Citroën C4, 1,6 VTI

zulufer

Active member
Ma jok. U dva navrata sam opet to načuo i nije se više ponavljalo. Bio sam i kod majstora jer mi se malo i remen cvilio, valjda zbog vlage. Veli majstor da nigdje ništa ne vidi, da je to odličan auto i da samo teram dalje :D :D
 

Cutac

Prèkaroš
Remen voli cviliti ako je čisto gumeni, ako nema ono platno ili što već, preko rebara. Ja imam neki Conti i dobar je, prethodni i originalni su cviljugali stalno. Ali ako se dobro sjećam, tvoj zvuči normalno :cool:
 

zulufer

Active member
Da zeru osvježim temu.
Jučer riješio tehnički, na satu 145.000 km i prošli mjesec na 143.000 napravio servis (ulje i filteri).
U godinu dana (od tehničkog do tehničkog) napravio sam 22.000 km.
Sumarno sam zadovoljan. 9 godina star autić solidno se drži i solidno ide.
Plan mi je za godinu dana, pred slijedeći tehnički, na oko 160.000 km, ukoliko ne bude nekih nepovoljnih situacija, napraviti ozbiljnije zahvate. Uložiti koliko treba, izmijenjati sve šta se bude dalo i terat ga dok ne krepa.
 

zulufer

Active member
Jutros krenem na posao i skužim da mi ne radi ventilacija. Valjda krepao ventilator. Malo sam njuškao po forumu pa sam vidio da je netko objavio video kako valjda na nekom pežou se neki snopić kablova odspoji pa spoji i pri paljenju auta se rokne ventilacija na 5 i ventilator puše kao lud. Probao sam nešto slično napraviti ali jok. Gledao sam da se jednom Cutac nešto žalio da mu je njegov preglasan :) :) pa su bile objavljene slike kako doći do ventilatora, ali čini mi se malo komplicirano. Skinuo sam plastike, vidim konektore, dva šarafa bi mogao odšarafiti, ali treći mi nekako nije na ruku. Ima li tko kakav savjet, prijedlog, ideju ili ventilator viška? :D Ljeto je, a ventilator odbija suradnju...

U biti, sad mi nadošlo da provjerim osigurače, a po onom popisu u knjižici vozila ne mogu razaznati koji bi bio za ventilator, zna li tko?
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Nisam nikad to rastavljao tak da ne znam, ali mislim da ventilator ide van tak da ga zakreneš i izvučeš.
Malo samo moraš ruku ispresavijati da dođeš do njega. Moguće da ne bi bilo zgorega skinuti papučicu gasa. Ona plastika na središnjem tunelu ide na cimanje dolje, ak se dobro sjećam.

Vidi jesu sve žice oko ventilatora i otpornika dobre i očisti sve kontakte pa probaj. Dok si tamo, izmjeri jel ide napon na motor.
 

zulufer

Active member
To za papučicu gasa mi nije palo na pamet, nisam to nikad radio.
Nešto sam gledao pa mi je izgledalo komplicirano jer bi kao trebalo otpojiti vratilo sa homokinetičkog zgloba na stupu volana, pa kao zablokirati volan, otpojiti konektore sa ventilatora i onda zarotirati ventilator u smjeru kazaljke na satu i ukloniti ventilator dok se pomiče vratilo na stranu.
Budem još gruntao pa možda za vikend se odlučim na jednu od tih metoda.
Svakako hvala za savjet da očistim kontakte. Ne sjetim se tih "banalnih stvari". Dobro je da nisam te plastike vraćao nazad...
 

Mrki5

Well-known member
Jutros krenem na posao i skužim da mi ne radi ventilacija. Valjda krepao ventilator. Malo sam njuškao po forumu pa sam vidio da je netko objavio video kako valjda na nekom pežou se neki snopić kablova odspoji pa spoji i pri paljenju auta se rokne ventilacija na 5 i ventilator puše kao lud. Probao sam nešto slično napraviti ali jok. Gledao sam da se jednom Cutac nešto žalio da mu je njegov preglasan :) :) pa su bile objavljene slike kako doći do ventilatora, ali čini mi se malo komplicirano. Skinuo sam plastike, vidim konektore, dva šarafa bi mogao odšarafiti, ali treći mi nekako nije na ruku. Ima li tko kakav savjet, prijedlog, ideju ili ventilator viška? :D Ljeto je, a ventilator odbija suradnju...

