RI-222
Member
hahahaha,a i nije bas kad je vidjela sta sam sve poskidao s njega skoro se rasplakala:doh:baka bi bila ponosnaalac-gore:
hahahaha,a i nije bas kad je vidjela sta sam sve poskidao s njega skoro se rasplakala:doh:baka bi bila ponosnaalac-gore:
stavit cu normalnu srebrnu ali ne istu skroz malo ljepsu, znam kako ce mi izgledat auto otprilike nece mi trebat psNemoj samo neku srebrnu da se presijava sa drugim bojama perla šeme itd, normalnu neku metalik boju, samo da auto bude kao nov i to je to ! Najbolje možda u ps-u da ti neko to slozi pa da vidis...
Kod limara ide u ponedjeljak i gotov je za dan dva najvise i onda na lakiranjeMa sve 5, kad ide na lakiranje?![]()
Nemam tu gumicu meni je samo lim,ali netreba mi taj gumeni cep, ovaj cep mi je unutra usao malo teze tako da nebi vjerovatno ni sad pustao ali cu stavit jedno ljepilo kao silikon samo puno jace i bit ce sve ok.Neneeeeeeee, ne moraš stavljat silikona, imaš (bar je tako u saxu i 106) na sredini gepeka gumicu koja ti paše točno u tu rupu i ništa ne pušta, tako ja imam na saxu (to moš skinut sa svog ili s nekog drugog auta)...btw mislim da ti 4cm neće biti dosta naprijed, to ti je negdje 3 prsta od gume, mislim čak i više tako da vidi...
ma nije bilo nikakvih problema,malo se teze odvidavaju torx 40 vide na torzijama pa sam ih sa sjekacem i cekicem odvidavao i poslje zavidao vidu sa drugom glavom nisam vise torx vide vracao,bio sam pred malo otvorio temu zbog torzija i spustanja pa cu u toj temi detaljnije sve to opisat.odlično je sad kad si ga spustio. to i mene ceka sad. daj mi reci dal je bilo problema sa torzionkom?
da,skuzio sam sta si mislio i prije,i ja sam mislio tako napravit ali sta kad nema opruga(AX) koje spustaju 7 cm kao sto bi meni trebalo,ako mi ove ne budu pasale(po visini) cu ih skinut i ic izradit nove kad nema druge,samo da mi dodu te opruge sto prije, pise da se ceka od 3-45 dana :doh:Kazem, mislim da ti neće bit dosta u smislu da je iza ravni blatobran i 4cm su taman da dodje do gume, mozda i malo preko, a naprijed je blatobran u luk i onda kad se spusti 4cm ima lufta između gume i blatobrana pa izgleda čudno kad je iza taman, a naprijed bi se još moglo, zatoUgl, vidjet ćeš pa kak ti odgovara
![]()
sutra cu spustit auto na silu 4 cm pa cu vidjet sta dalje,nisam te skuzio samo sta su custom opruge?neke sirokeZuby, dečko koji slaže samo pug (i citroen) aute zna to, meni je repariro most i meni je tocno spustio za 4cm, mislim da nije tako na zube nego moze tocno koliko hoćeš spustit..jesi gledao ebay?? po meni bolje odgodi te opruge ako mozes jos, sigurno ti nece bit dovoljno jer ce bit ko da u gepeku imas nesto pa je dignut (on ce stajat ravno, ali ce tako izgledat po razmaku izmedju gume i blatobrana) i da das napravit custom opruge -7cm![]()
Ništa opruge, ovo je otac i majka zadnjeg ovjesa:grinEh te torzije,koliko bi bilo lakse da su opruge,stavis krace i spustis auto.Na torzionoj sipki okrenes jedan zub pa gledas koliko ce da padne,mada neki tvrde da postoji caka kako se spusta na zeljenu visinu medjusobnim okretanjem obe torzije.Trebao bi neko nesto napisati o tome ko je radio i ko dobro poznaje problematiku,da razresimo jednom tu misteriju!
mislio sam da ih daš nekom da ti ih napravi, kao što si i rekosutra cu spustit auto na silu 4 cm pa cu vidjet sta dalje,nisam te skuzio samo sta su custom opruge?neke siroke![]()
nema do torzionke straga, najbolji ovjes ikadNišta opruge, ovo je otac i majka zadnjeg ovjesa:grinnajradije bi si i na c2 stavil takav zadnji most:grin
![]()
Znaci to je ta metoda koju mnogi ne znaju,a deluje prosto.Meni je zadnji deo spusten za 4cm,prednji 3,5cm.Deluje mi da mi je zadnji kraj nizi gledajuci rubove,a u stvari je u ravni.E sad ja bih podigao zadnji kraj za 1cm,samo da nadjem nekoga ko to ume,jer majstor koji mi je remontovao trap nije znao pa mi je vratio na isto kako je i bio.Ništa opruge, ovo je otac i majka zadnjeg ovjesa:grinnajradije bi si i na c2 stavil takav zadnji most:grin
Apsolutno se može štelati na željenu visinu- u stvari je vrlo jednostavno; izmjeriš kol'ko hoćeš visinu (ja uvijek mjerim od sredine glavčine do vrha rubnjaka blatobrana- tak su i mjere u homologaciji za trkaće aute). Podmetneš dizalicu tak da se dobije ta visina i da se ruka rastereti pa torzionku okrećeš lagano dok se ne osjeti da je uzubila, nakon toga ju gurneš do kraja. Ponoviti postupak na drugoj strani, vratiti balans štangu i voila!
Ova metoda jedino ne podržava ona ekstremna spuštanja jer se torzionka prenapregne pa je auto nevozljivo pretvrd.