Problem C3

Koko

Well-known member
pa ako imaš dijagnostiku , kodiranje drugog , trećeg ključa je sitnica .....
Dijagnostiku nemam, posto se ne mogu i tim u zivotu baviti, a valjda treba jos neko da zivi od svog znanja i rada? Medjutim majstor ( auto mehanicar Mladjo ) kod koga je auto bio ima dijagnostiku ( Lexiu ) ali kaze da to mora uraditi "madjionicar" ( auto elektricar ) koji je odradio posao oko palenja auta. Sve u svemu cini mi se da je u pitanju da je auto elektricar osposobio auto da upali i tu ulazi po njegovom jedan kljuc, a da svaki drugi da se kodira treba posebno platiti, prem da je kod sebe u trenutku rada na autu imao i rezervni kljuc koji i dalje ne moze da upali auto, pa je samim tim neupotrebljiv.
Ujedno da napomene da posjedujem tri kljuca, dava sa daljinskim i kod kljuc bez daljinca koji isto vise nije u funkciji.
Juce je majstor Mladjo zvao "madjionicara" i rekao mu da nije programirao drugi kljuc na sta je isti rekao da ce doci nekim poslom do njega i da ce to uraditi, medjutim izgleda da se nije pojavio ili nije htjeo da to radi posto je bio dogovor da me majstor Mladjo zove kada "madjionicar" dodje, ali me juce nije zvao? :unsure:
 
Posljednje uređivanje:

DS9

Active member
Zanimljiva priča, i podosta maltretiranje vlasnka, ali važno da je problem ipak rešen.

Ja recimo imam C3 1,4 HDI restyle 2006. čiji originalni ključ sa daljincem (dva tastera) pali auto - ali uz dijagnostičku grešku Antithieft Faulty. Ako to kažete elektroničarima koji se bave auto dijagnostikom - oni po pravilu kažu da uz takvu grešku nema šanse da se upali auto. Novost nauče kada im dam ključ pa upale auto. Drugi, običan ključ, pali auto bez okidanja pomenute greške. I tako već više od godinu. Mislim da je stvar počela kada mi je ključ pao sa nešto veće visine. Jedan od vrlih elektroničara je dao objašnjenje da zavojnica kasnije reaguje, ali je ipak bio začuđen jer je prvi put tako nešto video.

Drugo, sa obzirom da sam to preživeo dvaput sa svojim C3 u ovih desetak godina, jer je već zatečen repariran anlaser (ugrađen u Francuskoj odakle je i uvežen ovaj dostavni c3) - potrošene četkice anlasera daju nemogučnost ikakvog paljenja. Juče vožen auto i uredno ugašen, danas mrtav bez mogućnosti verglanja. Na isti način, dakle bez ikakvih najava, su mi crkla prvo zatečen akumulator FIAMM, a zatim i nekih 6 godina star Exide.

Hoću da kažem da i ovako trivijalna stvar može da bude uzrok nemogućnosti paljenja, uz već pomenute.

Sad, anlaser kod C3 1,4 hdi i nije baš na zgodnom mestu za majstorske radove - pa skidanje anlasera ume i malo duže nego što očekuju da ih namući.
 

Koko

Well-known member
DS9 DS9
Kad covjek ima problem sa autom u nekom intervalu od par godina onda je vec navikao na zajebancije razne vrste, ali ja bukavlno od 2009. kada sam kupio auto nisam imao problema sa elektrikom sem zamjene akumulatora pretprosle zime koji sam dobio u autu i koristio vise od 9 godina bez problema, sa tim da je poceo postepeno da slabi, pa sam ga zamjenio u hodu. Dosao pred prodavnicu skinuo stari ( ostavio u prodavnici ) na koji sam dobio rabat za novi i kraj price. Jesu mi jednom u zimskom periodu stali brisaci u radu, ali je bio "problem" u konektoru na rucici brisaca koji je izgubio spoj. I nakon 12 godina koliko je auto kod mene upalis auto normalno, predjes cca 200m ugasis i opet da ga upalis nakon 5 minuta ona vergla, ali ni da cuje?! Shoook...:(
 

DS9

Active member
Koliko se sećam, mada mogu i da grešim - kod intermitentnog problema sa paljenjem tipa da je najtipičnija nemogućnost paljenja zagrejanog motora, sumnja se senzor položaja bregaste i/ili radilice. Sad, mislim da dijagnostika/Lexia jasno ukazuje na to.
 

Koko

Well-known member
Koliko se sećam, mada mogu i da grešim - kod intermitentnog problema sa paljenjem tipa da je najtipičnija nemogućnost paljenja zagrejanog motora, sumnja se senzor položaja bregaste i/ili radilice. Sad, mislim da dijagnostika/Lexia jasno ukazuje na to.
Ne znam koliko je motor mogao biti "zagrijan" kada je stajao 8h moga radnog vremena, upalio ga na zub i presao cca 200m pa ugasio i nije htjeo vise da upali. ;)
 

