Ax 11 tge 1.1 by RI-222

gox

New member
Nemoj samo neku srebrnu da se presijava sa drugim bojama perla šeme itd, normalnu neku metalik boju, samo da auto bude kao nov i to je to ! Najbolje možda u ps-u da ti neko to slozi pa da vidis...
 

RI-222

Member
Nemoj samo neku srebrnu da se presijava sa drugim bojama perla šeme itd, normalnu neku metalik boju, samo da auto bude kao nov i to je to ! Najbolje možda u ps-u da ti neko to slozi pa da vidis...
stavit cu normalnu srebrnu ali ne istu skroz malo ljepsu, znam kako ce mi izgledat auto otprilike nece mi trebat ps:D
 

RI-222

Member
Ma sve 5, kad ide na lakiranje? :)
Kod limara ide u ponedjeljak i gotov je za dan dva najvise i onda na lakiranje:D

Auto je spusten iza,nece mi nista stugat sve je naknap:) ispalo je da je jedan zub 4 cm,svi su govorili da su te torzije problem i da je komplicirano a nije doma sam to radio sa normalnim alatima ,izvlakac sam napravis za izvuc torziju i to je to,jedino sam sa sjekacem torx vide odvidavao jer sam polomio torx(T40)

One opruge eibach mi spustaju auto 30mm to mi nije dosta,tako da sam danas narucio fk opruge(u autoprocentru) za 500 kn spustaju 40mm uzeo bih eibach ali nemam izbora i nemogu previse cekat,ove fk ce mi doc za nekih tjedan dana otprilike valjda ce bit dobre.

Prije

4cm nize:D




kad sam skinuo brisac ostala mi je rupa pa sam napravio cep,izvadit cu ga opet pa stavit silikona jos izmedu cepa da nebi pustalo a i da bude cep na razini stakla...


 

gox

New member
Neneeeeeeee, ne moraš stavljat silikona, imaš (bar je tako u saxu i 106) na sredini gepeka gumicu koja ti paše točno u tu rupu i ništa ne pušta, tako ja imam na saxu (to moš skinut sa svog ili s nekog drugog auta)...btw mislim da ti 4cm neće biti dosta naprijed, to ti je negdje 3 prsta od gume, mislim čak i više tako da vidi...
 

RI-222

Member
Neneeeeeeee, ne moraš stavljat silikona, imaš (bar je tako u saxu i 106) na sredini gepeka gumicu koja ti paše točno u tu rupu i ništa ne pušta, tako ja imam na saxu (to moš skinut sa svog ili s nekog drugog auta)...btw mislim da ti 4cm neće biti dosta naprijed, to ti je negdje 3 prsta od gume, mislim čak i više tako da vidi...
Nemam tu gumicu meni je samo lim,ali netreba mi taj gumeni cep, ovaj cep mi je unutra usao malo teze tako da nebi vjerovatno ni sad pustao ali cu stavit jedno ljepilo kao silikon samo puno jace i bit ce sve ok.

Auto sam spustio iza 4 cm pa cu ga i naprijed 4 ,a i nemogu nac nigdje opruge koje spustaju vise od 4 cm,tako da sam ove FK vec narucio pa cu vidjet dal su dobre,nebi htio spustit auto naprijed za 7 kolko bi mi i pasalo za izgled jer sam ga iza spustio 4 cm,vidjet cemo sve za 2 tjedna:cool:

odlično je sad kad si ga spustio. to i mene ceka sad. daj mi reci dal je bilo problema sa torzionkom?
ma nije bilo nikakvih problema,malo se teze odvidavaju torx 40 vide na torzijama pa sam ih sa sjekacem i cekicem odvidavao i poslje zavidao vidu sa drugom glavom nisam vise torx vide vracao,bio sam pred malo otvorio temu zbog torzija i spustanja pa cu u toj temi detaljnije sve to opisat.

ja sam pitao par mehanicara a oni su mi rekli ajme to je uzas za skidat pa da ce se morat grijat, pa most skidat ,svasta su mi rekli sad sam ja mozda imao srece pa je to islo glatko:hmmm:
 

gox

New member
Kazem, mislim da ti neće bit dosta u smislu da je iza ravni blatobran i 4cm su taman da dodje do gume, mozda i malo preko, a naprijed je blatobran u luk i onda kad se spusti 4cm ima lufta između gume i blatobrana pa izgleda čudno kad je iza taman, a naprijed bi se još moglo, zato :) Ugl, vidjet ćeš pa kak ti odgovara :)
 

