Pusti te podatke za rezervnu..pumpaj na 2.5-2.6 i ako će ti i dalje djelovat ispumpane,podiži po 0.1 dok nebudeš zadovoljanRezervna 125/85r16 na 4.2. Tako piše na vratima.
Nevjerojatno je koliko ima ljudi što drže tlak na maksimumu i to "u ime štednje goriva" i onda, ovo što si rekao, razvale pola ovjesa da bi uštedili dva deca benzina na sto km.kad ga držiš ma max em sje.e gumu,amortizere i cijelo podvozje,lupa ko lud,em uništavaš gumu.
I meni za 15-ice isto piše, nema veze dimenzija guma sa tlakom, može biti guma promjera i metar, a tlak isti kao i ona od pola metra, dakle tlak je jedno, a količina zraka potrebna za određeni tlak je drugo. Držite se preporuke proizvođača i sve je O.K. Ili mislite da ste pametniji od inženjera tvornice automobila koji su po tom pitanju proveli nebrojenih sati ispitujući koji je tlak najbolji za određene modele i vozne karakteristike auta?Za 205 55 16 piše na vratima: prednje 2,2 stražnje 2,1
I kod mene je tako.Dizel 1.6
Do tri osobe prednje 2.3, zadnje 2.1/oznaka na vratima/
Baš tak,kaj stalno filozofirate i kemijate po autima,davno je izmišljena topla voda.Sve kaj na autu,ama baš sve promjeniš na svoju ruku samo si radiš štetu i ugrožavaš sebe i druge.I meni za 15-ice isto piše, nema veze dimenzija guma sa tlakom, može biti guma promjera i metar, a tlak isti kao i ona od pola metra, dakle tlak je jedno, a količina zraka potrebna za određeni tlak je drugo. Držite se preporuke proizvođača i sve je O.K. Ili mislite da ste pametniji od inženjera tvornice automobila koji su po tom pitanju proveli nebrojenih sati ispitujući koji je tlak najbolji za određene modele i vozne karakteristike auta?
je li to naučno dokazano?dakle tlak je jedno, a količina zraka potrebna za određeni tlak je drugo
Zovi institut Ruđer Bošković pa pitaj, nisam kompetentan dati odgovor.je li to naučno dokazano?