Citroen C5 2.0 HDi Exclusive

Kanader

Active member
Ja imam 16 za zimu i stvarno su drastično udobnije, ali na 18 je drastično ljepši. I ja se malo vozim ljeti jer je tad skuter u akciji.
 

sfx7

Member
Šteta što nitko nema kombinaciju 17-16 da iznese svoje dojmove. Rekao sam da ste me djelomično nagovorili, uzimam one koje prve nađem, a prema svemu sudeći to će biti 17.
 

dinko1981

Well-known member
Ja imam na c4 kombinaciju 16/17 sa gumama 205/55 i 205/50. Razlika jako mala, po meni zanemariva. Siguran sam da je na c5 sa mesnatijim gumama razlika (ako je ima) još manja
 

sfx7

Member
Nedavno je prošlo točno godinu dana otkako sam uzeo C5, pa je red da napišem kratki izvještaj.

U tih godinu dana Citroen je prešao točno 32380km i bio u ukupno 8 država.
Od planiranih troškova mijenjali su se ulje i filteri svako 10-ak tisuća kilometara, te pločice i diskovi naprijed.
Neplaniranih troškova je nažalost bilo poprilično. Osigurač pumpe hidraulike, cijev od hidraulike, podizač prozora vozača, lijeva poluosovina, zvučnik, žarulja, graničnik vrata, alternator...ako nisam još nešto zaboravio 😅

Što se dojmova o samoj kvaliteti auta (ne računajući kvarove) tiče, moja ocjena je -5. Jako udoban ovjes i sjedala, vrlo dobra zvučna izolacija (dupla stakla), uglavnom idealan auto za duga putovanja. Minus su nešto lošija izrada (ima nešto cvrčaka i drugih loše riješenih sitnica) i malen broj iskoristivih pretinaca.

Što se pouzdanosti tiče, tu nisam nimalo zadovoljan. Svako malo nešto krepa. Nije mi žao toliko para koliko živaca. Od toga me dvaput ostavio na putu (pukla cijev od hidraulike i krepao alternator). Tu dajem ocjenu 2.

Uglavnom ja mu za sada opraštam sve te probleme, ali mišljenja sam da je ovo auto za entuzijaste i osobe koje stvarno cijene udobnost i spremne su radi toga žrtvovati nešto živaca. Za one kojima je auto samo sredstvo koje će ih dovesti od točke A do točke B postoji i bolji izbor.
 

sfx7

Member
Sa koliko si ga km kupio? Kvarova imaš ko da ima minimum 300 000 km
Uzeo sam ga sa 167k. Auto nije uvoz i kilometri su provjereni na stanici za tehnički pregled. Postoji šansa da su se kilometri vraćali prije svakog tehničkog, ali po meni je ta šansa mala. Čovjek koji ima 30k eura se neće zezat 12god sa skidanjem kilometraže da bi zaradio 500 eura više prilikom prodaje.

Čitam razne domaće i strane grupe i forume, i vidim da je dobar dio kvarova koje sam imao standard i da se događa i pri nižim kilometražama. Poluosovina, graničnik vrata, podizač prozora...kome nije otišlo ili je već prije promijenjeno ili ga ubrzo to čeka 😁
 

szahtila

Well-known member
Uzeo sam ga sa 167k. Auto nije uvoz i kilometri su provjereni na stanici za tehnički pregled. Postoji šansa da su se kilometri vraćali prije svakog tehničkog, ali po meni je ta šansa mala. Čovjek koji ima 30k eura se neće zezat 12god sa skidanjem kilometraže da bi zaradio 500 eura više prilikom prodaje.

Čitam razne domaće i strane grupe i forume, i vidim da je dobar dio kvarova koje sam imao standard i da se događa i pri nižim kilometražama. Poluosovina, graničnik vrata, podizač prozora...kome nije otišlo ili je već prije promijenjeno ili ga ubrzo to čeka 😁
U užoj familiji imao sam 5 vozila iz Psa grupacije( i C5) i sva zajedno nisu imala toliko kvarova. Možda je do održavanja prijašnih vlasnika, a možda je samo sreća u pitanju
 

sfx7

Member
U užoj familiji imao sam 5 vozila iz Psa grupacije( i C5) i sva zajedno nisu imala toliko kvarova. Možda je do održavanja prijašnih vlasnika, a možda je samo sreća u pitanju
Vjerovatno je to neka kombinacija održavanja i loše sreće. Čitao sam da je kolegi s foruma otišla brtva glave na 140k na 2.0 HDi, da nije prvi vlasnik od početka vjerovatno bi mnogi pomislili da auto ima preko 300k...a eto nema, događa se.

Auto sam prije kupnje provjerio u ovlaštenom servisu te sam detaljno provozao i pregledao, osim nekih sitnica sve je bilo i više nego ok.

Nadam se da ću za godinu dana pisat izvještaj u nešto optimističnijem tonu što se problema tiče. Stvarno šteta, dosta kvare inače odličan dojam koji C5 ostavlja.
 

Pavel

Lepi™
Ja sam isto imao poprilično kvarova, ako ne i više. Udoban je i on, fenomenalan, sve je to divno krasno ali kad krenem na put od 500-1000km, gledat svako malo instrumente hoće li nešto bacit je naporno. Nekoliko puta me ostavio na cesti zbog kvara od 150-200kn. Ili je otišao nekakav senzor koji nije znao procijeniti strujanje zraka kroz turbinu (pa je to razlog da stane), ili je otišao čip koji detektira planetarni poredak pa je shvatio da je Merkur pomaknut 0.5cm van osi itd. Na samom motoru nisam imao bitne zahvate kao niti na mjenjaču ali redovito sam imao glupe popravke koji stvarno nisu skupi ali su me uredno ostavljali na cesti ili bez auta na dan-dva. Podizače prozora sam sve već mijenjao (motoriće), poluosovinu prednju, detektor pritisnute papučice kočnice, električnu parkirnu (senzor, ne kočnicu).. Nakupilo se.. Od 150.000 obično krene veselje.
 