RI-222

Member
Kazem, mislim da ti neće bit dosta u smislu da je iza ravni blatobran i 4cm su taman da dodje do gume, mozda i malo preko, a naprijed je blatobran u luk i onda kad se spusti 4cm ima lufta između gume i blatobrana pa izgleda čudno kad je iza taman, a naprijed bi se još moglo, zato :) Ugl, vidjet ćeš pa kak ti odgovara :)
da,skuzio sam sta si mislio i prije,i ja sam mislio tako napravit ali sta kad nema opruga(AX) koje spustaju 7 cm kao sto bi meni trebalo,ako mi ove ne budu pasale(po visini) cu ih skinut i ic izradit nove kad nema druge,samo da mi dodu te opruge sto prije, pise da se ceka od 3-45 dana :doh:
 

boban1982

New member
Eh te torzije,koliko bi bilo lakse da su opruge,stavis krace i spustis auto.Na torzionoj sipki okrenes jedan zub pa gledas koliko ce da padne,mada neki tvrde da postoji caka kako se spusta na zeljenu visinu medjusobnim okretanjem obe torzije.Trebao bi neko nesto napisati o tome ko je radio i ko dobro poznaje problematiku,da razresimo jednom tu misteriju!
 

gox

New member
Zuby, dečko koji slaže samo pug (i citroen) aute zna to, meni je repariro most i meni je tocno spustio za 4cm, mislim da nije tako na zub nego moze tocno koliko hoćeš spustit..jesi gledao ebay?? po meni bolje odgodi te opruge ako mozes jos, sigurno ti nece bit dovoljno jer ce bit ko da u gepeku imas nesto pa je dignut (on ce stajat ravno, ali ce tako izgledat po razmaku izmedju gume i blatobrana) i da das napravit custom opruge -7cm ;)
 

RI-222

Member
Zuby, dečko koji slaže samo pug (i citroen) aute zna to, meni je repariro most i meni je tocno spustio za 4cm, mislim da nije tako na zube nego moze tocno koliko hoćeš spustit..jesi gledao ebay?? po meni bolje odgodi te opruge ako mozes jos, sigurno ti nece bit dovoljno jer ce bit ko da u gepeku imas nesto pa je dignut (on ce stajat ravno, ali ce tako izgledat po razmaku izmedju gume i blatobrana) i da das napravit custom opruge -7cm ;)
sutra cu spustit auto na silu 4 cm pa cu vidjet sta dalje,nisam te skuzio samo sta su custom opruge?neke siroke:)
 

Vedran

New member
Eh te torzije,koliko bi bilo lakse da su opruge,stavis krace i spustis auto.Na torzionoj sipki okrenes jedan zub pa gledas koliko ce da padne,mada neki tvrde da postoji caka kako se spusta na zeljenu visinu medjusobnim okretanjem obe torzije.Trebao bi neko nesto napisati o tome ko je radio i ko dobro poznaje problematiku,da razresimo jednom tu misteriju!
Ništa opruge, ovo je otac i majka zadnjeg ovjesa:grin:(najradije bi si i na c2 stavil takav zadnji most:grin:)

Apsolutno se može štelati na željenu visinu- u stvari je vrlo jednostavno; izmjeriš kol'ko hoćeš visinu (ja uvijek mjerim od sredine glavčine do vrha rubnjaka blatobrana- tak su i mjere u homologaciji za trkaće aute). Podmetneš dizalicu tak da se dobije ta visina i da se ruka rastereti pa torzionku okrećeš lagano dok se ne osjeti da je uzubila, nakon toga ju gurneš do kraja. Ponoviti postupak na drugoj strani, vratiti balans štangu i voila!

Ova metoda jedino ne podržava ona ekstremna spuštanja jer se torzionka prenapregne pa je auto nevozljivo pretvrd.
 

gox

New member
sutra cu spustit auto na silu 4 cm pa cu vidjet sta dalje,nisam te skuzio samo sta su custom opruge?neke siroke:)
mislio sam da ih daš nekom da ti ih napravi, kao što si i reko :)

probaj ga spustit 4cm pa ćeš vidjet...
 

boban1982

New member
Ništa opruge, ovo je otac i majka zadnjeg ovjesa:grin:(najradije bi si i na c2 stavil takav zadnji most:grin:)

Apsolutno se može štelati na željenu visinu- u stvari je vrlo jednostavno; izmjeriš kol'ko hoćeš visinu (ja uvijek mjerim od sredine glavčine do vrha rubnjaka blatobrana- tak su i mjere u homologaciji za trkaće aute). Podmetneš dizalicu tak da se dobije ta visina i da se ruka rastereti pa torzionku okrećeš lagano dok se ne osjeti da je uzubila, nakon toga ju gurneš do kraja. Ponoviti postupak na drugoj strani, vratiti balans štangu i voila!

Ova metoda jedino ne podržava ona ekstremna spuštanja jer se torzionka prenapregne pa je auto nevozljivo pretvrd.
Znaci to je ta metoda koju mnogi ne znaju,a deluje prosto.Meni je zadnji deo spusten za 4cm,prednji 3,5cm.Deluje mi da mi je zadnji kraj nizi gledajuci rubove,a u stvari je u ravni.E sad ja bih podigao zadnji kraj za 1cm,samo da nadjem nekoga ko to ume,jer majstor koji mi je remontovao trap nije znao pa mi je vratio na isto kako je i bio.
 
Na vrh