cca 85.700 km
žešća vožnja autocestom - po BC 6,9 litara potrošnja, u stvarnosti oko 7,3 litre na 100 km
još uvijek su ljetne gore - moraju odraditi bar još 1.000 km prije nego montiram zimske
odgađam montažu jer su te zimske na skliskom i mokrom sada već diskutabilnih performanasi tako da ću ih montirati reda radi nek odrade cijelu sezonu 2016.
sad više nisam siguran da li jesam ili nisam dodao 1-1,5 dcl ulja......hmm....auto je prošao cca 10.000 km od servisa tako da ću to provjeriti
mislim da ću kroz neko vrijeme dodati i deci destilirane vode u rashladni sistem - jest da je iznad minimuma, ali više volim da je bliže maksimumu
nije bilo nikakvih poteškoća
tu i tamo nešto zaškripi - loše ceste loše utječu na ovjes
nekakvo detaljnije pranje, detailing, waxing bi dobro došlo....ali tko ima vremena za to....dok ide-ide, ne zamaram se više previše s takvim stvarima (kao što sam prije)
svjestan sam da u budućnosti s obzirom na godine i kilometražu mogu vrisnuti:
- dvomaseni zamašnjak
- turbo
- letva volana
i tko god kaže da to nije tako, ja mislim da je, nit se s autom vozim ko baba, niti ga štedim, čuvam ga ali on služi meni a ne ja njemu, tako da bi uputno bilo kroz nekakve iduće 2 godine i promijeniti ga, i ne pretjerano ulagati u njega
jest da moj stari ima malog benzinca sa 160.000 km, pa ga redovito servisira pa taj auto dobro ide i ići će.....ali meni takve kilometraže nisu svojstvene nekakvim turbo-ima, nekakvim puno NM motorima i sl....to ide ako imaš 100 NM, 70 ks i voziš se na 2.000 okretaja...kod mene to tako ne ide, svaki turbo je kroz neko vrijeme rupa bez dna.... s druge strane kad se zaletiš od naplatnih kućica na Grobniku u smjeru Zagreba po onom usponu ko vlakić i bez problema držiš 130 kmh, onda ti je drago da imaš turba, da će zamašnjak otići, da će turbo vjerovatno propišati i sl....pa kad na tom usponu naletiš na neki folcvagen astru ili corsu polo kako se vuku dok se vozači u njima preznojavaju od muke jer su vidjeli znak citroena kako ih pretiče....e onda nema većeg veselja....ili kad neki direttore u audi bauštela6 sumanuto stišće gas kako ga dostavno vozilo ne bi stiglo....ajoj bude situacija, vjeruj te:wub:
nadam se da time neću pokrenuti lavinu negodovanja...
