AX 1.0 Audace by "kegel"

Ax boy

Well-known member
Odlicno , kod mog jos nista ne klopoce i ne cvili skoro 79 000 samo . Kliik klakk daljinsko . Rjesen problem sa cukanjem, dobio novi "mozak" motoric ler gasa i ko novi je sad.
 

Dalibor

Dado Tornado
nista s mazalicima nebi dobio.
to su igličasti ležaji sa malom nosivosti prema onoj koju trebaju izdržavati.
fizički ne stanu ležaji drugog tipa.
s mazalicama se dobije u slučaju viših brzina vrtnje, o ovi ležaji imaju samo funkciju da drže ruke stražnjih kotača.
radije staviti bolji skuplji ležaj nego stavljati mazalice preko čijeg luleka još i vlaga može ulaziti.

na nekim citroen/peugeot je možda bilo navedeno i da se te ležaje mijenja na 120 tkm,
ali ne znam više o kojim modelima se radilo, znam da je bilo prije spominjanja.
 

kegel

Drumski ratnik
Hmmm, vidiš to nisam znao. A muči me to što je lijevi kotač malo prema nutra nagnuti pa me je na tehničkom zafrkavao, a i baš mi se i neda to opet popravljati...
 

Lix

Active member
Mast mu ne pomaže? Ne previše ali, dali je bolje da je u masti ili da je suh bez obzira koja mu je namjena, bolje je da je u masti. Dal će duže trajat ako je mast u njemu? Oce, tako da ta mast i mazalice imaju smisla i ko kaže da nemaju očito neza da se kretanjem jednog materijala u dodiru sa drugim javlja trenje a trenjem i trošenje materijala a da mast služi da se to trenje smanji. Ugl ako je most gotov i kotači su na van (negativni nagib) pomoći nema i moraš promijenit
 

kegel

Drumski ratnik
Evo mislim da je Lix najbolje objasnio, ipak je stalno to trenje na ležajevima...

Probao sam jučer na dizalici pomaknuti 'trailing arm' lijevo desno i nema nikakvog plesanja.

Budem drugi tjedan do majstora skoknul pa da provjerimo još.
 

Dalibor

Dado Tornado
Dal će duže trajat ako je mast u njemu?
po meni u ovom slučaju čak je kontraproduktivno stavljati mazalice i podmazivati.
prvo ti ležaji odlazi zbog naprezanja koja na ležaje čine ruke kotača (natovaren auto, nabijanje kod parkiranja na rizolima...)
drugo ti ležaji moraju biti što bolje zabrtvljeni, sa dodavanjem mazalica i podmazivanjem neminovno ulazi vlaga u ležaj, a upitno je i hoće li se pogodi prava mast za ovaj tip funkcije.

kretanjem jednog materijala u dodiru sa drugim javlja trenje a trenjem i trošenje materijala a da mast služi da se to trenje smanji
ne bi rekao da ima nekog posebnog trenja u ovom slučaju.
ležaj ovdje omogučava uvijanje torzijske štange i ograničeno pomicanje kotača gore/dolje.
u ovom slučaju isključivo radi dugovječnosti, konstrukcijski su bolje rješenje brončane čahure,
ali tada bi pomicanje kotača izgubilo na dinamičnosti.
 

Lix

Active member
Najbolje bi bilo grafitnu mast stavljat, male brzine/velika opterećenja, ali ne vjerujem da će neka druga mast skodit, mazalice na sebi imaju kuglicu koja ih zatvara, naravno da ista ne brtvi 100% ali ukoliko svakih 2-3 tis km napumpas mast dva tri puta ne vjerujem da ćeš tim dobit kontra efekt, ali da broncane pikse bi bile odlično riješenje, ako drže na klipnjacama motora onda bi trebale i tu obavit posao kako spada, mada po meni iste nebi nikako igrale bez mazalica
 

AX-ja

èudo jedno
mazalice su kita, jer mast ne dopre u lezaj,eventualno napuni ruku i to je to.
ljudi misle ako imaju mazalice da je to dozivotno,a to je nis..mazanje ociju.
mast napuni ruku i eventualno sprijeci prodor vode do lezaja ali mast ne udje u lezaj.
i to je sva igra.
jedino sto mogu rec je da bi i ja vise volio da je "ruka" ili tuba puna masti nego da je suha.
ali i to se da rijesit bez mazalica,kvalitetno
 

Lix

Active member
morat cu ja otvorit taj most... imam jednog od saxa iza kuće ić će on na detaljno promatranje kako i šta se tu može napravit da bude bolje neko riješenje mora postojat da to bude nepoderivo :whistling:
 

kegel

Drumski ratnik
[ame="https://www.youtube.com/watch?v=MEQaDBr2l04"]https://www.youtube.com/watch?v=MEQaDBr2l04[/ame]

Pojavio mi se problem na autu, radio sam veliki servis i nedugo nakon toga počelo je nešto "zavijati" dok je motor hladan. (Vidi snimku)
 

kegel

Drumski ratnik
Kako promijeniti žarulju na instrument tabli? Izvadio sam tqblu van, ali nisam mudar kako izvaditi žarulju

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk

Otkrio sam :D treba se sa kliještima malo okrenuti i izvadi se van žarulja tako

Poslano sa mog Lenovo P70-A koristeći Tapatalk
 
Na vrh