Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
86.700 km
promijenjene prednje metlice brisača - stavljene valeo first kupljene pojedinačno, ukupno 132 kn
kupljeno INEO ulje za neki predstoječi servis (kroz cca 5 mj) jer je bilo na akciji - 49 kn za 1 litru

u zadnjih cca 1500 km prosječna brzina 37 kmh, a prosječna potrošnja 6,7 litara (znate mene, vrtim motor u svim režimioma okretaja jer mislim da je tako zdravije, pa je zato i potrošnja veća za cca 0,5-0,8 litara od ostalih korisnika) - jbg kad volim da ga vozim u "interceptor" stilu:grin:
 

liberty

Well-known member
88.800 km
ljetne gume prva ugradnja 2011. godine nakon 51.700 km još uvijek zadovoljavaju
stvarno taj michelin radi gume koje traju:angel:
ajde nadam se da će izdržati još koju tisučicu
a onda na proljeće navlačim zimske gume da ih poderem do kraja:D
auto je od servisa napravio nekih 13.000 km tako da će na proljeće/pred ljeto na servis (ulje+filter + filter zraka, ulje je već nabavljeno, a po filtere ću za 2 mjeseca)
 

liberty

Well-known member
ispravak netočnog navoda
tek sad ima 88.800 km
ono prije je greškom napisano - imao je 500 km manje

od servisa je prošlo tih cca 13.000 km
ali mislim da ću ove godine servis odraditi malo ranije nego 20.000 km
naime, sad se auto češće vozi na kraćim relacijama pa mislim da bi mu to moglo koristiti

po nekakvoj mojoj zamisli - gume stavljam druge za nekih 2.000-3.000 km
a servis ću odraditi za nekih 4-5.000 km (da mi ne bude servisni interval 20.000 km već 17-18.000 km)
 

liberty

Well-known member
89.000 km
za vikend se zabio čavao u zadnju gumu danas me dočekala na podu
stavio umjesto nje zimsku a za vikend idu i ostale 3 zimske gore
mislio sam s ljetnima odvoziti jos 1-1.500 km ali to je to
prednje su debelo otisle u bananu, a zadnje bi izdrzale
sve zajedno su napravile cca 52.000 km u ove 4 godine i 5 mj
očekujem da će zimse koje su u boljem stanju odraditi idućih 9-10.000 km jer sada imaju "tek" 37.000 km
i da će onda negdje u 10. mj ići gore neke nove ljetne gume, taman kad auto bude imao 5 godina. nisam razmišljao koje ću staviti, vjerovatno neke jeftinije ali od poznatog proizvođača.vdim da se za moju dimenziju kreću cijene cca 550-750 kn po komadu. nije mi auto strast pa mi je svejedno. nadam se da će ubrzo ljepše vrijeme pa da započnem sezonu na 2 kotača. prvo ide servis na motociklu a onda za 2-3 mj i na berlingu
 

liberty

Well-known member
evo na 89.400 zamijenjene i ostale 3 gume
ljetne nisu bile dosle do granicnika, ali su bocnice bile ispucane i prednjima se gazna povrsina pocela trgati - uglavnom michelin Energy saver je izdržao cca 52.000 km - meni dobra guma
mislim da je do servisa nekih 6.500 km (ako gledamo interval od 20.000 km) no isto tako mislim da cu na servis za nekih 1-2 mj tj. za 1.500-3.000 km kao sto sam i najavio

zimske gume koje su upravo stavljene imaju jos dosta mesa i izdrzati ce do zime kada stavljam nove ljetne (u mojim klimatskim uvjetima zimske nemaju pretjeranog smisla)
 

liberty

Well-known member
DRRuže MiRRda, istinu zboriš
sada se godišnje radi samo cca 16.000 km
ono prve godine je bio ubitačan tempo. u prvih 6 mj sam s berlingom radio 4.000 km mjesečno
:angel:
 

liberty

Well-known member
ide to
evo danas-sutra i bit će na kilometar satu ravno 90.000 km
rezime nakon 4 i pol godine: do sada je otišlo nekoliko lampica kratkog svjetla (mislim 3), 1 lamica pozicije, 1 lampica osvjetljenja registarske pločice, te su u garanciji zamijenjene podloške prednjih amortizera, graničnik vozačevih vrata te je podmazan gornji nosač motora
za drugo se ne mogu sjetiti, ostalo je bilo sve redovni servisi svakih cca 20.000 km
do sada ih je odrađeno 4 od kojih 3 u ovlaštenom i 1 kod prijatelja
od potrošnog materijala do sada je mijenjano (osim ulja i filtera):
- 1xprednje i zadnje pakne, 2xprednji brisači, 1x stražnji brisač

