Zaboravio ga na kraju pohvalit... doći će i to na red, no prvo još par stvari
Dakle, veliki auto sa malim atmosfercem. Ručni mjenjač sa šest brzina. Na autocesti tražim sedmu.
Brzine su izrazito kratke, za po gradu super. Mjenjač je odličan pa se lako klizi... do 90km/h ne fali ni konja ni momenta.
Ni sa 400kg suhog betona uz mene nije bilo drame.
Ali sa 70kmh već pita 6. brzinu... na 120kmh je na cca 3300okr, 130 - 3600okr.
Nakon toga kreće dvoznamenkasta potrošnja.
No dobro... sve se znalo unaprijed, nije niti bitno. Eventualnih dva puta godišnje do Ikee će preživiti.
U zadnjih par dana sam ga stigao i zavrtit par puta prema crvenom. I solidno živne od 4 do 6 tisuća, nije potpuna nekretnina.
Ajmo reć da kamioni nisu problem, ali neću se zajebavat Bembare na zaobilaznici kao sa Čmaksom
U vožnji je ok... djeluje tiše i lakše od Čmaksa.
Po udobnosti su vrlo slični... Čmaks je imao tvrđi ovjes, ali primjetno udobnije siceve, pa se svede na isto.
Ali kad ih se malo razbaca, Čmaks je djelovao ozbiljnije, čvršće, kao da je Scenic sa sportskim ovjesom.
Na Šenku se osjeti visina i karoserija više 'pleše' kod promjene smjera naspram Forda.
No nebitno na kraju dana...
Ima jedna malo bitnija stvar, ali ću se priviknuti.
Kada namjestim sic na istu udaljenost od pedala u oba auta, dođe do izražaja da su u Šenku mjenjač i prekidači klime/radija jedno 4-5cm udaljeniji od vozača nego u Čmaksu.
I na Renolu se nemože 'izvući' volan toliko, tako da osim više pokreta, zahtijeva i duže pokrete.
Stajem sa kenjažom... kroz korištenje ću se naviknuti na većinu toga, ali da je nekakav idealan auto - nije. Ni blizu.