Citron

Active member
Ja svojega uzeo sa 80 000, sad ima 126 000, od kvarova crko akumulator. Od nekih mušica kvačilo cvili i stražnja desna pozicija na gepeku ponekad gubi kontakt
Da sam prije kupnje malo istražio taj model definitivno bih uzeo 2.0 sa 6 brzina ili automatik i vozio ga dok bi ga god uspijevao krpati...ima nešto u njemu u što se čovjek zaljubi
 

sfx7

Member
U zadnje vrijeme gledam X7-ice, ali bome ste me odgovorili i počeo sam gledati B8 Passata :)
Da budem iskren, u nekim situacijama me toliko naživcirao da sam ga stvarno mislio stavit na oglasnik. Problem je u tome šta za te pare nema baš nekog izbora. C5 je smiješno jeftin kad se pogleda koliku udobnost pruža. Nažalost uz tu udobnost ide, barem u mom slučaju, i mnogo problema, zbog kojih ipak i postaje jasno zašto je cijena rabljenih takva kakva je.
 

Pavel

Lepi™
U zadnje vrijeme gledam X7-ice, ali bome ste me odgovorili i počeo sam gledati B8 Passata :)
Ma gle, meni je najveci bed.. mislim bed.. jebiga, kaj nisam imao problema sa automatskim mjenjacem, motorom, diznama, DPF-om ili hidroovjesom. Znaci ono sto je bitno je uvijek radilo. Ali fail-safe cijela zamisao je promasena totalno. Krepa mi trece stop svjetlo, greska kocionog sustava, mjenjac u safe mode jer ne moze detektirat jel ne radi kocnica pa zato nema svjetla ili je samo krepala zarulja. A ja osto u Vrbini na cesti i cekam slep. Krepao detektor protoka zraka kroz turbinu (ne znam ni koji ce mu to da prostis k…), poceo se pregrijavat motor na autoputu na usponu nakon Jesenica jer on ne zna jel zrak ide il ne ide. Zbrikalo mu elektroniku, on nesto ugasio da se motor poceo grijat. Jedva se skinuo na Gornjoj Ploci. Pritom panika i znoj ak mi krepa u koloni na autoputu. Servis, kvar nekog cipa koji kupi podatke s ventilatora pa je iskljucio hladenje da ne “prehladi” turbinu - 300kn s rukama. Imam dojam da je 35% dijelova na njemu totalno nepotrebno, besmisleno i zapravo radi daleko veci problem kad krepa nego inace. Ekipa vozi VW s raspadnutom turbinom a mene jebe ventilator velicine onog ventilatora kojeg ugrade na one silterice s hladenjem. Kad ti servis objasni sta je otislo ne znas jel te zajebavaju ili su ozbiljni. Zivot pise price ali Citroen radi blockbustere.
 

Profiler07

Well-known member
247000 samo set kvacila i kocnice mijenjao(ulje i filtere redovno na 10000km),ide kao da je jutros sisao sa trake.Mislio sam uzeti BMW 530 GT ali kad vidim kako me dobro slusa ne pada mi na pamet da ga mijenjam.
 

sfx7

Member
Otkako sam se zadnji put javio prešao sam otprilike 15000km i (da kucnem u drvo) nisam imao nekih ozbiljnijih problema, većinom sitnice kao promjena žarulja.

Prije mjesec dana zamijenio sam svoje 18" felge sa 16". Znam da ste me nagovarali na 17", ali našao sam 16" u odličnom stanju vrlo povoljno i to praktički na dohvat ruke, tako da sam iskoristio priliku.

Stavio sam Kumho zimske gume u dimenziji 225/60/16 i imao sam ih priliku provozati par dana po pravim zimskim uvjetima (snijeg i led). Za sada nemam zamjerki. Što se udobnosti tiče, zadovoljan sam. C5 je osjetno udobniji na 16", pogotovo preko udarnih rupa. Neku veliku razliku u stabilnosti u krivinama nisam osjetio, ali ni ne vozim nešto pretjerano agresivno. Izgled je naravno na strani na 18", ali meni i 16" dovoljno dobro izgledaju, tako da ću vjerovatno uzeti i ljetni set u istoj dimenziji. Jednostavno mi je udobnost dosta važnija od izgleda.

Najveći problem koji trenutno imam je gašenje RT4 radija kad se ugrije (nakon otprilike dva sata vožnje). Otišao je ventilator. Znate li možda nekoga tko bi to mogao riješiti? Najbolje bi bilo u Dalmaciji ili Hercegovini, ali svi prijedlozi su dobro došli.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Stavio sam Kumho zimske gume u dimenziji 225/60/16 i imao sam ih priliku provozati par dana po pravim zimskim uvjetima (snijeg i led). Za sada nemam zamjerki. Što se udobnosti tiče, zadovoljan sam.
Hvala kaj si napisal. Planirao sam Kumho u istoj dimenziji. Cijena je fer. Ali onda sam vidil hrpu "eksperata" drvljem i kamenjem po zimskoj Kumho na forum .hr. Da je to u rangu čang-šlang kineza i sl. Opet, vidm da u ADAC testovima uopće nema loše rezultate. Nije u vrhu, ali je Ok. Tak da mislim da ću ipak bezicirati set.
 
Na vrh