Citroen C5 X

Franz

Well-known member
Baš mi kolega s posla šalje ovo na ŠtaApp. Nisam pogledao, ali vidim da je tema ažurirana, pa evo još jedan prilog. ;)

 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Platis "auto" sa 1.2motorom 60000KM i nemas navigaciju,🤣🤣🤣🤣🤣
Ne znam kaj se zbiva s Citroenom. Tak je bilo i prije dost godina, pisal sam i tu, kad htjeli kupiti DS3. U osnovnom paketu, klima je bila "dotatna oprema". Koji vrag? Tak da smo za manje novaca zeli Fiestu. S klimom.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Friško sa zagrebačkih cesata...

Auto je jaaako širok. Straga na prvu, izgleda širok kao Panamera samo sa dosta višim krovom. C klasa izgleda kao mali auto pored C5X, a ovu staru A klasu da niti ne spominjem.
Velik je auto, imao je samo dva putnika i vjerojatno nešto prtljage, a stražnji dio visi kao da vozi cement. Nije elegantno...

20220617_143841.jpg
20220617_143904.jpg20220617_144153.jpg20220617_143917.jpg
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Što je (meni) najgore: uopće nije lijep!
Definitivno nije nešto za čime bih se okretao…

Za razliku od DS4, zbog kojeg sam neki dan skoro izletio se ceste!!
😎
 

Džoni

Member
Ili 3.0HDi

S obzirom na smjer u kojem ide Stellantis ovo će ostati samo na mokrim snovima (vjerovatno i za 2.0).

Mene boli i to što nećemo imati klasičnu limuzinu. Kad su već kupili Opel, trebali su baciti pogled na to što je napravljeno s posljednjim redizajnom Insignije, koja je (po meni) odličan primjer dizajna u istom cjenovnom rangu. Mada je vjerovatnije da će se dogoditi suprotno - nju će pretvoriti u mješanca ZBLJUV/crossa, baš kao što su napravili s C5 i 408.
 
Posljednje uređivanje:

konaroast

Citroenist
Donator foruma
U jednom trenu će tržistu dosaditi SUV. Osim toga SUV oblik je dosta loš za aerodinamiku. Za maksimalnu aerodinamiku u serijskim automobilima potreban je kapljičasti stražnji kraj npr. Audi A7 ili A5.
Ovaj novi C5 je već sada napravljen za post SUV razdoblje. I u tome je Citroen opet među prvima. Pogledajte samo C4X ili Peugeot 408.
 

markan1000

Well-known member
Je, samo što će model prije toga doživjeti fijasko na tržištu, pa će ga Citroen povući iz prodaje. Onda kad svi (ajmo reći) krenu s limuzinama Citroen neće imati niti jedan model, pa će u sedmoj godini pomame (ilitiga hype-a) izbaciti C5 IV, a do tada će svaka obitelj već imati najmanje dvije limuzine parkirane pred kućom, i taj model neće nikoga zanimati više od ovogodišnjih Mediteranskih igara.
To je moja procjena Citroenovih tržišnih predviđanja.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Malo detaljniji opis rada elektroničkih amortizera u kombinaciji sa PHC u novom C5X.



Zgodno je sve to, ali nema održavanje konstantne visine. Probao sam Cactusa sa tim PHC i bilo je ugodno iskustvo za tu veličinu auta. Baš me zanima kako je sa ovom aktivnom regulacijom.

Nemam iskustva, jel i ti elektronički amortizeri popuste kao i obični ili njima samo otkaže taj elektronički dio?

Još se jedan detalj pojavio u komentarima videa. Ispada da svi C5X pa i hibridi imaju polukrutu stražnju osovinu. Jel to istina?
Našao sam još jednu fotku gdje se vidi koliko je auto ogroman

FYm2rxLWQAAw5cu.jpeg
I još jedna recenzija od tipa koji za sebe kaže da je ljubitelj Citroena

https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/citroen/c5x_hybrid/
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh