Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
prešlo se cca 80.400 km
još je gore prvi par ljetnih guma koje sam dobio s autom
trebalo bi vidjeti koliko su do sada prošle
vjerovatno oko 45-48 tkm
plan je njih držati do prosinca i napraviti s njima još cca 5-6.000 km
zatim u prosincu staviti one iste zimske gume (kod nas zima nije neka) i nek one zduraju cijelu 2016 godinu i odvale bar još 13-14 tkm koliko sada radim godišnje
taman će onda za daleku Novu godinu 2016/12017 berlingo dobiti nove ljetne gume na oko 100.000 km

kud je novi berlingo tako skup (cca 140.000 kn ovakav kakav je moj samo 100 hdi)
ne isplati mi se mjenati auto dok bar nema 7-8 godina i 130-150.000 km

htio sam baš komentirati tu novu cijenu - to je dosta novca
meni je berlingo i dalje najdraži i uvijek je moj prvi izbor
ali za 140.000 kn.....čovjek se malo zamisli, ima dosta automobila u izboru
valjda će u budućnosti biti neka akcija u citroenu pa da se obnovimo:D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zaboravljaju ljudi da su aute kupovali bez dodatih nameta i trošarina... Možda dočekaš i novi mode, bilo bi mu i vrijeme
 

liberty

Well-known member
uglavnom sad sam prešao cijelu temu te sam utvrdio:
- da su ljetne gume do sada prešle cca 43.300 km
- a da su zimske gume do sada prešle cca 37.000 km

dobro je, kao što sam i mislio - nek svaki set napravi 50.000 km i ja zadovoljan
(nemojmo zaboraviti da je bar 40.000 km odrađeno žestoko po auto putu i tu su gume dosta dale života, osobito ljetne)

:wub:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A potpuno krivo sam se izrazio - poseban porez na motorna vozila uveden 2013. i osjetno je poskupio većinu vozila... Pa kod usporedbe cijena nekad/sad, treba to imat na umu
 

liberty

Well-known member
i tako
navršili smo 4 godine i imamo 82.500 km
i još se dobro držimo
i nismo dobili nove brisače jer vlasnik nema para:D
 

liberty

Well-known member
ljetne gume su malo žešći bananko - na kiši su ludo zabavne:D
nek odrade još max 3.000 km (2 mjeseca) i idu dolje
pa idu natrag zimulje nek odrade 12 mjeseci u komadu nakon čega i one idu u smeće

bit će da će auto na 1 setu ljetnih 1 setu zimskih napraviti cca 100.000 km - ja zadovoljan:)
 

liberty

Well-known member
cca 83.400 km
big mamu uskoro očekuje jedan izlet od cca 600 km
a sadašnje ljetne gume koje su na izmaku snaga očekujem skidati dolje na oko 85.500 - 86.000 km.
zimske iako imaju manje kilometara nisu neka sreća za primorsko područje u kojem živim (kiša + vapnenac u asfaltu = balet) ali štednja je zlato i do 100.000 km nema mijenjanja guma
potrošnja u zadnjih 3.500 km pretežito gradske vožnje po BC = 6,5 litara
izvještaj potrošnje s puta slijedi uskoro - tu big mamu nećemo štedjeti

znači - gume = koma
- brisači = koma, kao da ih ni nema (iza Nove Godine će se mijenjati)
- ostalo sve 5, ništa spektakularno, auto je vrijedio svake novce koji su plaćeni za njega, ali moram priznati da ne vrijedni novce koje citroen traži za njega sada (približno isti je 145-150 tkn puno previše - npr. za cca 125 tkn bijeli c4 feel 100 hdi je puno razboritija kupnja)

:wub:
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
znači berlingo koji sada ima nešto preko 84.000 km je odradio 570 km uz prosjek od 78 kmh
iako je prosjek nizak jer je dio od cca 70 km prolazio kroz naselja gdje se vozilo po ograničenju od 50 kmh na autoputu se vozilo dosta brzo s 4 osobe u autu
prosjek je u konačnici bio 6,4 litre/100 km po bord Computeru
začudo, ljetne se gume iako imaju cca 47.000 km još dobro drže - izgledaju loše, ali držanje ceste je i dalje ok
slijedom, nastavljamo s njima bar još 2.000 - 3.000 km

s autom nema problema, tu i tamo neki neidentificirani zvuk, ali u skladu s godinama, kilometražom i načinom vožnje
 

liberty

Well-known member
cca 85.700 km
žešća vožnja autocestom - po BC 6,9 litara potrošnja, u stvarnosti oko 7,3 litre na 100 km
još uvijek su ljetne gore - moraju odraditi bar još 1.000 km prije nego montiram zimske
odgađam montažu jer su te zimske na skliskom i mokrom sada već diskutabilnih performanasi tako da ću ih montirati reda radi nek odrade cijelu sezonu 2016.

