Berlingo 1.6 hdi 92 KS by liberty

liberty

Well-known member
Hvala na savjetu
meni više ne škripi (možda malo poslije kiše) ali mi lupka u prednjem ovjesu lijevo prilikom prelaska blagih/valovitih nekretnina u punom zaokretu volana
možda se radi o ležajevima amortizera (njih sam mijenjao u garanciji na 20.000 km
budem vidio na servisu
berlingo mislim da je polako dao svoje, treba razmišljati o zamjeni.....udna su vemena za nabavku novog ili polovnog automobila pa odgađam tu odluku.....ali vidim da je moj auto sve neispravniji i pitanje je vremena kad će postati i nepouzdaniji..ima 10,5 godina i oko 187.200 km
 

szahtila

Well-known member
Hvala na savjetu
meni više ne škripi (možda malo poslije kiše) ali mi lupka u prednjem ovjesu lijevo prilikom prelaska blagih/valovitih nekretnina u punom zaokretu volana
možda se radi o ležajevima amortizera (njih sam mijenjao u garanciji na 20.000 km
budem vidio na servisu
berlingo mislim da je polako dao svoje, treba razmišljati o zamjeni.....udna su vemena za nabavku novog ili polovnog automobila pa odgađam tu odluku.....ali vidim da je moj auto sve neispravniji i pitanje je vremena kad će postati i nepouzdaniji..ima 10,5 godina i oko 187.200 km
Tek si razradio auto. Koliko sam ja shvatio ti si prvi vlasnik auta, ako ne želiš trošiti novce na drugi(novi ili polovni) auto, uloži u ovoga. Vjerujem da ga za manje od 5000 kn možeš dovesti u odlično stanje i da će povući barem do 300 kkm a imat ćeš auto sa poznatom prošlosti. Bez "dječjih" ili zamaskiranih greška
 

liberty

Well-known member
nedostaci:

npr.....brtva poklopca ventila ili onaj plastični sklop koji ide prema filteru zraka pomalo sline (uobičajeno, kadnije je to bolje riješeno, jednostavno se plastika razmrdala ili od vrućine više nije to to (ne gubi ulje ni vodu, motor radi kao prvog dana)
pa onda taj spremnik eolysa....ili je došlo do vanjskog oštećnja ili je dao svoje, ili je nestručno nadodavan eolys....to tek sad vidim jer se inaće ne zavlaćim pod auto
tu i tamo se boja ljušti - šretežito na 5. vratima ispod 3. stop svjetla i na onoj platičnoj lajsni iznad tablice (mini wash ili utjecaj sunca)
to lupkanje u prednjem ovjesu
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Hvala na savjetu
meni više ne škripi (možda malo poslije kiše) ali mi lupka u prednjem ovjesu lijevo prilikom prelaska blagih/valovitih nekretnina u punom zaokretu volana
možda se radi o ležajevima amortizera (njih sam mijenjao u garanciji na 20.000 km
budem vidio na servisu
berlingo mislim da je polako dao svoje, treba razmišljati o zamjeni.....udna su vemena za nabavku novog ili polovnog automobila pa odgađam tu odluku.....ali vidim da je moj auto sve neispravniji i pitanje je vremena kad će postati i nepouzdaniji..ima 10,5 godina i oko 187.200 km
Moj je 2012,300 000 KM....malo više,ima EGS.....i ide kao novi!A treči sam vlasnik!Večina tih problema su večinom sitnice,samo ih treba utvrditi!
 

liberty

Well-known member
Moj je 2012,300 000 KM....malo više,ima EGS.....i ide kao novi!A treči sam vlasnik!Večina tih problema su večinom sitnice,samo ih treba utvrditi!
treba ih i otkloniti....meni treba jedan dobar serviser koji ih je voljan ukloniti, kod mene nije nikakav problem uložiti, i rađe bi uložio puno u ovaj auto nego ulagao u neki drugi polovni ili novi...ali nemam kvalitetnog servisera koji je voljan to učiniti

jel ima netko preporuku za takvog servisera u Istri?
 

