Citroen C5 2.0 HDi Exclusive

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Najveći problem koji trenutno imam je gašenje RT4 radija kad se ugrije (nakon otprilike dva sata vožnje). Otišao je ventilator. Znate li možda nekoga tko bi to mogao riješiti? Najbolje bi bilo u Dalmaciji ili Hercegovini, ali svi prijedlozi su dobro došli.
Bilo koji RT servis. To je specifična dimenzija ventilatora, ali vjerujem da ga oni mogu nabaviti.
Ako ne, ima na AliExpresu (samo treba znati dimenziju za naručiti). Dakle, treba ga izvaditi i otvoriti. Ako se dobro sjećam, taj RT4 iz C5 X7 ide van pomoću one dvije "viljuške" koje se ubace u 2+2 dvije rupice sa strane? Easy...
 

sfx7

Member
Hvala kaj si napisal. Planirao sam Kumho u istoj dimenziji. Cijena je fer. Ali onda sam vidil hrpu "eksperata" drvljem i kamenjem po zimskoj Kumho na forum .hr. Da je to u rangu čang-šlang kineza i sl. Opet, vidm da u ADAC testovima uopće nema loše rezultate. Nije u vrhu, ali je Ok. Tak da mislim da ću ipak bezicirati set.
Tamo su očito svi neki vozači relija. Uz pametnu vožnju Kumho je sasvim dovoljan. A ako sad planiraš uletit sa 100 km/h u oštru krivinu po snijegu, jbg, onda te ni Continental neće spasiti.
Ja sam napravio otprilike 300km po slabo ili nikako očišćenim cestama i nisam imao problema. U tih 300 km vidio sam par nesreća i proklizavanja, između ostalog i jedan Audi A4 je jednom zaplesao iza mene vozeći skroz istom brzinom. Znači ima i gorih guma od Kumha 🤣
Bilo koji RT servis. To je specifična dimenzija ventilatora, ali vjerujem da ga oni mogu nabaviti.
Ako ne, ima na AliExpresu (samo treba znati dimenziju za naručiti). Dakle, treba ga izvaditi i otvoriti. Ako se dobro sjećam, taj RT4 iz C5 X7 ide van pomoću one dvije "viljuške" koje se ubace u 2+2 dvije rupice sa strane? Easy...
Problem je u tome što sam kontaktirao dvojicu (od toga jedan RT servis) koji bi to trebali znati radit. Nažalost kažu da taj RT4 ne rade i da isto tako ne znaju nikoga u Splitu i okolici tko to popravlja.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Problem je u tome što sam kontaktirao dvojicu (od toga jedan RT servis) koji bi to trebali znati radit. Nažalost kažu da taj RT4 ne rade i da isto tako ne znaju nikoga u Splitu i okolici tko to popravlja.
Ah, da. Jer kaj će se oni zajebavat sa zamjenom jednog ventilatora koju će naplatiti 100 kn?? Bolje da poprave neki TV za iljadupetsto kn...
:mad:
Moj RT servis u Rovinju bi ti to odradio (meni su radili preko nekoliko RD4, RNEG, RT3). Eno nekidan im odnio jedan TPMS i drugi dan me zovu da su zalemili novu bateriju u njega (30 kn). A mogli su petljati da "mi to ne radimo", "ne znamo kad će doći na red" i bla-bla spike...

Ako ne nađeš nikoga, možeš to i sam! Izvadi radio, otvori ga, odspoji CD mehanizam i imaš pristup HDDu i matičnoj ploči na kojoj je ventilator. Odspojiš njegov mali konektor, odvrneš 2-3 vide i ventilator ti je u ruci!
Neš ti posla za "ne da mi se" RT servis...
 

sfx7

Member
Dugo nisam pisao ništa, zato ću sad cijelu povijest održavanja staviti u jedan post.

Ovaj C5 sam kupio 2021. godine sa nešto više od 166k na satu.
Trenutno je na 291k pa evo i liste šta se sve napravilo na autu u tih 4+ godine i 125k kilometara.
Možda nekome bude korisno i zanimljivo.

168 000 - osigurač pumpe hidraulike
173 000 - cijev hidraulike, reparacija pumpe hidraulike, podizač prozora
179 000 - poluosovina
184 000 - čiščenje zvučnika, zadnji hidro amortizer
196 000 - graničnik vrata
198 000 - reparacija alternatora, novi akumulator
223 000 - poluosovina
234 000 - senzor radilice
259 000 - ležaj kotača
280 000 - hladnjak vode
285 000 - akumulator

Mijenjao sam još i nekoliko žarulja ali za to nisam zapisao kilometražu.
Auto sam vozio većinom po otvorenoj cesti, promjena ulja i svih filtera svako 10-15k kilometara.
Uglavnom trudio sam se održavati auto što je bolje moguće.
Iako sam prošao sa njim dobar dio Europe na putu me je ostavio praktički ispred kuće (cijev hidraulike i alternator). Tu me je očito malo sreća pomazila.

C5 ću vjerojatno ubrzo staviti na prodaju. Nažalost ne drže cijenu tako da je pitanje može li se za njega dobiti bilo kakve smislene novce.

Ne mogu reći da me je loše služio s obzirom da me dovezao na mali milijun odredišta po Hrvatskoj i Europi.
Isto tako ne mogu ga previše ni hvaliti s obzirom na učestalost kvarova.
Za moj ukus bilo je tu previše stvari koje sam morao popravljati. Srećom većina njih nije bila skupa.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Osim poluosovina koje su rano prdnule, nije strašno, pristojna lista, dobre si kilometre natukao.
Pratio sam jedan C5 karavan na sličnim kilometrima, krenuo je sa 5, nestao sa oglasa kad je pao na 3,5... al sad je najgore doba godine za prodavati auto
 
Na vrh