Opet turbo punjač!!!

skafetin

New member
Ako smatras da sam ti svijesno prodao loš turbo refundirat ću ti novce
Jel možeš da i meni vratiš novce,meni je sve šta si radija ispravno,al jebga lova mi trebaLOL

Znam od koga si uzeo turbinu,i mogu ti reć da bi ta osoba prije zajebala samog sebe nego nekog drugog
Al se i to može:grin:

Jedino sam Mirdu zavaljao
A taj se još nije rodija...:grin:

Ako ćeš trebat onu drugu uslugu javi
Misliš na one dvi hostese šta si obeća meni i mirdi:grin:
 

liberty

Well-known member
ljudovi
to sito uljne pumpe - jel ima to i ovaj novi hdi sa 8 ventila ili je to samo na ovom starom 16 v
naime, da znam, da li da skupljam pare za turbinu ili ne:D
 

Kanader

Active member
Ulje mijenjam svakih 13 -15000 km zajedno s filterom a ulje je total 9000 5w40 koje su sipali i u zvaničnom servisu dok je auto bio mlađi, ne tjeram ga dok je hladan preko 2200- 2300 okretaja, e sad kako ga gasim to bi možda bio problem ali slabo se vozim po gradu tako da se baš i ne grije, majstor koji mi je mjenjao punjač kaže da je odradio kontrolu sita i čišćenje.
Ja nisam tehničke struke, ali se sjećam upute da bih nakon svake duže vožnje trebalo auto ostaviti da radi koju minutu, a ne ga odmah gasiti, a sve to poradi toga što se naglim gašenjem ne dozvoljava turbini da se ohladi.
Uglavnom kad sam vozio turbo dizelaše to mi je bilo pravilo.
Usporedio bih to s ljudskim organizmom. Kad trčiš navala znoja tijekom dugotrajnog trčanja nije velika, ali zato kad se naglo zaustaviš hlađenje počinje i znoj kreće puno većim intenzitetom.
Kad bolje razmislim auto i čovjek si dosta liče. Kako nitko od nas iz kreveta ne kreće odmah na trčanje tako niti auto ne voli odmah gaženje do kraja.
 

deda

New member
Kod naglog gašenja turbo dizelaša dolazi do gorenja ulja u turbini,tj ulja na ležajevima turbine,jer nakon brze vožnje napr po autoputu i većih opterečenja se jako zagrije,zato treba ostaviti motor da neko vrijeme radi na leru da se turbina ohladi i dolazi ulje u nju i tako ohlađeno i ostaje.U suprotnom ulje izgori i kod ponovnog kretanja turbina jedno vrijeme radi na suho bez ulja dok joj pumpa ponovno ne nadruka ulje,zato ležajevi turbine riknu odnosno na propjeva.
 

brezC4

New member
i dođe do ovoga:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=Ek6adm4iV4Y[/ame]


i jošjedna stvar: bitno je imati dobar, čist i ispravan filter zraka, odnosno dovod zraka na hladni dio turbine.
 

Lima

Member
Hvala svima na komentarima i pomoći, a ima li netko za prodati turbo punjač za c4 1.6 hdi , 90 ks, 2005. godište, opet :)
 

c4 power

New member
Hvala svima na komentarima i pomoći, a ima li netko za prodati turbo punjač za c4 1.6 hdi , 90 ks, 2005. godište, opet :)
Sad si to pošteno repariraj ili kupi novu pa barem znaš šta imaš,dobiješ garanciju bar 12mj. jer ti je cijena reparature podjednaka kao i za polovnu. Uz to ponovno trebaš platit majstora, ulje, filter ulja da nije neka špena ili nečistoća ostala itd.... a to sve podebljava troškove.
 

Mrèela

New member
Neznam ko se sjeća, prije Božića sam pisao kako mi je otišao turbo na mom C4 HDI 1.6 90ks 2005. godina, 83 000km, pod temom depolution .....
Bio sam sretan jer sam našao polovni turbo vrlo jeftino_Od tada sam prešao oko 1000 - 1500 km i jučer idem na posao kad ono opet ono fijukanje, odem danas kod majstora i kaže ode opet turbo punjač, tj. turbinica ima lufta i ne zna se kad bude ponovo do kraja otišao.
Znam da za polovne dijelove nema garancije , ali nakon samo 1000km!!!

E, sad, ima li krpanja, isplati li se reparacija ili stvarno otići i kupiti novi turbo koji košta kao trećina moga auta?:mad:
Ovo je jako čudno da turbo ode na toj kilometraži.
Moje mišljenje ja da,treba tražiti uzrok.
nikada se ne stavlja drugi deo ,a da se ne proveri od čega je nasradao/otišao,predhodni deo.Tu turbinu što ste kupili polovnu,jest li to proverili kod majstora koji se bavi raparaciom turbina?
Ja bi poradio na uzroku kvara,ako ga je bilo.
Ne bih savetovao ništa.U pravu je čovek koji je pomenuo novu,to je najbolje rešenje,što i Vi znate.Nadam se da će te pronaći uzrok kvara. Pozdrav!:cool:
 

Krky

Lakerski profesionalac
svaki majstor ti bu rekel kad doneseš polovnu, da je loša, samo da kod njega kupiš repariranu..

nego el ima još gdi na starom c3 14hdi 50kw kakva mrežica ili ti ga sito, ili tak nekaj sličnoga, osim na usisu uljne pumpe na dnu kartera???
 

Krky

Lakerski profesionalac
probaj unutrasnjost kartera stavit, ili uljnu pumpu, na dnu kartera bi trebalo biti, kao produzetak uljne pumpe, ja nemrem sa moba
 

brezC4

New member





ne vidim nigdje niti u listi pored da piše nekakvo sito, mrežica niti išta slično. jel moguće da to više nisu ugrađivali nakon 2008.?
 

Krky

Lakerski profesionalac
tu je to glavno sito, e sad el ima još gde, to nam bu Tec rekel :cool:





uzmeš pol litre nafte, novi široki kist, i kad skineš karter sa naftom i kistom očetkaš to siti, ako ima neki talog, i obavezno karter očistiti, tak da moreš iz njega jesti juhu:D
 

brezC4

New member
ma sve OK, to sam vidio i prije. ali ako pogledaš onu drugu sliku koju sam ja postavio (gdje je prikazana sama turbine) postoji cijev ali na vijcima nije nikakav detalj prikazan sa sitom. to mi sad nije jasno.

jedino ovo što je Krky označio... ali opet nigdje nije naznačeno da se tu nalazi nešto. možda bi trebalo skinuti karter pa zaviriti.
 

deda

New member
Kaj ni bolje onda imat Gnojfa duju,ili Mečku 123,200D i teraj milju i baš te briga da se bu kaj zaštopalo,kakva svrha ovim novim glupostima,kad stalno moraš nešto plačat,jer inaće ode sve,nekam.
 
Na vrh