trenutačni nedostaci na vozilu:
- tu i tamo koji zvuk (iz prednjeg ovjesa, iz mjenjača i sl.) nešto ovisi o vlazi u zraku, nešto o trenutačnom raspoloženju berlinga
- izlizan volan

potrošnja u zadnjih 5.000 km po BC, prosječna brzina kretanja vozila 32 kmh, uglavnom grad/prigradska naselja, bez štednje vozila: 6,80 litara dizela/100 km
od zadnjeg servisa prije cca 14.000 km ne sjećam se da li sam dolio ulje (mislim da nisam), a dodano je destilirane vode u ekspanzionu posudu cca 1 dcl (čini mi se)

planovi za budućnost:
- za cca 2.000 km obaviti servis - ulje, filter ulja, filter kabine i filter zraka (sve je već nabavljeno, filteri su izašli cca 410 kn u ovlaštenom, sve original osim filtera kabine)
- za cca 10.000 km kupnja novih guma i po potrebi promjena prednjih pakni (mislim da su bile mjijenjane na 57.000 km ili tako nešto)
- tu i tamo autu priuštitu kupanje koje zaslužuje iako mnoge dušebrižnike isti podsjeća na poljoprivredno vozilo kojem su skloni samo obrtnici i ljudi u radnim odijelima....za mene je big mamma član porodice od koje se ne odvajamo ni u ludilu, a ako i dođe do ludila onda ona ide s nama pa kud puklo da puklo:wub:
 

liberty

Well-known member
cca 92.000 km (cca 16.000 km od zadnjeg servisa, tj cca 13 mj od istoga)
ovih dana slijedi servis - ulje/filter ulja, filter zraka, filter kabine
izvještaj nakon njega

nikakvih poteškoća s autom nema
sve 5 i dalje, i dalje je nezamjenjiv
na njemu se zimulje iz 2011 muče, ali izdržati će do jeseni i cca 98-100.000 km
 

liberty

Well-known member
93.500 km
u PON se napokon ide na servis

Zg-PU uz držanje maksimalne brzine uglavnom 105-110 kmh potrošnja 5,5 litara/100 km, dakle tko ne žuri može pametnom vožnjom i štedjeti

jedina je muka što novi isti takav auto košta dosta više, odnosno što u sadašnjij "feel" opremi nema naslone za ruku na prednjim sjedalima (xtr ima) - to je meni neprihvatljivo, osobito jer mi "feel" kao sada bazna oprema više odgovara (dovoljna mi je + bolje mi vizualno auto izgleda + jeftinija je)

kada bi ponovno kupovao auto i kada bi "feel" oprema imala te naslone - ne bi dvojio i dao bi 140.000 kn za "feel" 100 hdi berlingo (cijena cca, ako nema akcije). ovaj xtr mi je skup

u 9. mj će auto imati 5 godina i cca 100.000 km
planiram ga držati još 2 ili 3 godine do maksimalnih 140.000 km

zasada je na njemu mijenjan samo potrošni materijal (ACU je original, pakne i prednje i zadnje su mijenjane samo 1x, ostalo su samo filteri) + u garanciji one podloške prednjih amortizera (na servisu 20.000 km) i "zaustavljivač" prednjh vrata (ne znam kako se zove, ono što vam drži vrata otvorenima, da se ne zatvore)
uglavnom - jako malo ulaganja u auto, praktički nikakvih poteškoća, zaista fenomenalan auto, pa kad mi netko priča o nepouzdanosti citroen vozila ja se stvarno čudim

npr.
na oba passata koje sam povremeno vozio svi dskovi i pakne su mijenjani na cca 70.000 km - istina u servisu vw to očito uvijek rade sve zajedno, vjerovatno čak i preventivno, ali opet....to vam je na takvom autu trošak od cca 4.000 - 4.500 kn

ja sam prednje pakne na berlingu mijenjao na cca 57.000 km, a stražnje na cca 77.000 km

npr. na škodi fabiji od mojih roditelja u garanciji je otišlo dosta toga - od magljenja prednjih svjetala do podizača ventila, pa nekakav čip od serva, u međuvremenu su mijenjane (3x) vodilice prednjih podizača stakala itd. (zasada auto ima 170.000 km, većina toga je otišlo u prvih 50.000 km)

npr. na mojoj bivšoj fiesti stražnji amortizeri su otkazali poslušnost na cca 80.000 km, unatoč redovitom servisiranju auto od nekih 100.000 km negdje pušta rashladnu tekučinu. na pragovima se boja gulila jer prednji ko

znači za sve one koji se "boje" francuskih automobila - faktor sreće je bitniji nego naziv proizvođača. a vozio sam mnoge turbo dizele - i mogu slobodno reći da je 1.6 hdi zaista dobar motor, tih, elastičan, snažan, turbo rupa nije izražena..........npr. meni nevjerovatno, ali na Mercedesu GLA 200 cdi (Mercedesov motor) u unutrašnjosti vozila se motor čuje više nego na berlingu u mirovanju)
stvarno je taj 1.6 hdi pogođen motor.........može povući, može biti štedljiv, univerzalan je jer ga i drugi koriste, poželjan je kod kupnje polovnog auta i sl.
 

