Evo, tokom vikenda okrenulo se 150.000 km. Pet godina je navršeno, vrijeme za kratki resume.
Dosta skupih popravaka, jedan me čak ostavio i na cesti, jedini auto uz Opela Astru koji mi je to napravio, trebao bih biti nezadovoljan autom. Ali, ipak nisam. Relativno niska nabavna cijena u startu je ostavila dobar dojam, posebno danas, auti B segmenta već s najboljom opremom i motorizacijom dostižu pa i prestižu te cijene, uz dužno poštovanje proizvođačima, prema C5 to sve su motorne tačke (karijola za južnjake).
Prije svega radi ovjesa. Ispunjava sva moja očekivanja. Dovoljno mekan, dovoljno čvrst, po potrebi i dovoljno sportski (ne ni tada pretvrd da bi opravdao naziv sport!)
Dobra sjedala, čak i kad bole leđa, kuk, što već dolazi s godinama i najutreniranijima, opuštaju. Često izađemo iz auta s manjim tegobama nakon dulje vožnje nego što je bilo prije te vožnje. Toga u drugim autima nema. Ni u tim opjevanim suvovima. Zapravo, posebno u njima, radi manje opuštenog položaja tijela na sjedalu. Te spike da kod bolnih leđa treba sjediti što uspravnije nek si slobodno objese mačku o rep. O kukovima da ne pričam.
Unutrašnjost je uščuvana na Hondinom nivou, sve izgleda i radi kao prvog dana, osim pukotine na vozačkom sjedalu koju su mi iz usluge bez naplate popravili pa to smatram riješenim do daljnjega i srednje konzole koja na svaki pritisak crvči.
S "elektronikom" nisam do sad imao problema, što su me svi uvjeravali da ću imati, ali zato jesam s drugim stvarima pa da ukratko napišem po sjećanju što je mijenjano.
U jamstvenom roku bez naplate neke polugice na oba prednja svjetla, kompresor klima uređaja radi veće buke koju je dizao, ventilator kabine.
Nakon jamstvenog roka dva puta "denox" sustav, ležaj diferencijala i desna poluosovina, termostat, oba prednja cilindra/amortizera te sad ovo najskuplje s kvarom glave. Lijep spisak bogme!
Kad sam kod tog zadnjeg s glavom, evo, sad će uskoro 3.000 km nakon tog popravka. Nije placebo, sad su hladna jutra i auto sasvim sigurno hladan radi mekše, bez metalnog prizvuka koji je imao ranije, možda čak i kad je bio nov, jer se sjećam da me već kao nov malo razočarao nakon 1.6 hdi, a sad mi se čini tu negdje.
Dovoljno snage da s lakoćom prati tempo lijeve trake bilo koje autoceste pa i njemačkih.
Mjenjač uglađeno radi u svim režimima, dobra iskustva s programom za snijeg.
Ako koga zanima potrošnja, za grad treba računati sa 7 do 9, otvorena cesta 5 do 6, a tek pola litre više na autocesti.
Štreberski izračunat prosjek potroišnje mi je 6,7 l/100 km, a to otprilike odgovara i rezultatima na testovima i spritmonitoru.
Mogu samo ponoviti što sam već ranije napisao o kupovini polovnog. Kupovina polovnog po mom iskustvu, načelno da, ali samo onima koji znaju zašto bi baš C5, a takvi će znati da treba ostaviti nešto novaca za potrebno održavanje. Tu bih dodao da treba i za druge, zvučnije marke, samo o tome vlasnici mudro šute, ili krpaju, a ne popravljaju, ali kvarovi se događaju.
P.S. E da... moj sljedeći auto bit će Citroen. Ali bog zna kad će to biti. Ovaj se uvukao pod kožu.
Dosta skupih popravaka, jedan me čak ostavio i na cesti, jedini auto uz Opela Astru koji mi je to napravio, trebao bih biti nezadovoljan autom. Ali, ipak nisam. Relativno niska nabavna cijena u startu je ostavila dobar dojam, posebno danas, auti B segmenta već s najboljom opremom i motorizacijom dostižu pa i prestižu te cijene, uz dužno poštovanje proizvođačima, prema C5 to sve su motorne tačke (karijola za južnjake).
Prije svega radi ovjesa. Ispunjava sva moja očekivanja. Dovoljno mekan, dovoljno čvrst, po potrebi i dovoljno sportski (ne ni tada pretvrd da bi opravdao naziv sport!)
Dobra sjedala, čak i kad bole leđa, kuk, što već dolazi s godinama i najutreniranijima, opuštaju. Često izađemo iz auta s manjim tegobama nakon dulje vožnje nego što je bilo prije te vožnje. Toga u drugim autima nema. Ni u tim opjevanim suvovima. Zapravo, posebno u njima, radi manje opuštenog položaja tijela na sjedalu. Te spike da kod bolnih leđa treba sjediti što uspravnije nek si slobodno objese mačku o rep. O kukovima da ne pričam.
Unutrašnjost je uščuvana na Hondinom nivou, sve izgleda i radi kao prvog dana, osim pukotine na vozačkom sjedalu koju su mi iz usluge bez naplate popravili pa to smatram riješenim do daljnjega i srednje konzole koja na svaki pritisak crvči.
S "elektronikom" nisam do sad imao problema, što su me svi uvjeravali da ću imati, ali zato jesam s drugim stvarima pa da ukratko napišem po sjećanju što je mijenjano.
U jamstvenom roku bez naplate neke polugice na oba prednja svjetla, kompresor klima uređaja radi veće buke koju je dizao, ventilator kabine.
Nakon jamstvenog roka dva puta "denox" sustav, ležaj diferencijala i desna poluosovina, termostat, oba prednja cilindra/amortizera te sad ovo najskuplje s kvarom glave. Lijep spisak bogme!
Kad sam kod tog zadnjeg s glavom, evo, sad će uskoro 3.000 km nakon tog popravka. Nije placebo, sad su hladna jutra i auto sasvim sigurno hladan radi mekše, bez metalnog prizvuka koji je imao ranije, možda čak i kad je bio nov, jer se sjećam da me već kao nov malo razočarao nakon 1.6 hdi, a sad mi se čini tu negdje.
Dovoljno snage da s lakoćom prati tempo lijeve trake bilo koje autoceste pa i njemačkih.
Mjenjač uglađeno radi u svim režimima, dobra iskustva s programom za snijeg.
Ako koga zanima potrošnja, za grad treba računati sa 7 do 9, otvorena cesta 5 do 6, a tek pola litre više na autocesti.
Štreberski izračunat prosjek potroišnje mi je 6,7 l/100 km, a to otprilike odgovara i rezultatima na testovima i spritmonitoru.
Mogu samo ponoviti što sam već ranije napisao o kupovini polovnog. Kupovina polovnog po mom iskustvu, načelno da, ali samo onima koji znaju zašto bi baš C5, a takvi će znati da treba ostaviti nešto novaca za potrebno održavanje. Tu bih dodao da treba i za druge, zvučnije marke, samo o tome vlasnici mudro šute, ili krpaju, a ne popravljaju, ali kvarovi se događaju.
P.S. E da... moj sljedeći auto bit će Citroen. Ali bog zna kad će to biti. Ovaj se uvukao pod kožu.
Posljednje uređivanje: