Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
pa ja ni ne uživam u autu
da želim uživati u autu ne bi vozio berlingo

navozio sam se ja auta svakakvih
oni skuplji su bili tuđi, naravno

ali mene auti uopće ne fasciniraju
udobnost........svejedno
brzina.......mislite da je auto brz, sjednie na moj prosječan motor pa ćete vidjeti šta je brzo
gadgetsi.....ne koristim ih
dodatna oprema........klima, centralno i podizači prozora su mi dovoljni

uglavnom, od auta ne očekujem puno niti autu uživam pa uvijek kupujem onakav auto kakav mi je potreban

jbg...........obožavam aute ali na njih ne želim trošiti novac
kao i svih kapitalizam me hebe, radim krvavo, pa da još voim kapitalistički auto i na njega bacam novce te ga kitim felgama, nekakvim kvazi sportskim gumama i sl.....ne hvala

s time da poštujem i sve druge s njihvim željama
ali meni je auto samo potreba i nužda

:)

dacia sandero 1,2 16 V 68.000 kn.........ona me oduševljava
 

liberty

Well-known member
evo za par desetina km berlingač će imati 70.000 km
kroz nekih 300-500 km na njega idu natrag zimske gume

materijal za servis koji slijedi za par mjeseci (ulj+filter, filter klime i filter zraka) je kupljen

show must go on!:)
 

liberty

Well-known member
:Devo ih....na 70.100 km zimulje su ponovno gore.....neka se usliše moje molitve da idrže i ovu i iduću zimu tj. još bar 20.000 km............škrt sam mijenjati ih
 

liberty

Well-known member
71.500 km
mislim da su brisači pri kraju, osobito stražnji
no štedim svaku kunu pa je jedino što ću autu pružiti servis i to u veljači iduće godine:D
taman će do tada odraditi 1-2 putovanja malo da se nadiše svježeg zraka
potrošni materijal za servis je odavno u garaži tako da nema brige
BC kaže da je do servisa još preostalo nekih 5.800 km, tako da će isti biti odrađen po mojoj procjeni na nekih 18.000 km od prošlog

za praznike oko Božića slijedi malo jače pranje + voskanje
naime kako su ove godine u studenom temperature bile prilično visoke
auto sam samo prao....a voskanje ostavljam za niske temperature i burno vrijeme (na vlazi koje nije manjkalo to je Sizifov posao), naime, ako se i nešto zalijepilo po autu (od raznog bilja točkice) hladnoća to jednostavno skine i olakša mi posao

novi plan: auto držati do bar 2018 godine i bar 140.000 km
da vrati svaku u njega uloženu kunu:D

stalno mijenjam mišljenje, ali eto...:D
 

liberty

Well-known member
:angel:hvala ti ko bratu
ali ipak mislim da sam malo omanuo u zadnje vrijeme
manje se vozim
ipak berlingo je nezamjenjiv
najljepše mi je kad ujutro idem na posao s njime i slušam muziku...nezamijenjiv osječaj...stanem na semaforu a pored mene homo sapiens u caddyu...pomislio je da smo isti...je da...meni to nije isto, da sam htio kadu na kotačima kupio bi caddy...ne mogu smisliti te nazi aute svuda oko nas...žao mi je što su se neki modeli citroena previše germanizirali
 

liberty

Well-known member
jučer sam odradio jedan dosta velik put s produženim opel vivarom 2.0 cdti s 84 kW
i moram reći da me oduševio upravo u onome što smatram nedostatak berlinga - a to je nepostojanje 6. brzine.....uf kako dobro dođe ta 6. brzina

uglavnom kako sam bio u žurbi i kako je bila noćna vožnja ista je odrađena expressno u oba smjera i pretpostavljam da je potrošnja bila sigurnih 10 litara na 100 km (nisam imao BC, a nisam tankao poslije) - bilo je svega i -2 celziusa, i kiše i magle i radova na cesti i vivaro je to odradio bolje od berlinga upravo zbog te 6. brzine koja je duga i koja mu omogućava da se na dozvoljenim brzinama vrtite dosta ipod 3.000 okretaja

npr. Vivaro se na 160 kmh po satu (realnih 152 kmh) vrti na oko 3.100 okretaja, a pri toj brzini se berlingo u 5. brzini vrti umalo 3500 okretaja
na 120 kmh je razlika još očiglednija jer je berlingo na 2900 okretaja a vivaro niže
što s aspekta buke i te kako znači

i prije sam vozio taj vivaro i drugi malo slabiji (nekih 10 kw manje ako se ne varam) i stvarno to ide jako dobro
 

ZlatkoC4

Well-known member
jučer sam odradio jedan dosta velik put s produženim opel vivarom 2.0 cdti s 84 kW
i moram reći da me oduševio upravo u onome što smatram nedostatak berlinga - a to je nepostojanje 6. brzine.....uf kako dobro dođe ta 6. brzina

uglavnom kako sam bio u žurbi i kako je bila noćna vožnja ista je odrađena expressno u oba smjera i pretpostavljam da je potrošnja bila sigurnih 10 litara na 100 km (nisam imao BC, a nisam tankao poslije) - bilo je svega i -2 celziusa, i kiše i magle i radova na cesti i vivaro je to odradio bolje od berlinga upravo zbog te 6. brzine koja je duga i koja mu omogućava da se na dozvoljenim brzinama vrtite dosta ipod 3.000 okretaja

npr. Vivaro se na 160 kmh po satu (realnih 152 kmh) vrti na oko 3.100 okretaja, a pri toj brzini se berlingo u 5. brzini vrti umalo 3500 okretaja
na 120 kmh je razlika još očiglednija jer je berlingo na 2900 okretaja a vivaro niže
što s aspekta buke i te kako znači

