Reno Šenk '11 by ivan222 (nastavak na Čmaksa)

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dakle, produženi Grand 'Šenk' kako ga zovemo, jer je otpalo ''I'' sa gepeka.
Auto je 2011., 165tkm, 1.6 benzinac... dosta mlađi od Čmaksa i 22cm duži. Kod Čmaksa mi je znalo faliti dužine, tako da je to bio jedan od faktora.

Ove godine je bilo manje mjesta za manevriranje financijama, pa sam razmišljao o nekoj drli do cca 1500€ ili se snaći bez radnog konja.
No i drugi u familiji su imali potrebu za ovako nešto, pa smo se udružili i pojačali buđet.
Dizeli su dosta izraubani unutar ovih cifri i nemam neke volje za ulaganjima i popravcima, pa sam pratio većinom benzince. Tu je ponuda puno slabija, karavana je gotovo ništa vrijedno spomena...

Uglavnom, ovaj je dosta stajao na oglasu, jedno mjesec i pol, pa sam bez puno srama ponudio nižu cifru.
Održavan, registriran, dva seta kotača, nosači...
No ta kombinacija većeg auta i slabog atmosferca vjerovatno dosta odbija ljude, a drugi veći minus mu je bio loš lak.
Meni je pak i jedno i drugo odgovaralo pod uvjetom dobre cijene koja je na kraju prošla...

Lak je na krovu i gepeku je otpao na par mjesta. Auto generalno izgleda kao da je često bio u samoposlužnim autopraonicama.
Plus je pranje šajbe dodatno tuklo po rubu krova di je lak bio načet pa je diglo lak u tim kutevima iznad stakla. Na gepeku je dignut točno gdje je traka nosača ribala uz rub.
To je već riješeno u jedno podne sa tri spreja. Neću stavljat slike jer se nemam čime pohvaliti, ali lim je zaštićen i nebi se trebalo više širiti.

Sam lim je dobar, ispod je suh, stakla orginalna, ne djeluje nigdje popravljan.

E sad... nije sve kao u bajci, auto mi je odmah priuštio malo zahebancije. Nakon cca 100km, taman nakon Lučkog, po pljusku usred mraka su odlučili krepati brisači. Dovukao sam se do doma ližući desnu punu bijelu traku.
Vidim da im je to boljka, dva su motora, sinkronizirani i osjetljivi... nije mi pretjerano hitno za riješiti, no svakako hoću kad uhvatim vremena...

Sutra ću napisati ostale dojmove i malo usporediti za Čmaksom...
 

diegos

Well-known member
Da, skroz promašena kombinacija auta i motora, pije i ne ide :D
Ali za potrebe radnog auta i ako se ne prevaljuje puno km onda ne igra ulogu, a održavanje je sigurno prihvatljivo :cool:
Sretno i sa što manje problema...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hvala :)

Da, skroz promašena kombinacija auta i motora, pije i ne ide :D
Ali za potrebe radnog auta i ako se ne prevaljuje puno km onda ne igra ulogu, a održavanje je sigurno prihvatljivo :cool:
Sretno i sa što manje problema...
Prvi tank 8,7L na sto, na cca 80% ritma od Čmaksa koji je bio na 6,48 po tankanjima.
Ali da, ne dira me previše... na 5000km godišnje je to cca 150€ razlike u gorivu.
Lakše je tankat nego popravljat, pa uz malo sreće bi priča trebala biti ok

Ajde večeras ću još malo kenyat, al nije tako loš, majkemi :)

Nemam pretjerano iskustva sa Renolima te generacije, pa sam se vrlo negativno iznenadio sa očajnom ergonomijom upravljanja opremom.
Pogotovo jer sam na fotkama vidio onaj joystick ispred naslona, i naivno pomislio da je to genijalno riješenje kao u npr. BMWu.
Ali ne... zašto nešto napraviti dobro, kada se može zeznuti do kraja.

Dakle, taj joystick upravlja isključivo navigacijom koja je na odvojenom ekranu. Navigacija iz 2011. je, naravno, beskorisna
I to je to... joystick i jedno 7-8 tipki su čista dekoracija u autu. Mrtva priroda.

Ok... a tempomat? To svi znaju napraviti, jedna grupa na volanu ili iza na ručici. I onda lagano jednom rukom onaniraš s tempomatom i odmaraš na autocesti.
Ali neee... zašto bi tempomat bio jednostavan? Genijalci iz Renola tutnu tri odvojene tipke na tri mjesta.
+- su na volanu lijevo, a pauziranje i resetiranje desno. Automatski moraš kombinirati obje ruke, suludo.
No vrhunac kretenizma je tipka za paljenje tempomata koja je iz nekakve sprdancije završila ispred ručice mjenjača.
Ajde, ona je mehanička, pa se tempomat može pustit uvijek upaljeni, ali onda ne vidiš temperaturu rashladne tekućine na ekranu.
Zašto pobogu :unsure:

Radio je hajde, prolazna ocjena... makar mi je ručica iza volana još puna nepoznanica, tu su uspili ugurati valjda 15 tipki. Javljanje na telefon je lutrija.

Zadnji element je putno računalo. Uz svu raskoš tipki, očekivao bi čovjek da ih za putno ima bar 5-6 i još jednu rezervnu negdje u gepeku.
Ali pogađate... ne. Kad su došli do putnog računala su ostali bez buđeta za tipke i stavili samo dvije male na vrh ručice brisača.

Summa summarum, osjećaj je kao da su te detalje radili ljudi koji nikada u životu nisu vozili auto.

Par sitnica za kraj...
Pucketaju graničnici vrata. Stegao, ali ne pomaže. Na starim Alfama se riješavalo sa podloškom, pa ću probat nešto iskemijat sa minimalnim ulaganjem.
Xenoni djeluju pomalo umorno, neka lagana zelenkasta nijansa. Razmišljam o eksperimentu sa LED zamjenama za žarulje....
I ona debilna kartica ključ... da se bar auto ugasi kad si parkiran i izvadiš ju van, oprostio bi joj ostalo, al ovako baš iritira. Potpuno nepotrebna izmišljotina.

Sve u svemu nije pretjerana drama, pogotovo za sitne novce. Ali mi ne ide u glavu da su ovako glupo složili te neke detalje.
Citroeni tih godina su neusporedivo pametnije složeni, druge da ne spominjem...
 
Na vrh