Citroën C4, 1,6 VTI

zulufer

Active member
Pozdrav svima!

Nakon Berlinga i C3 došao je red i na C4.

Kupljen je na poznato, 2012. godište sa 88.500 km.

U dva tjedna napravio sam 1.500 km i jako sam zadovoljan. Auto je udoban, stabilan i ide kao metak, naravno i sviđa mi se...

Inače, auto je redovito održavan sa napravljenim servisom na 85.000 km i novim akumulatorom :)


Prvenstveno se nadam da ćemo si lijepo služiti a budem ga zeru dotjerao po svojoj volji, za sada mi je jedino mana kaj nemrem ukopčat USB tak da dok nekaj ne smislim budem pržil CD-e a investiral sam samo u nove Good Year vector 4seasons gume.

Evo par slikica u nastavku a o daljnjim planovima i akcijama se tipkamo...


















Pozdrav!!
 

zulufer

Active member
Jedno što je crne boje, pa će čist izgledat samo na izlasku iz praone i nikad više...

I nemoj bit ka Cutac, riskiraj, ubodi nešto od ovih...
Na udaljenosti do 10 metara se sjaji kak pesja kesa, kada se priđe bliže splasne doživljaj :grin:. Nešta ćemo riskirat....

hvala!
 

Phantom

Drajver
lijep nema šta, a kako nebi bio kada se ucrnio ...
mene bode naljepnica Hr u oči, stavi manju ili eu na tablicu bilo bi puno ljepše...
 

zulufer

Active member
Da, naljepnica je došla tako nakeljena na autu. Dobro je primila pa neću mrduckat... bilo bi bolje da je na staklu s unutarnje strane ali što je tu je...
 

Cutac

Prèkaroš
Lako se to skine. Ako nije dovoljno da sunce ugrije, grij fenom i skidaj, a kasnije operi sa WD-40.
Ja sam to na cijelom VTS-u radio i eno ga niš se ne pozna.
 

Phantom

Drajver
To je dobro samo ako si Topalović
hebiga kada nisu svi citrići boje auta vatrogasca šime :cool:,
a vidiš to nisam znao, da je zakonom zabranjeno naljepnice manjih dimenzija u Sloveniji je drugačija priča, kako je sada sa ovim Cro a to možeš isto stavit ili mora biti obavezno Hr..
zar u Hrvatskoj ne štampaju po defaultu nove registracije sa eu znakom...:confused:
 

zulufer

Active member
Pozdrav svima!

Danas mi se dogodilo da kad sam upalio auto upalila mi se lampica "SERVICE" i auto je zapištao tri puta "bip-bip-bip". Nakon toga lampica se ugasila i nije više pištao.

Sad, do servisa imam nekih 4.000 km fore, na displayu nije ništa pokazalo, lampe sve rade, a ulja u motoru ima malo ispod pola između min i max. Ima li tko kakvu ideju što bi moglo biti ili se možda susreo s nečim sličnim?

Hvala!
 

tomica0308

Well-known member
Meni isto to radi ali pise na par sekundi collant to low. A ima ga do max, senzor mi je prljav. Moram sav antifriz iz posude van da ocistim senzor
 
Na vrh