liberty

Well-known member
razmišljam o dacia jogger.....ima sve ono što ja tražim od auta - jednostavnost, visinu (20 cm od tla, plus viši položaj sjedenja), dužinu što SUV-ovi nemaju, i povoljnu cijenu....idem ju sutra pogledati
 

markan1000

Well-known member
Koliko su cijene auta i novih i polovnih otišle gore, plus sva ostala poskupljenja (gorivo, hrana, grijanje), još malo pa ćemo svi Dacie kupovati. Polovne naravno.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ma kakva nova dacia. Gdje bi tek nju održavao, za Citroen bar imaš neko rješenje.
Lijepo ti kolege kažu, popravi tih par stvari i peglaj dalje. Ako treba, uzmi slobodan dan i dođi ovamo, popravi sve što te imalo smeta i dalje reagiraj odmah na svaku sitnicu koja se pojavi i služit će te auto još godinama kao što bi i novi.
Nije vrijeme za novi auto. Rat u susjedstvu, inflacija, energenti, totalna zbrka u autoindustriji i trgovini, drž' se svog berlinga.
 

liberty

Well-known member
a baš mi je simpa taj jogger:
- 20 cm od tla udaljen, prednji prevjes kraći od berlingovog (na najnižoj točci prednji branik berlinga je niži za nekih 3-4 cm) (ta udaljenost od tla je umalo kao kod dustera
- ima duljinu od oko 4,6 m.....fgarantia dulji utovarni prostor do 2. reda sjedala
- sasvim ok oprema (morate razumjeti da ja pola toga nemam u berlingu, tako da je to meni ok, a plastične obloge me ne muče jer sam navikao)
taj motor od 110 ks izgleda da je sasvim dostatan za auto cca 150 kg lakši od berlinga, benzinac je, u ova vremena bolje
- sjedala i u 2. redu se mogu potpuno zarolati (kao kod mog berlinga)
- ima krovne nosače
- ima dosta crnih obloga oko kotača i na branicima (meni dobro za po gradu)
- viši položaj sjedenja, osobito u 2. redu (poput berlinga, to sinu odgovara jer voli gledati okolo (+ velike staklene površine)

e sad ono što ja vidim kao mane:
- unutarnja širina (širina u ramenima) jenaravno manja od berlinga, i od npr. golf VII, ona je na razini npr. škode rapid, dakle, manjeg auta
- išli su uguravati 3 reda sjedala i omogućiti mjesta za noge u 3. redu sjedala i mslim d atime ovi u 2. redu sjedala nemaju baš toliko mjesta koliko bi mogli imati (klupa nije klizna)....tako da danas idem u salon probati sjesti u njega naprijed i na 2. klupu da vidim što je s tim rostornim odnosima, ako oni zadovolje možda bude i test vožnja....prostora za noge na stražnjoj klupi mislim da ima kao u dusteru, znači ništa spektakularno....naviknut sam na berlinga, to mi nije uopće mala stavka

ajde ode do salona popodne pa se javim
btw. nije to više lowcost auto....cca 145.000 kn za željeni primjerak treba izdvojiti (srednja oprema + doplate).....ali i to je povoljnije od novog berlinga koji počinje na oko 200 tkn (ili koliko već) ili nekog karavana druge marke....ok ceed sw ima dobru cijenu npr. ali u takvim klasičnim autima se nisko sijedi, nizak je prednji branik, sve su izvana lakirane površine...ne da mi se nisko sjediti
Jogger bezveze.napred uzak na 2. Klupi širi ali prosječno mjesta za koljena.vjetrobran položen i uzak.ostalo ok.u golfu 7 se bolje sjedi.duster naprijed odličan,stražnja klupa preokomita i prostora za koljena kao u joggeru relativno uzak ulazak na stražnju klupu prtljažnik bolji od očekivanja....pitao sam ih kad dolazi kangoo...pa moj berlingo je kralj prostora preglednosti i praktičnosti....
Uglavnom ko pogleda twstove joggera bi rekao auto za 5. Realnist je da je to produljeni sandero stepway s nešto pirom stražnjom klupom i širim ulazom na stražnju klupu te većim gepekom
 
