Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Probaj preko Regedit da obrises sve sto ima veze sa tim programom. Omogući i skrivene datoteke, pa pogledaj da li ima nesto sa nazivom software. Slicno sam imao sa AutoCAD, ali nađe se gde je ključ.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Probaj preko Regedit da obrises sve sto ima veze sa tim programom. Omogući i skrivene datoteke, pa pogledaj da li ima nesto sa nazivom software. Slicno sam imao sa AutoCAD, ali nađe se gde je ključ.
Prvo sam nakon deinstalacije provjerio sa Regedit,nije bilo ništa....,ali nisam potencionalno skrivene.Više me buni što Sedre radi
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo sranja, prestao raditi Amazon Store, a samim tim i "naša" aplikacija FAP. Kaže nije instaliran Amazon Store, naravno da je,...da ga instaliram, i prijavim se. Nadam se da čemo to nekako zaobići, probao sam isključiti podatke, ali neče.
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
Evo sranja, prestao raditi Amazon Store, a samim tim i "naša" aplikacija FAP. Kaže nije instaliran Amazon Store, naravno da je,...da ga instaliram, i prijavim se. Nadam se da čemo to nekako zaobići, probao sam isključiti podatke, ali neče.
Meni još uvijek radi. Jesi instalirao na drugi mobitel?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Meni još uvijek radi. Jesi instalirao na drugi mobitel?
Danas mi je radilo, malo sam testirao. Nekidan sam ušao u Amazon Store, i uredno još radi. Ali več se može vidjeti što če se dogoditi kad prestane, za mjesec/dva.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
"P208E DeNOX System Circuit-Detection of Blockage"

Ovo mi je počelo izbacivati u FAP aplikaciji. Dogodilo se več par puta, na sreču još ništa na samoj tabli. Sama aplikacija mi u zadnje vrijeme nekako usporeno radi, pa mi i nije za vjerovati. Moram je probati preinstalirati. Sve radi sa zadrškom, parametri se presporo učitavaju. Ovu grešku povezuju sa AdBlue tankom, ali kod njih je uz to uvijek "Low pressure...."! Nisam još provjerio što sam Diagbox kaže! Jučer sam u vožnji primjetio da mi je pritisak u FAP filteru na leru oko 17mbar, a u vožnji 70.....,pa do preko 100! Nekako sumnjam da je FAP filter zreo za konačno čišćenje, davno je ispucao kilometre do kao zamjene, i prešao 50% začepljenosti! Mislim da je normala negdje oko 2-4% mbar u leru, AKO se dobro sječam. Neznam dali to može biti povezano, kroz tu grešku....,ali danas idem nazvati oko pranja i skidanja za pranje! I u vožnji mi je nekako na gasu kao da se muči......! Pa da krenemo od toga, a gledat ču da i naručim novi senzor izvana za AdBlue tank.
 

Prilozi

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Nemam, prvo moram naručiti malo bolju bluetooth dijagnostiku, pa kupiti FAP.
Sad sam video na telefonu da imam FapLite, pa cu je probati uz obican ELM adapter.
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Neznam što bih ti rekao, lako za OBD adapter. Aliexpress i stigne relativno brzo, ali Amazon Store radi do 20.08 mislim u EU, i tada ga više nema. Dali če aplikacija raditi nakon toga, neznam. Tako da neznam dali da je kupiš dok se još može, ili ne.

I just found this on AliExpress:
€27.72 | Vgate iCar Pro elm327 V2.3 OBD 2 OBD2 Car diagnostic Tools WIFI Bluetooth 4.0 for Android/IOS BT3.0 For Android ODB2 Car Scanner
https://a.aliexpress.com/_EvbNOIS
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Da, Amazon Store, i biti prijavljen u njemu. Bar mi je nedavno pravila problem, jer kao navodno nisam bio prijavljen u Amazon Store. E sad, budemo vidjeli kad dođe taj dan. A čuj, tako je Developer odlučio, dogovorio. Davno sam mu slao neke upite, nikad nije odgovorio, kontam da nije više aktivan oko toga.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ova FAPlite nije vezana, možeš je skinuti direktno sa interneta. Ima i "narodna" verzija FAP, otključana samo ne znam kako radi
Probao danas Faplite i obican bluetooth adapter. Ne moze aplikacija da se spoji na ECU, pokusalo 2 puta, nije mi se dalo čekati vise. Torque i inCarDoc aplikacije se kače odmah.
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ova FAPlite nije vezana, možeš je skinuti direktno sa interneta. Ima i "narodna" verzija FAP, otključana samo ne znam kako radi
Probao danas Faplite i obican bluetooth adapter. Ne moze aplikacija da se spoji na ECU, pokusalo 2 puta, nije mi se dalo čekati vise. Torque i inCarDoc aplikacije se kače odmah.
Probaj u postavkama aplikacije dodati bluetoth adapter. Davno sam probao Lite verziju, zaboravio sam joj ograničenja.A ovu crackiranu čemo testirati ako "prava" zapne nakon odlaska Amazon Stora
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Vidi on adapter, samo se on ne može nakaciti na ECU. Tako bar piše u aplikaciji, narucicu onu sto si stavio link. Kanim se naruciti, pa da imam, značiće mi za InCarDoc pro aplikaciju, koja ima opciju da udje u ECU od drugih delova kao sto je ABS jedinica, itd
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
"P208E DeNOX System Circuit-Detection of Blockage"

