Antifriz - čudna situacija...

d3000

New member
Neki dan, čistim malo auto prije tehničkoga.
Provjeravam sve tekućine, i primijetim da je posuda od antifriza totalno prazna, ni kapi unutra nije bilo :eek:.
Ništa, ulijem litru crvenog antifriza unutra, provjerim idući dan da li je identična razina u posudi i sve ok.
Prođe opet 2 dana , idem provjeriti i zadesi me čudna situacija.
Taj antifriz više nije crvene boje nego smeđe ??
Izmjerim do koliko stupnjeva drži, i pokaže mi na mjeraču do -20 cca.
E sad da li je to normalno da je antifriz promijenio boju ili se nešto tu čudno dogodilo ?
 

AX-ja

èudo jedno
ako je cisto smedje boje,a bez emulzije, to je ok samo znaci da ga nitko nije dugo vremena mijenjao pa je dobio onako ruzinavu boju.
dobro bi ga bilo onda izmjeniti kompl.

a ako ima na vrhu emulzije ili onako sloj masne pjene.
onda znaci da je brtva glave dala svoje.
 

Damaj

Active member
Nema to veze sa starosti antifriza, svima je nama na novim C4 II nakon kojeg mjeseca antifriz promijenio boju, dakle tvornički antifriz.
 

Damaj

Active member
A tko je tvrdio da se antifriz ne mijenja? Samo sam napomenuo da promjena boje nije ništa alarmantno, pa i tvornički antifriz u novim autima mijenjaju boju, odnosno vaporiziraju.
 

AX-ja

èudo jedno
ma normalno da mijenja al ne mijenja tako drasticno,samo izgubi svoju cistu boju,crveni pogotovo.
auto star .par mj ne moze se usporedit s autom starim 10ak g.

zato sam mu i napisao dva razlicita odg. pa nek sam ustvrdi stanje.

jednom kad se sistem hladjenja napuni sr...em
jako ga je tesko isprati.
pogotovo sto se sva "necistoca" dize u posudu.
 

Automatic

New member
Kod mene nije promjenio boju ni nakon 7 godina.Antifriz neće promjeniti boju ako nije nekad neko ulio vodu koja je napravila hrđu pa kad se stavi antifriz onda je digne.Antifriz bi svaki treblo držati u motoru maksimalno 5 godina bez obzira koliko drži jer gubi razna svojstva pa čak i šteti ali o tome smo već pisali.
 

Tosibari

New member
Koji antifriz je najbolje doliti...jer se svi prave pametni i savjetuju mi neke aditive...inace citroen je c3 1.4 benzinac 54 kw 2004 godina. hvala na odgovoru :grin:
 

Dalibor

Dado Tornado
Antifriz bi svaki treblo držati u motoru maksimalno 5 godina bez obzira koliko drži jer gubi razna svojstva pa čak i šteti
ako se radi o potpuno aluminijskom motoru (kakvi su citroenovi benzinci) plavi i zeleni je najbolje mijenjati svake 3 godine jer počne nagrizati aluminij, crveni može biti i preko 5 godina jer je ona i rađen za alumijiske motore.

Koji antifriz je najbolje doliti
nadoliješ prema boji koja je u ekspanzijskoj, antifriz iste boje



Prođe opet 2 dana , idem provjeriti i zadesi me čudna situacija.
Taj antifriz više nije crvene boje nego smeđe ??
100% si siguran da je unutra bio crveni antifriz?
ako je bio plavi i ulijo si crveni, crvena i plava boja daju otprilike ružičasto smeđu :)
 

Automatic

New member
Ma ima sad i crveni na bazi etilen-glikol i može se mješati sa svima na toj bazi ,ali najbolje staviti istu boju ili mjenjati u kompletu ako je stari.
 

Dalibor

Dado Tornado
zar se sad u novije doba ne ulijeva u najnovije citroene onaj naranđasti total, zove se nekako na G, glajder, super glajder, super glajder ultra, super glajder ultra bio...

ovaj




i ovakav



obadva se mijenjaju do 5 godina ili 250 000 km
 

deda

New member
Jel ga komplicirate.Stavi Inin antifriz i može biti sto godina i niš neče gristi,pa skoro da nema motora više sa željeznim blokom,a kamoli glavom.To imaju još jedino zastarljeli Opeli,a oni ionak nisu auti,nego hamperi na kotačima.Imam u Xsari inin već 16 godina,a i u Berlingu je bil,eto kod mene 12 godina,i dalje sve šljaka bez griženja nečeg.
 

Automatic

New member
Kod mene je plavi ININ ,promjenjen u kompletu.Sad sam u par auta si stavio wurth koncentrat ali lažu za -36 .Kad sam ga razrijedio pola-pola bilo je samo -28.Po meni je ina još uvijek među boljim antifrizima.
 

AX-ja

èudo jedno
Je,sa inom se slazem i ja.
dobar antifriz :palac-gore:

iako su ljudi cudni,prije kupe neka "poznata" imena.
misle ina,to je smece,
ali nije tako.
 
Na vrh