Kvaliteta motornog ulja TOTAL

Automatic

Well-known member
Evo prije svega posla koje sam radio na svom autu bilo ulje total 5w40 9000 quarz.Auto imal oko 7000 km i ulje na mjeraću relativno prozirno_Onda sam napravio izmjenu i stavio 10w40 ,ništa se nebi smjelo dogoditi ali nakon 4 kilometara vožnje kad sam izvadio mjerać ulje crno ko da je sto godina bilo u autu.Kad sam ga ispustio prljavo a samo 4 km. napravio njime.Poslije kad sam sklopio motor stavio sam motul 5w40 i sad imam prko 10 000 km. i kad izvadim šipku mjerača ulje je žuto i prozirnoi ko kad sam ga stavio u auto.E sad zakaj to pišem.Primjetio sam na puno xara i citrima kad mjenjam ulje 10w40 koje je bilo u njima izlazi crno ko da je bilo u turbo dieselu a ne benzincu.Kad probam prstima ima masnoću nije suho ali prljavo do boli.Sad mi se bliži izmjena i dvoumim se između totala i motula .Svi znamo da citroen preporuča total.Razlika u cijeni je dupla(total jeftiniji).
 

deda

New member
U berlinga 2.0hdi od prvog dana Total 5-40w Q 9000 i nakon 250 000km ulje nikad nije bilo crno.Mjenjalo se svakih 15 000km.Trošio ga je od max do min do izmjene,znači bez nadoljevanja,kako prvog dana tako i zadnjeg dok je bio kod mene.
 

Automatic

Well-known member
E pa to me i iznenadilo jer prvo ulje koje sam istočil bilo 5w40 ,mjenjal ga vedran dok je auto bil njegov i kad bi pogledal mjerač bilo dobre boje.Onda sam htel stavit nešto gušće pa del 10w40 i auto ga doslovce razbil za 4 kilometara da je bilo ko sto godina staro.Kasnije sam ga stavil u corsu i normalno odradila 10 000 km na to ulje samo kaj se brzo zacrni.Naravno corsa je bila moja .
 

misa

Active member
Jesi li menjao i filter kad si presao sa 5w-40 na 10w-40?

Mozda 10w-40 ima vise "deterdzenta" u sebi nego 5w-40.

Kod mene u Xm-u je Total 10w-40 i ulje je uvek cisto,cak i na 8-10k km,ali se on vozi na plin.U Volvou je isto Total 10w-40,nekad i 15w-50 i kod njega se zacrni vec na 4-5k km...ali Volvo se vozi na benzin...nema plin.

...Ali za samo 4 kilometara predjenih,ne znam sta bih ti rekao.
Jel si ga istocio na karteru ili vakuumom kroz sipku za merenje?
 

dejan

New member
Kod nas svi kaj se bolje razume stavljajo motul x-cess, meni total 9000 poslje 8000km ga "razbije" i motor ga počne pit.
Ti gledaj kakve je barve kad ga istočiš iz motora a ne kak je na mjeraču.
 

Hrvoje Marin

Active member
Kod nas svi kaj se bolje razume stavljajo motul x-cess, meni total 9000 poslje 8000km ga "razbije" i motor ga počne pit.
Ti gledaj kakve je barve kad ga istočiš iz motora a ne kak je na mjeraču.
tak nekako i ja vidim, kad počne trošiti više, a i hidropodizači se čuju ide promjena, uvijek cca godina dana.

a ovo kad je crno nakon 4km, to nije novo, već crno od prethodnog ulja. :)
 

Automatic

Well-known member
stavljajo motul x-cess
To sad imam ja u autu

Ti gledaj kakve je barve kad ga istočiš iz motora a ne kak je na mjeraču
10w40 bilo crno nakon 4 kilometra ,ispustio sam prije 5w40 i bilo onak ok nakon 7-8000 prijeđenih.Ovo 10w40 odmah ispustio i bilo crno ko da je 20 000 km bil u autu.
Uvijek mijenjam i filter ulja kod svake promjene ulja.

