C3 1.2vti problem.

C3 1.2

New member
Pozdrav ekipa. Novi sam ovdje pa se ispricavam ako sam otvorio temu u krivom podforumu.

Imam problem sa 1.2 vti motorom od 82ks. Naime radio se mali servis na autu i preventivno sam rekao mehanicaru da skine karter i pogleda uljno sito posto motor ima prekrasno rijesenu distribuciju sa remenom u ulju. Kad smo skinuli karter na dnu je bio aksijalno lezaj radilice koji je komplet izudaran.
Pitaj boga kak dugo se supruga tako vozi.
Auto ide i radi normlano. Da nismo preventivno skidali karter nebi to ni skuzili.
Nisam strucnjak ali koliko sam shvatio taj lezaj sluzi da radilica nejde lijevo-desno.

Jel imao tko ovdje na forumu takav slucaj?
Trebam mjenjati i zupcasti remen imate preporuku koji uzeti? Auto ima bijednih originalnih 67tkm.
Imam sliku lezaja ali nisam proucio kak ih stavljate ovdje na forum
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Koliko razumijem aksijalni ležaj radilice nađen je na dnu poklopca kartera - ne vidim logiku kojom je mogla doči na dno ??!!
Pretpostavljam da je prilikom ugradnje kartera zaostala. Trebao bi imati problema s mjenjačem jer bi se radilica sada pomicala.
 

C3 1.2

New member
Tak je. Kad se skidao karter ovaj dio je bio ja dnu. Kako je dosao tamo nemam pojma.
Narucio sam danas sve za veliki servis ali ove podloske/lezaja nemaju nit tokic nit lageros uopce opciju narudzbe.
Motor i mjenjac rade sasvim normlano.
 

Cutac

Prèkaroš
Getriba to sve drži na mjestu, zato ti motor normalno radi.
Ali bude ti stradala getriba, semerinzi, leteći će preživit navjerojatnije, ali blok i međukarter neće, a bogami ni cilindri se neće proveselit.

To riješi pod hitno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Misliš da nije zaboravljeni višak od ugradnje nego da je ispalo iz orginalne 'postave'?
 

Cutac

Prèkaroš
Ne vjerujem da bi ga izmesarilo toliko da je. Ja bih rekao da je ispalo i da ga je radilica malo razbacala i izudarala. Ali naravno, mogu biti 100% u krivu :D
 

C3 1.2

New member
Ma danas sam narucio set zupcastog,kanalni remen,spanere,rolice,dihtung poklopca ventila,semering radilice i novo ulje, a ulje u autu ima odvozenih 100 metara. Ma ne vozimo se uopce s autom cekam red kod mehanicara koji je dvije kuce od mene. Jedino moram otic sutra u kovinsku vidjeti ako se moze kod njih kupiti ta podloska. Ako oni to nemaju nemam ideja gdje da to kupim.

Sto je najgore to je mozda tako vec godinu ili vise.
Ali koliko vidim po netu ti motori su imali recall upravo radi hoda radilice lijevo-desno. Ako je hod bio veci od 0.5mm PSA je ugradivao novi motor.
Eh da sam toliko citao prije kupnje bio bi pametniji.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Ma danas sam narucio set zupcastog,kanalni remen,spanere,rolice,dihtung poklopca ventila,semering radilice i novo ulje, a ulje u autu ima odvozenih 100 metara. Ma ne vozimo se uopce s autom cekam red kod mehanicara koji je dvije kuce od mene. Jedino moram otic sutra u kovinsku vidjeti ako se moze kod njih kupiti ta podloska. Ako oni to nemaju nemam ideja gdje da to kupim.

Sto je najgore to je mozda tako vec godinu ili vise.
Ali koliko vidim po netu ti motori su imali recall upravo radi hoda radilice lijevo-desno. Ako je hod bio veci od 0.5mm PSA je ugradivao novi motor.
Eh da sam toliko citao prije kupnje bio bi pametniji.
Vjerujem da se može vidjeti/provjeriti kada se makne poklopac kartera da li je to stvarna "palo" s radilice.
Optimističko objašnjenje bi bilo da je prilikom sastvljanja motora to ostalo na dnu kartera , a realno da je ispalo s gornje strane bloka motora .
Tada će vjerojatno trebati mjenjati i sve "blazinice" - ležišta radilice plus dihtunzi bloka motora , kartera .....
Ovo je slika kako to izgleda
Citroen (ssg.asia)
 

Gulaga

Member
Imam problem sa 1.2 vti motorom od 82ks. Naime radio se mali servis na autu i preventivno sam rekao mehanicaru da skine karter i pogleda uljno sito posto motor ima prekrasno rijesenu distribuciju sa remenom u ulju. Kad smo skinuli karter na dnu je bio aksijalno lezaj radilice koji je komplet izudaran.

Nego... kakvo je bilo sito to ti meni reci, ja imam isti auto o_O :unsure: 🤪
 

C3 1.2

New member
Sito je bilo cak ok. Remen u totalnom k... ispucan izgleda katastrofa.

Kupio sam danas i tu podlosku u citreonu. Kosta 164kn i stize za 2 dana. Kod mehanicara sam narucen tek u subotu.
Kad sam pokazao ovaj izdeformirani dio u ovlastenom rekli su da to jos nikada nisu vidli. Ha ha.

Nema tu pomoci mora se to slozit i idemo dalje.
Bit cu laksi za cca 4000kn. Sva sreca pa imamo doma 3 auta tak da zena ima s cim ici na posao.
Na kraju je i stari P206 1.4 benzinac nadzivio ovaj 1.2vti..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U to uopće nema sumnje… stara TU familija po pouzdanosti miljama ispred mlađe braće
 

Gulaga

Member
Sito je bilo cak ok. Remen u totalnom k... ispucan izgleda katastrofa.

Kupio sam danas i tu podlosku u citreonu. Kosta 164kn i stize za 2 dana. Kod mehanicara sam narucen tek u subotu.
Kad sam pokazao ovaj izdeformirani dio u ovlastenom rekli su da to jos nikada nisu vidli. Ha ha.

Nema tu pomoci mora se to slozit i idemo dalje.
Bit cu laksi za cca 4000kn. Sva sreca pa imamo doma 3 auta tak da zena ima s cim ici na posao.
Na kraju je i stari P206 1.4 benzinac nadzivio ovaj 1.2vti..
Koji set remena si kupio? Gdje i po kojoj cijeni? Vidim ima Continetalovih setova hvale se da su otporni na benzine i ulja :unsure:

Jel ide motor van ili će to majstor složiti ... - majstorski 😍? Ako budeš u prilici daj par slika remena i posla da vidimo kako to izgleda 🙏(y)
Čini mi se da je ovaj alžirski majstor popravljao isti kvar kao i na tvoj Citraču

Youtube video link *klik*
 
Posljednje uređivanje:

C3 1.2

New member
Sve sam narucio u lagerosu. Kod njega sam vec vise puta narucivao i sve 5.
Set zupcastog,kanalni remen i sve sto ide u njega,brtva poklopca ventila,semering radilice i 4l total 5w40 ulja 1495kn. Plus 164kn podloska.
Neznam jesam li sto zaboravio napisati na poslu sam pa nemam racun kod sebe.
Mislim da je kombinacija dijelova continental i dayco.
 
Na vrh