Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

MR47

Member
Mišljenja sam da autu treba dati sve kaj treba i tjerati.Penzionerska vožnja nijednom autu nije dobrodošla i nikad ni neće,ko što neko reče.Ja sam kupio C4 sa 130000 km,7 godina star.Napravio kompletni servis i gonjaj.Ne saltam ga ispod 2000 okretaja,potrošnja je možda pola litre viša nego da šaltam po tome kak kompjuter govori.Okretni moment tog motora je najizraženiji oko 1800 okretaja i ispod toga nema kaj tražiti.Imao sam prije ovog jedan auto,marka nije bitna,pazi,mazi sim tam,kak bi se reklo,krvi sam mu dal,pa otišla automatska getriba samo tak,začas se čula bregasta,pa tandem pumpa,cukanje ujutro,ma mogo bi do jutra nabrajati,uvijek u ovlaštenom održavan,čuda.Dvije getribe riknule do 175000 kad sam ga prodal.Kaj hoću reči je to da sve te hrpe željeza,plastike i malo spužve me u današnje vrijeme jako živciraju,jer su veoma sposobne izbiti krznene životinje iz novčanika.Ovaj auto namjeravam voziti par godina dok ne ode kredit itd.,naravno ja bih volio novog,ali ne ide,a i pitanje je koliko je to isplativo,za ovog sam dao 7500, novi je bio 20000 eura,a kad ću ga prodavat neću puno izgubit.Mislim da je računica očita i jasna,a ako rikne nekaj vitalno u narednih 50000 tisuća zlobnici će reči "evo ti ga sad",ovi drugi da sam pehista.Znači,samo ti to goni,nije on predviđen da odmah krepa ako ćeš preć 150000.
 

liberty

Well-known member
auto ima blizu 132.000 km i sada već 6 i pol godina
planira se idući redovni servis za oko 3.000 km/2 mjeseca (na oko 135.000 km)
ulje/filter ulja/filter zraka/filter unutrašnjosti + zamjena rashladne tekućine (koliko sam shvatio moram kupiti cca 3 litre koncentrata + 3 litre destilirane vode
 

liberty

Well-known member
ispravak netočnog navoda. auto ima 131.700 km:D
moram u nabavku potrošnog materijala za servis - ulje i destilirana nabavljeni, još filtri i koncentrat rashladne tekućine
show must go on!
 

liberty

Well-known member
134.200
cca 18.500 km od zadnjeg servisa i cca 1 godinu idemo ponovno na servis
zimske s cca 17.200 km idu dolje
ljetne s 17.300 km idu gore
ulje, filteri i rashladna se mijenjaju
+ prvi kvar: kad upalim klimu čuje se da kompresor radi, ali ne hladi i nešto samo šišti iz ventilacijke....nemam pojma što to znači
 

Milosh

Test
kad upalim klimu čuje se da kompresor radi, ali ne hladi i nešto samo šišti iz ventilacijke
Pretpostavljam da je sistem negdje šupalj.

Isto ponašanje nam je bilo na C4 I, ne hladi, čuje se šištanje. Nakon punjenja hladi pola dana ili dan, i opet isto. Uzrok: probušen hladnjak klime. Cijena: novi zamjenski hladnjak + ruke + garancija cirka 500 kn, ovdje u Sarajevu.

Samo se moli da je probušen hladnjak ili nešto drugo u motornom prostoru. Ako je u kabini ne gine ti skidanje table.
 

liberty

Well-known member
hvala na sugestijama
ako je nešto kompliciranije ili skuplje neću popravljat
jer je auto star više od 6 i pol godina i ne vrijedi puno
 

liberty

Well-known member
nije kompresor
bidrm pitao sutra na servisu pa će me uputiti kod nekog koji radi klime pa ćemo vidjeti
prije 1 mjesec je klima radila najnormalnije
 

liberty

Well-known member
napunjena klima
nisu mogli naći gdje pušta
rekli da se javim idući put pa će pogledati (valjda nisu imali neke naočale ili šta ti ja znam šta)
uglasvnom idemo dalje, koilometri se skupljaju

tražimo još jedan auto jer nam je berlingo dobar ali nedostatan
 

liberty

Well-known member
kupio bi berlingo ali mi je skup
tj. mislim da bi me izašao više od 130 tkn a to mi je za taj auto preskupo
+ imam bad feeling ako kupim još 1 isti auto (kad me već ovaj dobro služi ne znači da bi i 2. isti takav služio itd.)
 

Ax boy

Well-known member
Opa i sori nego, gdje ti je curila klima liberty?? Moj zlatko nikako neće otkriti gdje skriva kvar hahahahahahahahaahhahaha jooj
 
Na vrh