Ax 11 tge 1.1 by RI-222

RI-222

Member
dosao sam doma da,ali ne ispod 2000 okretaja,jer se gasio ispod,nadam se da je samo razvodnik,sad idem pogledat ulje,filter od zraka ,a kablove cu malo ispuhat sa zrakom pa javim kako je ispalo.
EDIT: Sve ok,bila voda u kucistu filtera(malo na dnu),kod svjecica,i pretpostavljam u razvodniku ali ga nisam dirao jer je sad sve ok.
 
Posljednje uređivanje:

RI-222

Member

Opet raskomadan auto,al ovaj put je zadnji da ga rastavljam,kako je polavio smrdilo je po vlazi pa sam povadio skoro cijelu unutrasnjost van,pod i izolaciju,tepih sam oprao na miniwash ali ne pre blizu i auto sam iznutra oderao kad je vec bio prazan:D
skinuo sam sve cijevi i rezervoar,plovak izvadio i alternator skinuo jer se on jedini jos nije pokvario pa ajde kad je sve skinuto cu i njega otvorit:D
poluosovine sam skunuo i mijenjam sve manzetne

nakon svega toga mi ostaje jedino puknuta sajba
sad cu pjeskarit celicne i ofarbat u mat crno pa stavit na njih zimske 145 80 r13 jer mi najvise sa snijeg trebaju ,blatarice stavljam jer nemam lak vise na vratima:twisted:
 

bosimun

New member
svaka čast vrijedan si nema šta!!! Daj mi samo reci dal je komplicirano skinut plovak jer vidim da mene nešto zeza kazaljka mi stalno varira pa ga mislim malo pogledat?
 

greensky

New member
svaka čast vrijedan si nema šta!!! Daj mi samo reci dal je komplicirano skinut plovak jer vidim da mene nešto zeza kazaljka mi stalno varira pa ga mislim malo pogledat?
Slažem se za kazaljku, izluđuje me.. sreća pa je najviši položaj koji pokaže u tom svom variranju ispravan :grin:

Jel bi se uopće moglo išta postići prtljanjem po plovku?
 

RI-222

Member
alternator pregledan i cetkice su nove stavljene,plovak sam sredio bio je oksidirao pa se gubio kontakt,manzetne dosle ali jedna unutarnja ne pase pa cekam jos i sutra idem po cijevi i filter goriva pa polako sve nazad:)

EDIT: sad vidio odgovore :),pa kazaljka je i meni varirala ali mi je najvise smetalo sto zablokira,inace ovov sto varira u zavojima je normalno za ax-a kolko sam cuo,ipak je star pa nema kao te ublazivace za variranje kazaljke,i da nije komplicirano skinut,okinut cu ti sutra par slika pa ces vidjet,ja sam ga izvadio i kontakte ocistio sad je ok,mozda nece ni varirat al sumljam
 

Marko

Well-known member
Opet raskomadan auto,al ovaj put je zadnji da ga rastavljam
Auto ti super zgleda na toj slici (makar je rastavljen), zamišljam ga kako bi bio sa 1.6 16v mašinom. Jesi li se možda raspitivao kakve su cijene tih mašina u Italiji? :)
 

RI-222

Member
da ne izgleda lose visok:D bas si razmisljam da ga dignem sad 10 cm hehe.
ma kod nas su precjenjeni ti motori,tako da nista zasad,ali planiram u italiju ic po njega i kompletno instalaciju ,usis i granu,cijene su tamo ok al neznam tocno sad koliko.
 

Marko

Well-known member
Ima dosta interesantnih talijanskih saxo / saxo vts foruma. Malo čovjek prati oglase na tim forumima i začas nađe dobru 16v mašinu za dobru cijenu.
 

RI-222

Member
Ima dosta interesantnih talijanskih saxo / saxo vts foruma. Malo čovjek prati oglase na tim forumima i začas nađe dobru 16v mašinu za dobru cijenu.
Kad se ovaj razleti onda 1.6 ide unutra:D
Auto bi sutra trebao bit gotov,samo ne znam dal cu stic.
 

RI-222

Member
na autu je sve sređeno i taman ga hvalim kako je dobar,i onda opet problem,nakon sto sam malo jace usao u lijevi zavoj struze mi unutarnja strana zadnje desne gume u lim:wtf:,sta bi moglo bit:confused:
 

igor

New member
Vjerovatno se nije ništa savilo več ti ima ležaj lufta na zadnjem mostu odnosno rukavcu. Digni auto u zrak i probaj nečime cimat dotični rukavac koji ima lufta jer rukom češ to teško zato kaj ti torziona osovina pruža otpor pogotovo kad je auto u zraku. Provjeri prvo to jer i ja sam imao taj problem na ljevom kotaču i morao mijenjat ležajeve :mad:
 

RI-222

Member
malo ima lufta na zadnjem kotacu pa zato struze jer mi je sve naknap,i danas sam malo otisao u zid pa na bankinu,nesto mi nije bilo u redu s auto pa sam bio bez kontrole:(
 
Na vrh