C3 1.2vti problem.

Colnago

Active member
Donator foruma
Sve sam narucio u lagerosu. Kod njega sam vec vise puta narucivao i sve 5.
Set zupcastog,kanalni remen i sve sto ide u njega,brtva poklopca ventila,semering radilice i 4l total 5w40 ulja 1495kn. Plus 164kn podloska.
Neznam jesam li sto zaboravio napisati na poslu sam pa nemam racun kod sebe.
Mislim da je kombinacija dijelova continental i dayco.
Zar u Puretech motore ne ide 0w30 ili 5w30 LOW SAPS ?
 

Gulaga

Member
Sve sam narucio u lagerosu. Kod njega sam vec vise puta narucivao i sve 5.
Set zupcastog,kanalni remen i sve sto ide u njega,brtva poklopca ventila,semering radilice i 4l total 5w40 ulja 1495kn. Plus 164kn podloska.
Neznam jesam li sto zaboravio napisati na poslu sam pa nemam racun kod sebe.
Mislim da je kombinacija dijelova continental i dayco.
Kako je zavrsila transplatacija?
 

C3 1.2

New member
Nije jos gotovo. Tek sam ga u subotu odfurao kod suseda.
Ovak motor je vani. Na ovoj strani di je ispao lezaj treba obraditi radilicu. Drugi lezaj je bio skroz pojeden. Bio je tanji od milimetra. Tak da ide obrada radilice i onda sastavljanje. Na radilici treba skinuti "mesa" na ovoj strani di je nasjedao taj aksijalni lezaj jer ju je malo izraubalo. Sad naravno jedan lezaj mora biti deblji. Uglavnom veselje. Do petka bi auto trebao biti gotov.

Za sve vlasnike tih motora neka cim prije zamijene remen. Auto ima 67tkm i remen je bio u katastrofa stanju
 

Gulaga

Member
Ok jasno je, želim ti da uspijete složiti motor, iako ovo ne zvuči obećavajuće. Dalje, loš remen nije direktan uzrok ovog sranja sa radilicom i ovim aksijalnim podloškama, čak nije ni uzrok začepljenja sita pumpe ulja, pa da se dogodila havarija zbog lošeg ili nikakvog podmazivanja. Taj remen je možda takav zadnjih 30 000km :unsure: ?! Mene zanima koliko često je mjenjano ulje na tom autu? Odnosno da li bi se češćom promjenom ulja mogla spriječiti ova katastrofa?
 

dinko1981

Well-known member
Malo sam guglao i vidio sam da je citroen pozivao u servis aute sa tim 1.2 motorima ( turbo sigurno a valjda i obične) proizvedene do 2018, radi kontrole i zamjene (po potrebi) tog remena. Također su navodno i skraćivali termine za zamjenu remena ali i ulja. Navodno da benzinci sa direktnim ubrizgavanjem imaju problema sa slijevanjem benzina u karter, što je izražen problem kada se voze većinom kratke relacije pa je onda potrebna češća promjena ulja...
 

Gulaga

Member
Malo sam guglao i vidio sam da je citroen pozivao u servis aute sa tim 1.2 motorima ( turbo sigurno a valjda i obične) proizvedene do 2018, radi kontrole i zamjene (po potrebi) tog remena. Također su navodno i skraćivali termine za zamjenu remena ali i ulja. Navodno da benzinci sa direktnim ubrizgavanjem imaju problema sa slijevanjem benzina u karter, što je izražen problem kada se voze većinom kratke relacije pa je onda potrebna češća promjena ulja...
Da to je točno, ja sam zvao CIB commerce pa mi je čovjek zadužen za servis po broju šasije provjerio da moj C3 1.2 nije bio obuhvaćen opozivom...sad ga hebi kaj to znači...
Također sam čitao reviewe po stranim forumima i auto portalima gdje isti motori bez problema i bez promjene remena idu 150 000 km ...brijem da je tu kak ti grah padne, ali svakako treba biti oprezan.
 

C3 1.2

New member
Nisam ja ni rekao da je lezaj otisao radi remena. To su dvije razlicite stvari. Te motore muci remen i ti lezaji.

Napisite u google 1.2vti bearing problem i vidjet cetw da su radi tih aksijalnih lezaja mjenjali komplet motore. Ja cu to sredit nije sad to neznak kakva lova cca 4000kn. Uglavnom taj motor je teski poluproizvod.

Sto se tice servisiranja auto je servisiran redovito u kovinskoj. 1 godisnje ulje. Znaci sa uljem je radio manje od 10tkm. Jedino ako u ovlastenom nisu svaki put mjenjali ulje.
 

Gulaga

Member
Jel ima taj motor direktno ubrizgavanje ili klasično?
Direkt dizne kolko se ja kužim u ubrizgavanja
1.2vti bearing problem
Hvala ti na još jednoj fobiji 😳 :eek:
servisiran redovito u kovinskoj
Jesi li razmišljao o kontaktiranju Citroena (Hrvatska ili Francuska) svejedno, ako je auto bio povlačen na promjenu motora na nivou EU, zašto to nije bio slučaj i kod nas?
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Ja cu to sredit nije sad to neznak kakva lova cca 4000kn.
Očito vrijedi 4 puta više nego motor.

jer ju je malo izraubalo. Sad naravno jedan lezaj mora biti deblji.
Do petka bi auto trebao biti gotov.
Ja bih ga na tvom mjestu u petak slikao i stavio na oglasnik po nižoj cijeni da ga se riješim.
Vjeruj mi, zanemari tih 4000 kuna, amortizaciju, ulaganja, registraciju, samo ga se riješi.


Ako hoćeš gradski auto, kupi Grande Punto sa 1.4 benzincem i uživaj.
 

C3 1.2

New member
Nisam shvatio sto si zelio rec sa tim "ocito vrijedi 4 puta vise nego motor". Majstor je posudio alat za remen.
Motor se slaze bas sam sad bio kod covjeka. Znaci sve oko radilice i lezaja je napravljeno. Sad to treba sklopit i stavit u auto. Preksutra bu gotov.
 

Gulaga

Member
Da takav samodestruktivni sepet ne vrijedi soma kuna ispravan, a kamoli 4000 u radovima.
Meni se Renaultov DCI na 97000km raspao da je bilo upitna isplativost popravka 😵 . A mislim da je i moj remen na putu za zamjenu. 20220303_172832.jpg
 

Milosh

Test
Meni se Renaultov DCI na 97000km raspao da je bilo upitna isplativost popravka
Svakom motoru/autu je sve moguće, ali pitanje je koliko je vjerovatno. Taj dCI je vjerovatno 1 od 1000, a ovaj Vti 1 od 50 (karikiram ali vjerovatno razumiješ).
 

C3 1.2

New member
Slozeno je ovo francusko govno. 5500kn sveukupni trosak. Bilo je tu svega na kraju ali sta je tu je. Auto je slozen i placen.
Ugkavnom na mom dvoristu je ovo zadnji francuz. Ja vozim VAG vec godinama i nikad problema tako da cu i zenu prebaciti na nesto iz njihove grupe.
 

Gulaga

Member
Nije to ni tak puno, ja sam bio sretan ko malo dijete kad su mi na kraju rekli 7500kn za pumpu i 4 dizne na Renaultu, ali to da je nedopustivo loše i jebeni "engineering flaw" to je točno. Sad kad je sve napravljeno, sad nek se vozi, šteta ga je sad prodavat ;)🤷‍♂️ ..imho..
 
Na vrh