liberty

Well-known member
ma kakva sponzoruša....zborim iz vlastitog iskustva
evo jučer u 2 i po sata vožnje nisam pustio gas ispod 3200 okretaja - fantastičan auto
 

liberty

Well-known member
94.400 km
obavljen servis - ulje i filter, filter zraka, filter kabine, obje prednje pozicije (ubodne sijalice)
zanimljivo, i sada kao i na prošlom servisu u motor stalo ravno 4,00 litre ulja
znam da smo tu u temi raspravljali koliko ide i zaključak je bio 3,75-3,85 litara
i sada i prije sam pazio da ne pređe max. i da bude na max i stalo je 4.00 litre
mislim da je na starijim 1.6 hdi s 16 v išlo 4,20 litre

uglavnom...zadovoljan servisom, nadam se da sam idućih 20.000 km miran

pregledakli smo i prednje kočne pločice... kažu da su na pola ili malo više od pola potrošene...te su prešle 37.000 km...bumo vidjeli koliko će još izdržati

auto se navozio otvorene ceste u zadnjih 10-ak dana,,, cca 1.050 km otvorene ceste... "pametnom" vožnjom potrošnja tada pada i ispod 6 litara...pojednostavljeno, "ključ" je na autoputu ne prelaziti 120 kmh...s obzirom na buku vjetra to je i neka granica "tišine" u autu

show must go on:angel:
 

liberty

Well-known member
auto ima cca 96.500 km
anegdota od prošlog vikenda - isti dan sam vozio ford c-max s PSA HDI 1.6 i 95 ks star 2 godine (nekih 130 km vožnje), svoju staru fiestu 2006. godište benzinac 1.6 100 ks (nekih 90 km) i svoj berlingo

ford c-max - unutrašnjos se na suncu užari više nego berlingova, po zavojima leti i čvrst je kao svaki ford (ocjena 5), realno je brži od berlinga samo što osjećaj vara (tj. manje se osjeća brzina vožnje), mjenjač sa 6 stupnjeva je ok ali ništa posebno, nisam ni ubacivao u 6. brzinu, ali na startu i u ubrzanju i u međuubrzanju mi se u odnosu na moj berlingo činio "eksplozivniji". da li je to do mjenjača ili čega drugog - ne znam. c-max je prenizak u njemu se ne preskaču grabe + kad ima takav ovjes onda traži jači motor
fiesta - ide ko metak, kakvi turbodizeli, ovo ubrzava u cijelom rasponu okretaja, začuđujuće stabilna u vožnji s obzirom na godine i kilometre, ali se voziš ko u kašeti - nisko, na malim sjedalima, bučno i nekako jeftino (osjećaj tih tankih unutarnjih oplata vrata). mjenjač savršen, da su malo bolje rasporedili težinu mogao bi auto još i brže po zavojima

berlingo - nakon ova 2 prije, preporodio sam se kad uđem u njega. nek sam subjektivan, ali lakše u njega ulazim nego u ona 2 prije, robusniji je, kako mu je raspored težine između prednje i stražnje osovine gotovo idealan (čudno, ali istinito, tako je i s kangoo i ostalim takvim vozilima) može se voziti i s njim konkretno, taj osjećaj kad sjediš visoko - uf, dobro je + gepek od 670 litara do police. stvarno auto po mojoj mjeri + pregledniji od c-maxa osobito u vožnji unazad + mjenjač na dohvat ruke, u njemu nema nikakve posebne udobnosti, ali je korektan, oldschool oprema - ono što ti treba i tako...preskoči grabu, ak te žena naljuti dovoljno je širok da se laktovima ne dodirujete, ak se ptica posere na krov ionak je tak visok da se to ni ne vidi itd.:wub:
 

liberty

Well-known member
a ne....varaš se, xsara 1.6 ju ne pojede. pojede ju c2 1.6
a se njih pojede Peugeot 1.3 rally..............nažalost takve aute više ne rade, kako je išao taj Peugeot (pleksiglas stakla, crvena unutrašnjost, motor nasviran na cca 100 ks, lagan, bezobrazan, gromoglasan):wub:
 
Na vrh