C4, 1.4 VTi, by Cutac

gambler072

C5 enthusiast
Cutac, jesi mozda istrazivao nesto o ovoj boji? Cini mi se da je to guljenje laka u kombinaciji sa ovom bojom fabricka greska, dosta primjeraka po oglasima su oguljeni, vise ili manje. Ni na jednoj drugoj boji to nisam primjetio, govoreci konkretno o c4 mk1
 

Cutac

Prèkaroš
To je c4 druge generacije :D

Crvena propada jer slabo reflektira plavi spektar, a budući da on ima kraću valnu duljinu, ima više energije i tako lomi veze u molekulama.

A farbat ću ga ako ga budem zadržavao. Budući da sam počeo raditi 200 km mjesečno, razmišljam da prodam oba i uzmem E92 šestaka. Čak i uvoz ne bi trebao biti preko 1200 eura.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Negdje sam ti davno Seicenta obećao javit, pa samo da se ispričam na zajebu. Niš od njega ni mene pomalo :D
 

Cutac

Prèkaroš
Negdje sam ti davno Seicenta obećao javit, pa samo da se ispričam na zajebu. Niš od njega ni mene pomalo :D
Ma sve pet, odustao sam od ikakvog auta kad sam skužio da apsolutno nigdje oko zgrade nema mjesta za parking.
Sad gledam da na proljeće prodam c4 i uzmem Mazdu 3, ovaj put za ozbiljno :D

Jel netko prati cijene i trendove, jel se očekuje sve kao do sada ili kakav nagli pad? Da se nebi zajebao i "preplatio" auto.
Koliko bi se moglo očekivati za ovaj c4 s obzirom na današnje cijene? 2011., 195k km, Seduction, održavan, garažiran, ispravan.


A isto tako, vozio sam jedan E92 i malo ga gledao i odlučio da mi je ružan. Tj. nedovoljno lijep da zamijeni VTS-a. Ali, rado bih provozao 3.2 GT da vidim jel ona dostojna zamjena :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sad gledam da na proljeće prodam c4 i uzmem Mazdu 3, ovaj put za ozbiljno :D
Novu skroz?

Jel netko prati cijene i trendove, jel se očekuje sve kao do sada ili kakav nagli pad? Da se nebi zajebao i "preplatio" auto.
Za nove aute nema šanse za 'pad' bez promjene poreznog sustava ili nekakvih poticaja (ništa nije izgledno od toga). Čak ni Kinezi koji kucaju na vrata nisu jeftini.
A za rabljene nemamo što pričati... sve traženija roba, sve viša cijena. Evantualno nekakvi 'eko limiti' mogu odrđene aute pojeftinit, al malo vjerovartno za sada


Ali, rado bih provozao 3.2 GT da vidim jel ona dostojna zamjena :D
Je. Molim te uzmi ju i čuvaj mi ju dok mi ne krene. Možeš ju i parkirat kod mene u garažu, mukte :)
 

Cutac

Prèkaroš
Novu skroz?
2-3 godine staru.

Za nove aute nema šanse za 'pad' bez promjene poreznog sustava ili nekakvih poticaja (ništa nije izgledno od toga). Čak ni Kinezi koji kucaju na vrata nisu jeftini.
A za rabljene nemamo što pričati... sve traženija roba, sve viša cijena. Evantualno nekakvi 'eko limiti' mogu odrđene aute pojeftinit, al malo vjerovartno za sada
Šteta. Mislim, dobro je meni jer mogu c4 bolje prodati, ali svejedno...

Je. Molim te uzmi ju i čuvaj mi ju dok mi ne krene. Možeš ju i parkirat kod mene u garažu, mukte :)
:D

Moram odvagati jel mi talijanska koža i Busso znače više od francuskog šmeka i visoke turaže.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
No replacement for displacement bi rekli neki.

Al 1.3 atmo? Da me hebes ne pada mi nista zanimljivo napamet. Wankel?
...

Swift GTI? Al kako bi on bio u kombinaciji sa Mazdom 3 hmmm
 
Posljednje uređivanje:

ExOduS442xb

Racing
60 kuna, ne b*udali :D Dvije te su bile 4.50 Američkih dolara.

Budem naručio opet dva para, ali ne te nego neke druge koje bar izgledaju kvalitetnije.
Najgore mi je što opet moram čekati tri tjedna :meh:

Jel se može LED-ice "popraviti" kao grafičke kartice u pećnici na 200C? :D
Taj fix za grafe može držat mjesec dana, a može 6mj i onda ispočetka. :D
 

Cutac

Prèkaroš
Vozio danas potencijalnog nasljednika.
2.0 122 konja, šaltung.
A čuj...
Auto je iznutra super, stvarno dobra pozicija i ugođaj, buka motora je jako niska, gume se čuju. Na 115-120 (nisam bio na AC) nije nešto tiši nego VTS ako se ne ubrzava. Ovjes je dobar, na 18-icama se čini udobniji nego c4. Sjedala su tvrda, ali se nisu činila neudobnima u tih pola sata vožnje.
Mjenjač je dobar, malo težak, tj. nije gospodski. Kvačilo je mekano, kad sam sjeo u VTS poslije ga prvi put nisam uspio stisnuti. Kočnice su slabije nego na VTS dosta.
Preglednost tako tako.

Sve u svemu, auto je sasvim solidan na prvu. Motoru fali snage, do nekih 2500-3000 ide solidno, ali nakon toga zamre, očito je da je do mape. Nemere 2.0 imati 120 konja da ga jebeš, očito mu je onih 165 iz jačeg nazivna mjera. Kad brzinomjer pređe 100, gotovo je sa ubrzanjem.

Ukratko, kad sam se vratio u VTS, nisam uopće imao dojam da sam sjeo u 17 godina stariji auto. Doslovno je isti vrag ko c4 ili VTS, samo je novo. Jel mi to dovoljan razlog da dam 20-25k eura, vidjet ćemo.
Čim čujem c4 vjerojatno će biti.
Još da probam Megana pa ćemo biti pametniji.


Ali ponovno se ponavljam, ja bi najradije VTS da mi je ispod čekića ili c4 dvojku sa 2.0 benzincem ispod čekića.
Mislim da šta god kupim da će biti "ajde, novije je od ovoga moga".
 
Na vrh