DPF filter

Ruske

Active member
ja sam svojedobno radio 80tak tisuca km godisnje sa 1,6 multijetom i nikad problema sa dpf i slicno, jer sam ga konstantno gazio. svakih 15tkm servis ulje filteri i prednje plocice obavezno jer bi zadnjih 1-2000km ostao bez njih
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma

Teško je tu biti pametan, treba netko stručniji......,meni jedino što upada u oči je da je na 100% na ovoj stavci! Kad uhvatim vremena, probam si sa Diagbox-om izvuči isti izvještaj, pa usporedimo. Moj bi sad trebao biti kao nov! Isprike na čekanju, par ludih dana!
 

Prilozi

Pankoz

Active member
Verovatno je tada DPF dostigao svoj isprogramiran životni vek i bez obzira na stanje njegove zaprljanosti inžinjeri u Citroenu su zamislili da se on zameni.
To je neki moj laički zaključak.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Verovatno je tada DPF dostigao svoj isprogramiran životni vek i bez obzira na stanje njegove zaprljanosti inžinjeri u Citroenu su zamislili da se on zameni.
To je neki moj laički zaključak.

Isprogramirani radni vijek bi trebao biti ona stavka Preostala udaljenost......, pa sve nule! A ovaj podatak bi treba dobiti od samih senzora u autu. Razlike u tlaku i slično, tako i moj "novi" tek nakon određenog vremena izbaci podatke, valjda dok sve istestira!


Mislim da nakon tolike kilometraže cca 120 EUR na vračanje filtera na tvorničke postavke nije bacanje novaca, više kao redovni servis, održavanje, pravovremeno sprječavanje drugih kvarova uzrokovanih začepljenošču, i na kraju mirna savjest!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Elem,regeneracije radi po svom šablonu koje traju 4-5 min i što se toga tiče ja tu ne vidim nikakvu problematiku.
Što bi narod rekao:narani svinje i ništa ne diraj 😁.
Ma nema tu pravila, moj je na 50-tak posto začepljenosti definitivno duže radio regeneracije, bar 15 min! Jel pratiš regeneraciju, dali se nakon nje vrijednosti vrate na nulu. Nekad kad je previše začepljen, nemože odraditi do kraja!
 

Pankoz

Active member
Ne pratim ništa posebno,ne izbacuje nikakve greške,a auto se koristi oko 80% u vožnji na otvorenom putu.Za lokal tu je ženomobil (C3 Picasso).
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Mene zanima kakva je situacija kod mene, presao sam sa autom oko 80 000 od kad je uzet. Čekam da stigne ona dijagnostika, pa da ga spojim.
 

Srdjan_Va

Active member
Iskreno, ja sam poceo da razmisljam o skidanju DPF-a..smara me vise to stalno gledanje u FAP app da li je pokrenuo, koliko je i ostalo...Ciscenje kod nas je 100-150e za taj novac ga mogu skinuti i reprogramirati i biti miran, bolje ici i manje trositi :D
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Iskreno, ja sam poceo da razmisljam o skidanju DPF-a..smara me vise to stalno gledanje u FAP app da li je pokrenuo, koliko je i ostalo...Ciscenje kod nas je 100-150e za taj novac ga mogu skinuti i reprogramirati i biti miran, bolje ici i manje trositi :D

A čuj, da znamo da neče početi kontrolirati, pogotovo ako voziš po EU. Kazne su ogromne. A ako ga se bude moralo vratiti, tvoj izbušen, a novi skup. Ja ga operem na oko 200 000 km, i dok je auto kod mene, nikad više.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mala je šansa da ga krenu kontrolirat u potpunosti, bar kod nas... jednostavno si politika nemože priuštiti da potpisom pera parsto tisuća vozila prisilno uklone sa ceste, preveliki bi to bio problem.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Mala je šansa da ga krenu kontrolirat u potpunosti, bar kod nas... jednostavno si politika nemože priuštiti da potpisom pera parsto tisuća vozila prisilno uklone sa ceste, preveliki bi to bio problem.
Neznam koliko tko vozi van.U Francuskoj sam čitao na sred ceste provjeravaju, kazna par tisuča,šlep,i obvezan popravak.E sad koliko tko ima sreče na putu.Idučem vlasniku vozila bi to trebao reči, e sad...netko bi bio sretan,netko odustao.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa na većinu oglasa i piše, lako se to sazna… koliko čujem, u Austriji znaju zaustavljat naše kombije/kamione… za Italiju nisam ništa čuo, niti osobno imao problema.
A i pretpostavljam da te vani neće zaustaviti ako ti auto ne dimi vidljivo…
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Pa na većinu oglasa i piše, lako se to sazna… koliko čujem, u Austriji znaju zaustavljat naše kombije/kamione… za Italiju nisam ništa čuo, niti osobno imao problema.
A i pretpostavljam da te vani neće zaustaviti ako ti auto ne dimi vidljivo…
Ja osobno nisam nikad imao problema sa FAP filterom.To što uvijek kupim auto oko 200 000, pa ga preventivno, ili po potrebi očistim! Ovako sve uredno radi.Vjerovatno bi išao bolje bez njega,ali.
 
Na vrh