Ovo mi je počelo izbacivati u FAP aplikaciji. Dogodilo se več par puta, na sreču još ništa na samoj tabli. Sama aplikacija mi u zadnje vrijeme nekako usporeno radi, pa mi i nije za vjerovati. Moram je probati preinstalirati. Sve radi sa zadrškom, parametri se presporo učitavaju. Ovu grešku povezuju sa AdBlue tankom, ali kod njih je uz to uvijek "Low pressure...."! Nisam još provjerio što sam Diagbox kaže! Jučer sam u vožnji primjetio da mi je pritisak u FAP filteru na leru oko 17mbar, a u vožnji 70.....,pa do preko 100! Nekako sumnjam da je FAP filter zreo za konačno čišćenje, davno je ispucao kilometre do kao zamjene, i prešao 50% začepljenosti! Mislim da je normala negdje oko 2-4% mbar u leru, AKO se dobro sječam. Neznam dali to može biti povezano, kroz tu grešku....,ali danas idem nazvati oko pranja i skidanja za pranje! I u vožnji mi je nekako na gasu kao da se muči......! Pa da krenemo od toga, a gledat ču da i naručim novi senzor izvana za AdBlue tank.
UPDATE-

Jutros skinuli FAP filter, nije baš išlo jednostavno. Zapekli vijci na senzorima, skinuli samo gumena crijeva umjesto samih cijevi sa senzorima. Pristup prednjem dijelu gdje je spojen filter na ispuh zeznut, ali uspjeli. Odnio ga u DPF EXPERT SERVICE Osijek. Odmah ga spojio na tester, kaže do 20 je nornalno(neznam dali mbar ili začepljenost), odmah na ekranu piše 50-tak. U FAP aplikaciji mi pokazivalo 52 za zasičenost, izgleda da je pouzdana. Sad čekam da javi da je gotovo, pa po njega, i na monažu. Nadam se da če mi Diagbox dozvoliti ofline da resetiram FAP na nulu, tj.kao da sam stavio novi. Na Berlingu sam bio uspio, ali ovo je novije vozilo.

Dok sam čekao na skidanje, rekoh idem pogledati prostor motora da nije negdje masno, tj.da nije nešto popustilo zbog slabog protoka na ispuhu. Naravno masno pred samim turbom. Nadam se da na spoju njega i usisa ide samo gumica. Kad smo ga digli, dolje svuda masno, isto se nadam da je to sve od toga,da se slijevalo, pa od vjetra. Uskoro sve operem,pa vidim.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Kod mene je slinio jedno 2-3 godine, ove je uočeno da je počeo da slini ozbiljno. Zamenjeni svi semerinzi, od poluosovine do menjača. Trebalo bi da je suv kao barut sada
Ne bih da ti gušim temu sa mojim pisanijama. Probaj skinuti aplikaciju Carista, ima i "narodna" verzija. Trebalo bi da očitava sve parametre, uključujući i DPF. Ako nece da se nakaci poslednja verzija na wifi adapter za dijagnostiku, probaj neku verziju iz 2023
 
Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
UPDATE-

Jutros skinuli FAP filter, nije baš išlo jednostavno. Zapekli vijci na senzorima, skinuli samo gumena crijeva umjesto samih cijevi sa senzorima. Pristup prednjem dijelu gdje je spojen filter na ispuh zeznut, ali uspjeli. Odnio ga u DPF EXPERT SERVICE Osijek. Odmah ga spojio na tester, kaže do 20 je nornalno(neznam dali mbar ili začepljenost), odmah na ekranu piše 50-tak. U FAP aplikaciji mi pokazivalo 52 za zasičenost, izgleda da je pouzdana. Sad čekam da javi da je gotovo, pa po njega, i na monažu. Nadam se da če mi Diagbox dozvoliti ofline da resetiram FAP na nulu, tj.kao da sam stavio novi. Na Berlingu sam bio uspio, ali ovo je novije vozilo.

Dok sam čekao na skidanje, rekoh idem pogledati prostor motora da nije negdje masno, tj.da nije nešto popustilo zbog slabog protoka na ispuhu. Naravno masno pred samim turbom. Nadam se da na spoju njega i usisa ide samo gumica. Kad smo ga digli, dolje svuda masno, isto se nadam da je to sve od toga,da se slijevalo, pa od vjetra. Uskoro sve operem,pa vidim.
Pokupio ga u servisu, čišćenje gotovo, još sutra montaža, i reset. Bio je na 50-tak mbar, sada na 14.7 mbar! Kaže da mu je tu negdje vrijednost i kad je nov. Čišćenje 120 EUR.
 

Prilozi

Na vrh