sad više nisam siguran da li jesam ili nisam dodao 1-1,5 dcl ulja......hmm....auto je prošao cca 10.000 km od servisa tako da ću to provjeriti
mislim da ću kroz neko vrijeme dodati i deci destilirane vode u rashladni sistem - jest da je iznad minimuma, ali više volim da je bliže maksimumu

nije bilo nikakvih poteškoća
tu i tamo nešto zaškripi - loše ceste loše utječu na ovjes

nekakvo detaljnije pranje, detailing, waxing bi dobro došlo....ali tko ima vremena za to....dok ide-ide, ne zamaram se više previše s takvim stvarima (kao što sam prije)

svjestan sam da u budućnosti s obzirom na godine i kilometražu mogu vrisnuti:
- dvomaseni zamašnjak
- turbo
- letva volana
i tko god kaže da to nije tako, ja mislim da je, nit se s autom vozim ko baba, niti ga štedim, čuvam ga ali on služi meni a ne ja njemu, tako da bi uputno bilo kroz nekakve iduće 2 godine i promijeniti ga, i ne pretjerano ulagati u njega

jest da moj stari ima malog benzinca sa 160.000 km, pa ga redovito servisira pa taj auto dobro ide i ići će.....ali meni takve kilometraže nisu svojstvene nekakvim turbo-ima, nekakvim puno NM motorima i sl....to ide ako imaš 100 NM, 70 ks i voziš se na 2.000 okretaja...kod mene to tako ne ide, svaki turbo je kroz neko vrijeme rupa bez dna.... s druge strane kad se zaletiš od naplatnih kućica na Grobniku u smjeru Zagreba po onom usponu ko vlakić i bez problema držiš 130 kmh, onda ti je drago da imaš turba, da će zamašnjak otići, da će turbo vjerovatno propišati i sl....pa kad na tom usponu naletiš na neki folcvagen astru ili corsu polo kako se vuku dok se vozači u njima preznojavaju od muke jer su vidjeli znak citroena kako ih pretiče....e onda nema većeg veselja....ili kad neki direttore u audi bauštela6 sumanuto stišće gas kako ga dostavno vozilo ne bi stiglo....ajoj bude situacija, vjeruj te:wub:

nadam se da time neću pokrenuti lavinu negodovanja...:D
 

vborovic

C5 modifikator
- dvomaseni zamašnjak
- turbo
- letva volana
- 150-200 tkm
- 200-250 tkm
- cca 200 tkm

To je praksa drugih koji imaju ista vozila (za C5 je manje više ista situacija), u teoriji bi trebalo biti puno više km, ali opet, ne postoji neki upotrebljivi uzorak od cijele populacije automobila na cestama da bi znao konkretno kada nešto ode ... u pravilu saznaš od onih kojima ode pa se čude, i pitaju kako to ... a sve navedeno ti može otići u na 50 tkm (serijska greška), a možda i nikad u nekom prosječnom životnom vijeku auta. Uglavnom, još si na miru neko vrijeme ... :)
 

liberty

Well-known member
86.200 km otišla prednje desno kratko svjetlo/žarulja - promijenjeno:wub:
ujedno promijenjena i lijeva pozicija valjda nakon 2 godine što je pregorila
još sam na ljetnim gumama...

kad mijenjam brzine na mjestu dok je auto ugašen nešto škripucka iz vana....kao da se sajle čuju....jel tej mjenjač ima sajle koje pjevaju na hladnom burnom vremenu ili se to meni čini....odgovor od stručnih forumaša bi me razveselio:)
 
Neki dan je poznanik kupio novog hdi za 13.000 eura. Jeste da je bio izložbeni primjerak, ali nije se koristio za vožnju nego za pokazivanje.
Tako da je Berlingo po toj cijeni po meni najjači best buy.
 

liberty

Well-known member
a bi za novi kao moj dao max 130 tkn
sve iznad toga mislim da je pretjerana cijena (iako na auto nemam nikakve zamjerke i to je za mene idealan auto)
 
Na vrh