Reno Šenk '11 by ivan222 (nastavak na Čmaksa)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nesmijem niti napisati da nemam pojma kako funcionira stražni brisač :D

Prekidač na ručici je potezni, bez konkretnih oznaka... mislim da ga se, u teoriji, jednom potegne da se upali, pa jednom potegne da se ugasi.
U praksi je to izgleda stvar sreće :)
 

Milosh

Test
E jbg, kad si kupio jedan od 5% renola bez keyless-a. Da imaš keyless to bi izgledalo ovako:

- staviš karticu u džep
- priđeš autu, uhvatiš za kvaku i otvoriš i sjedneš
- pritisneš Start i voziš
- kad završiš pritisneš Start da ugasiš
- izađeš iz auta i pipneš kvaku sa vanjske strane i on se zaključa

Jel to komplikovanije nego obični auto sa ključem?


Prekidač na ručici je potezni
Daj baš sliku ručice. Inače je na kraju, samo okreneš vrh ručice.

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jel to komplikovanije nego obični auto sa ključem?
Ma ne, pravi keyless je super.
Dobar je i ovaj 'polu keyless' kojeg sam spomenuo iz drugog auta.

Ali riješenja koja su u mom Renolu su radili ljudi koji ne voze... nema drugog objašnjenja.

Evo i ručice… sredni prsten je za stražnji brisač.
Idiotizam ovoga je da se prekidač uvijek vraća na isto mjesto, pa neznaš kad si upalio ili ugasio brisač. A on sam nastavlja sa ciklusom još jednom dvaput, pa je teško pogoditi…

Sve što su trebali je pustiti da prsten ostane dolje kad je upaljen… ali kao što smo rekli, radili su ga ljudi koji nikada nisu provozali auto u životu

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zaboravio ga na kraju pohvalit... doći će i to na red, no prvo još par stvari

Dakle, veliki auto sa malim atmosfercem. Ručni mjenjač sa šest brzina. Na autocesti tražim sedmu.
Brzine su izrazito kratke, za po gradu super. Mjenjač je odličan pa se lako klizi... do 90km/h ne fali ni konja ni momenta.
Ni sa 400kg suhog betona uz mene nije bilo drame.

Ali sa 70kmh već pita 6. brzinu... na 120kmh je na cca 3300okr, 130 - 3600okr.
Nakon toga kreće dvoznamenkasta potrošnja.
No dobro... sve se znalo unaprijed, nije niti bitno. Eventualnih dva puta godišnje do Ikee će preživiti.

U zadnjih par dana sam ga stigao i zavrtit par puta prema crvenom. I solidno živne od 4 do 6 tisuća, nije potpuna nekretnina.
Ajmo reć da kamioni nisu problem, ali neću se zajebavat Bembare na zaobilaznici kao sa Čmaksom :D

U vožnji je ok... djeluje tiše i lakše od Čmaksa.
Po udobnosti su vrlo slični... Čmaks je imao tvrđi ovjes, ali primjetno udobnije siceve, pa se svede na isto.
Ali kad ih se malo razbaca, Čmaks je djelovao ozbiljnije, čvršće, kao da je Scenic sa sportskim ovjesom.
Na Šenku se osjeti visina i karoserija više 'pleše' kod promjene smjera naspram Forda.
No nebitno na kraju dana...

Ima jedna malo bitnija stvar, ali ću se priviknuti.
Kada namjestim sic na istu udaljenost od pedala u oba auta, dođe do izražaja da su u Šenku mjenjač i prekidači klime/radija jedno 4-5cm udaljeniji od vozača nego u Čmaksu.
I na Renolu se nemože 'izvući' volan toliko, tako da osim više pokreta, zahtijeva i duže pokrete.

Stajem sa kenjažom... kroz korištenje ću se naviknuti na većinu toga, ali da je nekakav idealan auto - nije. Ni blizu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Priznaj da re Ford plaća za ovaj Review!!
Jeste, Fordova old timer divizija :D

Al evo, u Fordu su zvučnici radili sveukupno 30 minuta koliko je bio kod mene... krepali svi osim visokotonaca, nisam popravljao.
Renol pak ima nekakav Arkamys sustav i stvarno je dobar. Nisam nekakav audiofil, ali ovo je jedno od boljih ozvučenja što sam imao na autu, uz Bose u Alfi GT.
Ima i nekakve profile na biranje, jedna od njih je i da se zvuk koncentrira na vozača i stvarno radi.

Uz dobar zvuk solidno rade i senzori naprijed/nazad, brzo reagiraju, ima i kameru za rikverc. E sad... kamera je standardna za 2011., dakle rezolucija minimalna. No vozio sam se u novijem Capturu, mlađem bar 10 godina od Šenka i bome nema ništa bolju kameru. Ekran veći, ali slika ista...

Ksenoni su zakretni, fora stvar... koliko rade, rade, neću se sekirati ako krepaju. Samo te žarulje bi trebalo nove...

Standardno za monovolumen ima hrpu pretinaca, skrivenih i otvorenih, svarno brdo mjesta i dodatnu dužinu naspram Čmaxa. U gepeku je i treći red sjedala u podu. Rezervni kotač je ispod auta, nisu ga izbacili.
Treći red još nije isproban, ali bi mogao dobro doći u budućnosti...

Gledao sam i Picassače, tj. pikirao sam onaj 1.8 benzinac, ali iz nekog razloga ih je bilo samo u kratkom C4P... Grande ništa. I koštaju cca 1500 više od ovog moga...

Šenk je bio održavan u ovlaštenom, nedugo prije kupovine je napravljen i veliki servis + kvačilo. Tako da usprkos mojoj kenjaži nije tako loš...
Dalje vas neću puno gnjaviti, eventualno ako bude što zanimljivo

Kol
 
Na vrh