to nije novo, već crno od prethodnog ulja.
Ono ulje kaj sam ispustil bilo žućkaste boje .JEdnostavno to 10w40 (kupljeno kod tokića),kad sam stavio pocrnilo na samo 4 km i motor bio bučniji pa sam ga odma ispustio.To ulje sam stavio u corsu da ga ne bacim i sad akd sam mjenjao na corsi vidio da je zamazalo sav motor iznutra jer mi i u corsi bio mobil i kad sam ga ispuštao bilo ulje ok a sad kad sam ispuštao total ulje bilo odvratno .Ponovo stavio mobil ali sad i on crn odmah.Sljedeća izmjena ostavit ću šaraf otvoren i baciti litru novog ulja da se ispere karter.Inaće redovito mjenjam ulja na svim autima max 10000 km i jednu godinu i obavezno uljni filter i filter goriva.

...Ali za samo 4 kilometara predjenih,ne znam sta bih ti rekao.
Jel si ga istocio na karteru ili vakuumom kroz sipku za merenje?
Na karteru i obavezno mjenjam filter,ali mi motor postao bučniji pa sam išao pogledati da ga ne fali i kad sam izvadio mjerač ono crno ko da je 100 godina u autu a nije prošli ni puna 4 kilometra,nisam mogao vjerovati jer ono ulje total 5w40 koje sam ispustio bilo dobre boje i kad sam ga stavio na prsta obrisali su se do čistog ,a ovo kad sam probao prstima ostao crni trag ko da je ulje bilo godinama u nekom turbo dieselu.To mi je čudno jer imam iskustva sa svakakvim uljima i nikad mi se nije dogodilo da je novo ulje prljavo osim kad ostane filter ulja stari.
Kad sam rastavio motor mislio sam da su leteći ležajevi loši pa ga razbili ,ali i oni o glavni jedva da se poznalo da su radili.U stvari bili su loši varijatori ali ne vjerujem da su ga oni mogli razbiti.Iako sam to ulje stavio u corsu i odradilo svojih 10000 kilometara sad me malo prpa staviti takvo ulje.
 

Dalibor

Dado Tornado
total 7000 je ulje za 1,1 i 1,4, može i za 1,6, i one prijašnje dizele bez turba, za sve ostale od 1,6 i veće motore je total 9000 i oni noviji total enio.

inače, gledao sam neka ruska ispitivanja gdje su zagrijavali motorna ulja na nekih 400 °C, i total 7000 se pokazao kao jedno od ulja koje ostavljaju najmanje gareži, ali to je polusintetičko ulje i nebi ga stavljao u auto s naprednim tehnologijama kao što su varijatori ventila, turbine...
 

Automatic

Well-known member
Pa vele da je 5w40 9000 sintetika iako ja nisam vidio razloga zašto i 10w40 nebi funkcioniralo jel ipak je auto 2002 godina .Je nešto finiji motor ali nekad smo u sportske motore stavljali CASTROL RS 10w60 .Mislio sam staviti total 5w40 pa nek se fućka,iako sad već mogu i motul 5w40 cess ili kak već dobiti za 380 kuna i gratis 5 litara tekućine za staklo.Total imam 5 litara za 200 kuna,pa si mislim da ga mjenjam na pola trebao bi bit dobar.Ako nemre total 5w40 izdržati 10 000 km onda u k..c.Ipak ga je citroen preporučio , a i ja baš ne stiskam auto ,moja vožnja autoput 120 ,a ovak 70-80 bez obzira kaj je 3.0
Prije ga bum zakla sporom vožnjoml nek uništil stiskanjem.
 

dejan

New member
9000 nema sitetičku bazu. Dodatci su jim sintetički.Ak si dosad stavljal motula ga i dalje ak ti nije problem cjena.Najslabije ti je svaki put stavljat drugu znamku jer kad menjaš nikad sve ne izmjeniš i tako se mešaju različita ulja.
 

Automatic

Well-known member
Ma nije problem .Inače je u autu bil od prvog dana total jer je servisiran u austriji u servisu.Ja sam stavil motul i u getribu i motor ali mi se baš u getribi nije nešto pokazal.U motoru je čist ko suza ko da sam jučer mijenjal a imam oko 8000 kilometara.
 
Na vrh