U firmi imam kolege koji su vozili aute iz vw grupacije i imali grdne probleme na autima starim par godinaS svakim autom možeš imati faktor “sreće” i imati kvar koji te izuje iz cipela.
U firmi imam kolege koji su vozili aute iz vw grupacije i imali grdne probleme na autima starim par godinaS svakim autom možeš imati faktor “sreće” i imati kvar koji te izuje iz cipela.
40 godina sam u elektrici i elektronici. Servisirao sam CNC strojeve, radio na izgradnji vrlo kompliciranih objekata(elektrane, cementare, TS) i vjeruj mi da je motor običnog auta(zanemarimo agregate "super auta") jednostavniji za popravak od el. pogonjenog auta. Mehaničkih kvarova na modernom motoru(bilo dizel ili benzin), ima malo. Većinom su to kvarovi na električnim komponentama. Na električnom autu može biti samo gore, kompliciranije i skuplje otkloniti kvar. Kvarove na takvim autima možeš otkloniti samo u ovlaštenom servisu(iako je i to upitno) a to ima svoju cijenu. Susjed mehaničar i fuš majstori ispadaju iz ove igreSvaki novi auto je sve kompliciraniji i složeniji od predhodnika a pritom mora zadržati sličnu cijenu i zadovoljiti nove ekološke kriterije a po mogućnosti produžiti servisne intervale. To su jednostavno neodržive suprotnosti i zato je sljedeći korak elektrifikacija... Ne zbog neke lažne ekologije nego zato jer su klasični motori sa unutrašnjim sagorjevanjem dosegli neki svoj vrhunac nakon kojeg mogu samo nazadovati
Aj baš da te pitam onda.40 godina sam u elektrici i elektronici. Servisirao sam CNC strojeve
Nisam proučavao ponašanje farova iako smo do lani imali C5 sa ksenon farovima. Po meni si u pravu, mislim da broje potreban broj koraka od kraja do kraja kako bi se mogli ispravno pozicionirati. Tako rade klapne kod automatske klime, vjerujem da je isto ili sličnoAj baš da te pitam onda.
Xenon farovi na C4 I i C5 I kod davanja kontakta odrade samoinicijalizciju. Zakrenu se prema unutra, odu skroz dolje, vrate se gore i zakrenu se u centralni položaj.
Kad dođu do krajnjih položaja, ne stanu odmah, nego prvo udare u limiter i onda stanu. Jel to zato što imaju steper motore pa tako "uče" gdje im je zadnja dopuštena točka ili nešto ne valja? To je ispravno ponašanje, tako je na sve i jednom faru, znači nije riječ o pokvarenom primjerku.
Ja ratujem sa ovim, OKP u meni nalaže da znam zašto se čuje to krčanje(to jest, lupkanje po limiteru), a ne mogu se dokopati razbijenog fara da se igram.
C5-cu je zamijenio Ford Mondeo Vignale sa led svjetlima, i kod njega se odrađuje slična inicijalizacija. Ne znam što točno kid njega pokreće, led lampe ili zrcalo, uglavnom vrlo slično kao kod ksenonaNisam proučavao ponašanje farova iako smo do lani imali C5 sa ksenon farovima. Po meni si u pravu, mislim da broje potreban broj koraka od kraja do kraja kako bi se mogli ispravno pozicionirati. Tako rade klapne kod automatske klime, vjerujem da je isto ili slično
Ako se u "mladosti" nije čulo možda treba podmazati mehanizam. Možda postoje nekakvi plastični zupčanici pa su djelomično istrošaniZnači ovo ne bi trebalo rezultirati kvarom motorića?
Tako je oduvijek otkad imam auto, ali sad kad je stariji mi nije tako svejedno čuti taj krrr![]()
Uvijek se čulo, čak sam i pola interneta prekopao i svima se uvijek čulo.Ako se u "mladosti" nije čulo možda treba podmazati mehanizam. Možda postoje nekakvi plastični zupčanici pa su djelomično istrošani
Taj zvuk se čuje na BMW-ima koji imaju adaptivni LED, ovi od 2015. do prije par godina. I isto "drobi" kad dođe u krajnji položaj.C5-cu je zamijenio Ford Mondeo Vignale sa led svjetlima, i kod njega se odrađuje slična inicijalizacija. Ne znam što točno kid njega pokreće, led lampe ili zrcalo, uglavnom vrlo slično kao kod ksenona