače ko koza,a puni ko čep,pretjecanje milina a potrošanja cca 5l!
Thumbs up!!!!!
 

liberty

Well-known member
da, magistralnim cestama troši zaista malo
ja sam jednom takvim cestama u režimu vožnje 70-90 kmh (2 u autu) trošio po BC samo 4,2 litre

autoput u viskom ritmu vožnje 120-145 kmh ipak prži nekih 7,5 litara po BC

ali nemam nekog izbora
meni je svaki vikend najbitnije da dođem što prije na odredište

tako sam cca 305 km od Pule do Krapinskih toplica ovisno o nadahnuću prevaljivao za 2:50 do 3:10 sati
a udaljenost od nekih 210 km od Pue do Ljubljane u gore opisanom ritmu radim za 2:10 do 2:15 sati

sva mjerenja su od "vrata do vrata" tj. od kad sjednem u auto do kad iz njega ne izađem
do Ljubljane bi bilo i brže, ali gubim nekih 5-10 minuta zbog granica

pretpostavka je da će Berlingo u prvoj godini napraviti nekih 30.000 - 32.000 km, a nadam se da će sveukupno izdržati barem 10x toliko uz redovito servisiranje i zamjenu potrošnih dijelova
 

mrfloyd

New member
pretpostavka je da će Berlingo u prvoj godini napraviti nekih 30.000 - 32.000 km, a nadam se da će sveukupno izdržati barem 10x toliko uz redovito servisiranje i zamjenu potrošnih dijelova
Ti imaš 8 ventilca?
Baš me zanima kako će se ponašati u odnosu na mog 16v, ja sam u biti tek na 20 000km, a stariji sam 8mjeseci!
Budem pozorno pratio ovu temu :)
 

liberty

Well-known member
vozio sam i Berlinga 16 ventilca
razlika je po meni:
- u nižim dijelovima okretaja 8 ventilac je elastičniji
- na višim okretajima je 8 ventilac nešto tiši
- kažu da postoji i razlika u potrošnji, tj. da ovaj 8 ventilac manje troši - no ja to nisam zamjetio, bar ne u vožnji autoputom, možda je razlika pri nižim okretajima
- pri krajnjoj brzini se drukčije ponašaju - prvo sam mislio da je 8 ventilac u tom režimu od 140 do 160 kmh bolji te da nešto lakše hvata brzine iznad 145 kmh, a kasnije sam imao osjećaj da je bolji 8 ventilac - no, ako zanemarimo moj subjektivan osjećaj, 8 ventilac mi je u vožnji autoputom bio tiši i to mi je dosta bitno

u leru je 8 ventilac isto tiši, ali to mi je nebitno

e sad, da li 8 ventilac zna isto imati problema s podmazivanjem i talogom ulja kao i 16 ventilac (ne znam se izraziti) - to ne znam, a volio bi znati
 

deda

New member
Nema,a i servis motora je duplo jeftiniji,a osim toga kaj ćemu to,to je auto za služit i šljakat a ne za šminku,što više dijelova to veće sranje.
 

liberty

Well-known member
28.06.2012. - nakon 26.800 km otišla prva žaruljica kratkog svjetla (lijevo)
- lijepo je što ju je na Berlingu lako zamijeniti (za razliku od npr. Megana prošle generacije) i lijepo je što je unutra H4 - ne lupa previše po džepu

za nagradu Berlingač je opran u samoposlužnoj praoni te je dobio nagradnih 500 km za vikend koje mora napraviti....on the road again
 

liberty

Well-known member
Pocelo je pocelo ROFL
:D

imaš pravo
prva žarulja na fabiji mi je otišla tek nakon 2,5 godina i 36.000 km

:D


ako me netko traži
evo me ubrzo u lijevoj traci autoceste Kopar-Ljubljana:grin:

Berlingo:wub: mi amor:wub:
 

mrfloyd

New member
Nego, Liberty, pade mi na pamet čitajući post u C8 sekciji oko ugradnje tempomata, jesi razmišljao o ugradnji tako nečega!?
Ja sam imao to na C3 i moram priznati da mi fali, pogotovo jer mi je položaj gasa full čudan, nije mi noga sretna nakon dulje vožnje autoputom, imao sam ponudu da za 800 Kn si ga naknadno ugradim.
Jel ima tko kakva iskustva naknadni tempomat + Berlingo III ?
 

liberty

Well-known member
imam na c3 tempomat
i kako sam stalno na autoputu a autima radim oko 3000 km mjesečno
nekad mi tempomat dobro dođe, jer me nakon nekog vremena boli peta desne noge

iskreno, prije kad sam išao za Krapinske toplice po noći i kad je intenzitet prometa bio slabiji - tempomat mi je bio korisniji
sada kad sam na relaciji Pula - Ljubljana a intenzitet prometa je mnogo veći - i nije mi toliko nužan

znaš isto što je - brdovit je kraj i često variram od 110 do 160 kmh
pazeći da uhvatim zalet tamo gdje mogu
tako da mi tempomat nekad u tome otežava "posao"

s tempomatom sam negdje prespor a negdje auto ne može održavati tu brzinu .. .

iskreno, nisam sklon naknadnim ugradnjama
a ionako me s obzirom na veliku godišnju kilometražu auti dosta dođu...tako da plivam koliko mogu:D
 

liberty

Well-known member
Pocelo je pocelo ROFL
:weeabooface::D
otišla i desna žarulja kratkog svjetla i to na 28.800 km

evo sad auto broji 29.050 km
očito će u prvoj godini uspjeti natući cca 32.000 km

za sada - svaka čast Berlingo
valjda ću te na jesen uspjeti navoskati:wub:
 
Na vrh