Novi Top Gear
Tužno je čitati napise o novom Top Gearu. Èitati, zato što smo ga u principu mogli gledati tek uz nekoliko prekršenih domaćih i međunarodnih zakona. A i ta nam želja ne bi previše značila nemamo li potrebna informatička znanja. Oni kojima su domet torrenti, dosad se nisu usrećili.
Ali ono što čitamo navodi nas na pomisao da su se baš sva predviđanja obistinila. Nitko nikad nije pomislio da bi mogla postojati neka kemija između novog voditelja Chrisa Evansa i »prijatelja« Matta LeBlanca osim, valjda, producenata ultraskupog BBC-ovog automagazina koji je odavno prestao biti samo automagazin. Zasad se, naime, očito pokazuje da uz svu produkcijsku moć BBC-a, Top Gear ipak čini stari duhoviti trojac koji se i poslije zahtjevnog cjelodnevnog snimanja u Kambodži nađe na pivi u lokalnom baru. Evansa i LeBlanca možemo zamisliti jedino svakoga u svojoj kamp-kućici, na čija vrata kucaju ostali članovi anonimne ekipe koji očito malo kome išta znače.
Evans se, prema najčešćim kritikama, previše trudi biti Jeremy Clarkson, što je doista iluzorno i pokušavati, a u prvoj epizodi je nedostatak Clarksonove duhovite pojavnosti pokušavao nadomjestiti – vikanjem. Koliko je to bilo uspješno, pokazuju gomile gnjevnih reakcija Top Gear fanova. LeBlanc je, s druge strane, previše podsjećao gledateljstvo da je Amerikanac.
Ostalo je navodno ostalo isto, Top Gear je i dalje adrenalinski show prepun brzih automobila i spektakularno bizarnih jurnjava. A u tome i jest očito jedan od problema, jer da su probali redefinirati format, da su krenuli od nule pa osmislili posve novi magazin, vjerojatno bi dobili veću naklonost. No nakon što je Clarkson uz pomoć Maya i Hammoda to već jednom napravio, iluzorno je bilo očekivati išta slično.
Èini se, dakle, da će Top Gear teško opstati bez starog trojca; sad ostaje vidjeti može li trojac opstati bez Top Geara. Ako bih se morao okladiti, ipak bih novce stavio na trojac. Amazone, do tebe je.
novilist.hr