i prije sam vozio taj vivaro i drugi malo slabiji (nekih 10 kw manje ako se ne varam) i stvarno to ide jako dobro
Al čovječe popljuva Berlinga i to na Citroen forumu:eek:
 

liberty

Well-known member
Al čovječe popljuva Berlinga i to na Citroen forumu:eek:
nisam
nego kažem da bi volio da ima 6. brzinu
njemu bi 6. brzina stvarno dobro došla
to govorim iz iskustva jer sam dionicu koju sam jučer prešao s vivarom s berlingom odradio sigurno 30-35 puta
uz isti brzinski prosjek
i ono što ide u prilog berlingu je manja potrošnja naravno
pri brzinskom prosjeku od jučer berlingo bi trošio 8,0 litara na 100 km
vivaro je sigurno bio (nisam mjerio, ali iz iskustva znam ) na oko 10,0 litara na 100 km

berlingo je za vivara okretni mali auto
koji u 1. i 2. brzini ide bolje, ali kad se vivaro zalaufa uz to što ima sigurnih 500 kg više i cca 30 ks više....vivaro je strašno brz
krajnja brzina im je tu negdje

usporedba je zato što mi se inaće traffic/vivaro sviđaju jako, tokiko da bi ih kupio da nisu nepraktični po gradu i da za njih nije 2x skuplja cestarina nego za berlingo što samim time berlingu daje ogromnu prednost

naravno, ja sve uspoređujem s aspekta koliko se može ukrcati i koliko se brzo može doći - vivaro je u jednom dijelu puta bio dupkom napunjen i kao takav je u vožnji zbog 6. brzine isto malo elastičniji od berlinga i to mi se sviđa

ako sam kriv jer mi se traffic/vivaro više sviđaju od berlinga, dajte mi jumpy pa ću se još više oduševiti, vherujte. onaj 2.0 hdi od 120 ks bi bio moj prvi izbor:angel:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Upravo tako svakome bih mogao nači manu i prednost. Kao što si rekao Berlingo mali vražičak za po gradu. Ali zato vivaro to niji u gradu. Ali je na otvorenoj.

Tako ti je i sa osobnim automobilima sa i bez 6br. nekad ti fali a nekad ti je višak. jedni bolji u startu drugi na duže staze.:D
 

liberty

Well-known member
Upravo tako svakome bih mogao nači manu i prednost. Kao što si rekao Berlingo mali vražičak za po gradu. Ali zato vivaro to niji u gradu. Ali je na otvorenoj.

Tako ti je i sa osobnim automobilima sa i bez 6br. nekad ti fali a nekad ti je višak. jedni bolji u startu drugi na duže staze.:D
jbg 100 ljudi 100 čudi
meni je najgluplji jedan auto koji često vozim (nije moj) za 7 stupnjeva DSG-e
a svima je drugima super

btw. on u istom režimu ko berlingo/vivaro troši cca 14 litara:D
 

liberty

Well-known member
tek 75.000 km
uskoro idem na put s njime
pa nakon toga ću napokon obaviti servis jer je od zadnjeg prošlo već 13 mjeseci i 17,5 tkm (ulje, filter ulja, filter zraka, filter klime)

sve 5 s autom i dalje - zimska potrošnja isključivo gradske vožnje: 7,0 litara (prosječna brzina 28 kmh)
 

liberty

Well-known member
update: pula-lučko (cca 265 km) berlingač je odradio u rekordnom vremenu, no i rekordno je trošio - 8,2 litre na 100 km
za natrag se išlo sporijim tempom (samo cca 20 kmh sporije u prosjeku) i potrošnja je pala na 5,8 litara na 100 km

verdict: ko žuri nek se drži do 120 kmh - potrošnja će biti 6-6,5 litara, sve iznad je neporebno bacanje goriva za simboličnu uštedu u vremenu

usporedbe radi: vw 1.8 tsi 160 ks DSG (auto od 1.700 kg) u istim režimima troši: prvi: cca 11 litara/100 kmh, a drugi cca 7,3 litara/100 kmh

verdict: koliko god su turbo benzinci moderni i na papiru štedljivi, u praksi znaju nesrazmjerno više trošiti od turbo dizelaša
 

liberty

Well-known member
76.010 km
odrađen servis
- ulje i filter
- filter klime
- filter zraka
- očišćena stražnja lijeva kočna čeljust (djelomično)
za cca 5.000 km moram mijenjati stražnje pakne

idem probati resetirati service countdown da me ne podsjeća na nešto što smo napravili

čini mi se da auto sada manje troši - filter zraka je bio dosta prljav

znači:
- u idućih mjesec-dva moram staviti nove brisače jer prednji više nisu efikasni, a stražnji je otišao kvragu (njega nisam davno mijenjao)
- za 5.000 km idu nove stražnje pakne
- nakon idućih 20.000 km ide ponovno identičan servis današnjem + bar jedan par novih guma jer su mi oba para spremni za još nešto sitno kilometara

idem oduševljen berlingom napraviti počasni krug :wub:

šta mislite da li bi trebalo onaj komad pleha gdje je čep za ispust ujlja skinuti i očistiti kao što se to radi na 16V HDI? - ne znam....malo mi je dalo to za misliti (ne znam kako se to zove, valjda karter - srećom isti je metalni a ne kao na bmw-ima ili fordovioma - plastičan (djeluje mi da je na mjestu gdje ga nešto može probiti ako probije donju plastičnu zaštitu, pa zato kažem)

da li su nekome na servisu novijeg 1.6 8V HDI-a skidali to sito/karter i čistili?
 
Na vrh