Posljednje uređivanje:

bbozak

Active member
Meni se isto sviđa Jogger, ali kad vidim benzinski motor... hvala lijepa, nije ni stvar broja cilindara, nego što to ispod 6,5 do 7L ne troši, a kamoli da nakrcam s djecom i stvarima... Ok ja radim oko 30000km godišnje, možda tebi s manjom kilometražom igra!

vrijeme isporuke?
 

liberty

Well-known member
ne igra
razočarao me
nitko na testu ne kaže: to je produljen dacia sandero stepway, dakle uže karoserije, 2. reda sjedala s sličnim prostorom za koljena jer su ugurali i 3. red (mjesta u 2. rdu nema spektakularno obzirom da ima 10 cm veći međuosovinski razmak od berlinga
+ ističu da se u 2. redu sjedi više - da, i onda se gleda u strop tj. u vrh vjetrobrana
prtljažnik je ok, dizajn unutrašnjosti ok, nakon 2 dana na suncu zatvorenog auta smrad platike unutra nesnosan (znalo biti kod sstarijih dacia isto)
duster je bolji izbor gotovo pa u svemu, pa tako i u ponudi motorizacije

bez da ga probam znam da jogger troši min 1 litru više od berlinga, a u nekim uvjetima vjerovatno i 1,5 - 2 litre više
pa nije to loše za benzinca, ali je više
 

liberty

Well-known member
187.987 km. Skidaju se zimske s 37.600 km i idu ljetne s 23.200 km gore....mislio sam zimske podrati do kraja do iduće zime ali....nisu potrošene no 5 sezona ita njih je u vlažnim uvjetima bude svašta....neću....sigurnost prije svega, dale su svoje
 

liberty

Well-known member
188.800 km....osjeća se zamor materijala....trebalo bi nabaviti neki drugi auto
klima opet ne radi
danas smo malo driftali po bijelom putu bar da se malo zabavimo....urnebes koliko smo prašine napravili...

nemam pojma šta kupiti
- novih auta nema
- polovni su skupi
- dizela među polovnim ima najviše, a ne znam šta će biti s dizelom
- rat...šta ako se rat proširi, tek šta će mi onda auto

preporuke i sugestije dobrodošle
ili ako znate nekoga tko prodaje ok karavan ili veći SUV - slobodno napišite
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pick-up jedini ima smisla i u miru i u ratu… bar si tu pokriven. A dizela će biti još jako jaaako dugo… jedino bez montiranog mitraljeza nećeš moći u centar Pariza, Berlina i sličnih lokacija
 

liberty

Well-known member
190.500 km.
Filter i ulje filter zraka filter kabine.
Nova lampica trećeg štop svjetla.
Zategnuta ručna.
Kažu da su stražnje kočne čeljusti polako za zamjenit.
Ono što lupa naprijed su spone naručene su pa će se montirat .
To što je ljepljiva kutija eolysa serviser kaže da ne bi dirao dok eolysa ima da nešto ne ode u klinac.
Napunjena klima jer je nakon 2 godine prestala radit.
Za vikend je auto napravio 1.000 km od čega 80 posto na 120 ili više kmh
 

liberty

Well-known member
191.200 spone zamijenjene auto i dalje lupa na valovitim neravninama i kod skretanja u desno.
Serviser misli da je možda do prednjih amortizera.
Nemam pojma.....možda do onog gornjeg dijela amortizera....ufff nervira me.....kaže da je ionako lijeva spona bila za zamjenit....svejedno i dalje lupa.
Lupa čak i kad krećem naprijed ili nazad uz polagano otpuštanje kvačila tj. Kad motor zavibrira
 

szahtila

Well-known member
191.200 spone zamijenjene auto i dalje lupa na valovitim neravninama i kod skretanja u desno.
Serviser misli da je možda do prednjih amortizera.
Nemam pojma.....možda do onog gornjeg dijela amortizera....ufff nervira me.....kaže da je ionako lijeva spona bila za zamjenit....svejedno i dalje lupa.
Lupa čak i kad krećem naprijed ili nazad uz polagano otpuštanje kvačila tj. Kad motor zavibrira
Možda nosač motora?
 
Na vrh