U biti, sad mi nadošlo da provjerim osigurače, a po onom popisu u knjižici vozila ne mogu razaznati koji bi bio za ventilator, zna li tko?
Otpornik je ispravan ? Prvo njega ispitati i proveriti kontakte.
 

zulufer

Active member
Probao sam sve što je bilo u mojoj moći. Osigurači mi se čine ispravnim, kontakte sam našpricao WD-om za kontakte i mjerio sam sa instrumentom, ali nisam ništa izmjerio. Odveo sam ga autoelektričaru i stvarno nema struje do ventilatora. On je promijenio dva modula na ventilatoru ali nije bilo sreće. Dijagnosticirao je BSI modul kod kutije za osigurače. Sad je napeto da se nabavi jer ima sto fela. Čak sam našao neki, relativno blizu mog mjesta življenja pa imam dogovoren rendes da to u ponedjeljak testiramo. Drž' te fige jer bez ventilacije, auto je neupotrebljiv. Nit se možeš ugrijat, nit rashladit, niti odmaglit šajbe niki q...
 

Mrki5

Well-known member
Na mom c5 ide struja sa BSM-a . Imao sam problem kada je izgoreo reostat pa nije pregoreo osigurač, sve živo sam pretresao, do ludila me dovodilo . Na kraju , izvučem osigurač ,nakrivim pinove i na silu vratim, sada radi posle godinu dana. skidao sma BSM dva puta i svce sumljive kontakte sam prelemio ali kontakti su bili toliko malo popustili da sam imao napon na početku kada sam merio a kada ventilator počne da radi nakon dva do pet minuta prestane. Sve sam vadio od modula klime , ventilatora , otpornika i bsm-a.
 

zulufer

Active member
Evo napokon složio ventilaciju.
Inače tu u blizini Čazme točnije selo do Vrbovečke Dubrave nalazi se Kruno centar. Frajer se bavi otkupom karamboliranih Citroen, Peugeot i Renault vozila i prodajom dijelova. Svaka čast i njemu i njegovim dečkima. Ispatili su se popravo ali s uspjehom.
Prvo probali tu kutiju s osiguračima BSM, kako već. Po kataloškom broju sve je odgovaralo. Spojili i ma kakvi, ventilator ne radi, mrtav. Onda su mijenjali otpornike ventilatora, sam ventilator, komande klime, svi osigurači bili super, sve. Na kraju ipak bilo do te kutije ali su stavili od dizela isprva i zato nije funkcioniralo. Sada sve radi kao novo.
Interesantno je da mi je tast danas rekao, a od njega sam kupio C4 kad je bio star 6 godina, da je u prvoj godini dobio poziv od Citroena da dođe zamijeniti tu kutiju sa osiguračima zbog neke tvorničke neispravnosti i to je dobio termin i napravili su mu besplatno. Očito im je to neka mana...
 

mali_BB

Active member
Danas sam frendu napravio mali servis na Škoda Fabia 1.2 TSI. Poprilično jednostavan motor i lagan za servis. Poslije sam ga malo provozao i fakat mi je žao što nemam THP motor u C4. Kako vuče auto s turbinom....
 

sir.Oliver

Well-known member
Remen voli cviliti ako je čisto gumeni, ako nema ono platno ili što već, preko rebara. Ja imam neki Conti i dobar je, prethodni i originalni su cviljugali stalno. Ali ako se dobro sjećam, tvoj zvuči normalno :cool:
svaki remen mora imati ono " platno " . ono mu obezbedjuje čvrstoću . da ga nema , što bi bilo ? efekat gumice od kazića , ili gumice od tegle ....
 
Na vrh