MbyLegend

New member
Pa ti si jos njezan...Ja sam neki dan rekao majstor Mladji da cu mu noge iz guzice iscupati....:D "Madjionicar" ga zovem jer tako jedan moj drugar iz Lovreca - HR zove te sto rade elektroniku, pa i menu uslo u naviku, a to je ono da ne znas nikad sta ce izvuci iz sesira. :LOL: Inace danas sam preuzeo auto i dobio na uvid od majstor Mladje zamjenjeni dio koji je uzrokaovao svo to sranje oko kompjutera, a to je kuciste sa rucicama na volanu. Nisam imao srece da se moze otvoriti i popraviti, vec je kod mene bilo zaliveno, a majstor mi je rekao da imaju kucista koje se daju otvoriti i popraviti. Sve u svemu auto je ponovo u pogonu i valjada potraje, a svima vama koji ste ucestvovali u ovoj Temi hvala na interesovanju i podrsci. 👍

P.S.
Moram bit i ja samokritican, jer sto rece majstor Mladjo da sam ga odma kontaktirao ne bi se sve ovo ovoliko oduzilo. :)
Samo se ti drži majstor Mlađe. Nisam ga džaba preporučio. Znam ga više od 20 godina i to je jedan izuzetno pošten i kvalitetan majstor.
 

Koko

Well-known member
M MbyLegend
Mozda je u citiranom tekstu doslo do nedoumice o kome se radi za cupanje nogu iz guzice ( Ja sam neki dan rekao majstor Mladji da cu mu noge iz guzice iscupati.... ) sto se odnosi na auto elektricara-"madjionicara" Miroslava, jer je ispao neodgovoran u poslu, a time narusava Mladji ugled kod musterija, posto on stoji iza njega i angazuje ga u toj vrsti posla.
Sto se tice Mladje sve pohvale kako za posao tako za ljudskost koju posjeduje sto je veoma bitno u tom poslu, ali ga Miroslav tu malo "sabotira" svojom neodgovornoscu u poslu. Volio bi da grijesim, ali ja radim 36 godina sa majstorima, pa im znam dobre i lose strane u poslu.
Inace sam odlucio definitino preci kod Mladje sa odrzavanjem moga auta, a takodje i auta moga sina., posto smo obadvojica u PSA grupaciji.;)
 

DS9

Active member
Inace danas sam preuzeo auto i dobio na uvid od majstor Mladje zamjenjeni dio koji je uzrokaovao svo to sranje oko kompjutera, a to je kuciste sa rucicama na volanu. Nisam imao srece da se moze otvoriti i popraviti, vec je kod mene bilo zaliveno, a majstor mi je rekao da imaju kucista koje se daju otvoriti i popraviti.
Dakle bio je problematičan Comm2000.
Modeli do 2004. imaju "nepopravljiv" comm2000, dok se kasniji mogu rasklopiti.
 

Koko

Well-known member
DS9 DS9
Pa realno kao laik za tu vrstu elektronike bio sam iznenadjen kad sam cuo da je to prouzrokovalo kavar da auto, pa nije htjeo upaliti, posto su sve komande bile u funkciji i radile bez problema, ali je indikativno da sa "novim" ruckama auto radi. :cool:

Stari Comm2000.

 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Imao si problema sa imobilajzerom ,a ne sa Comm2000. Morao je da otegne-razuvuče posao kako bi te što bolje oderao. Da li si uzeo svoj deo?
Screenshot 2021-07-20 at 13-40-55 imobilajzerom za citroen c3 – Google претрага.png
 

Koko

Well-known member
Imao si problema sa imobilajzerom ,a ne sa Comm2000. Morao je da otegne-razuvuče posao kako bi te što bolje oderao. Da li si uzeo svoj deo?
Pogledajte privitak 3937
Ne, to vidim sad prvi put. Recno mi je da je sistem rucki pravio problem i da je isti zamjenjen. Dat mi je stari "koji je u kvaru" na uvid sta je zamjenjeno? :confused:
 

Mrki5

Well-known member
Ne, to vidim sad prvi put. Recno mi je da je sistem rucki pravio problem i da je isti zamjenjen. Dat mi je stari "koji je u kvaru" na uvid sta je zamjenjeno? :confused:
Nisu ti dali i nisi uzeo svoj deo ? Voleo bih da neko objasni, šta u ablenderima i senzoru ugla volana ima veze sa paljenjem auta .Screen Shot 2021-07-20 at 15.27.34.pngNeka ti majstor objasni zašto služi ovaj deo, a da isto objasni šta je tačno bio kvar u COM 2000 .
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Koko

Well-known member
Mrki5 Mrki5
Moj majstor Mladjo mi to sigurno ne moze objasniti posto on nije to radio, jer je auto mehanicar vec "madjionicar" Miroslav koji je auto elektricar i radi za njega usluzno auto elektriku. Savko pitanje postavljeno Mladji u vezi toga bi bilo maltretiranje covjeka. To cu pitati Miroslava-"madjionicara" posto ima obavezu da mi kodira preostale kljuceve cim bude dolazio nekim poslom kod Mladje?
 

Mrki5

Well-known member
Mrki5 Mrki5
Moj majstor Mladjo mi to sigurno ne moze objasniti posto on nije to radio, jer je auto mehanicar vec "madjionicar" Miroslav koji je auto elektricar i radi za njega usluzno auto elektriku. Savko pitanje postavljeno Mladji u vezi toga bi bilo maltretiranje covjeka. To cu pitati Miroslava-"madjionicara" posto ima obavezu da mi kodira preostale kljuceve cim bude dolazio nekim poslom kod Mladje?
Brate mili, tako sam i mislio ! Onoga za vrat što je to radio !
Brate mili, tako sam i mislio ! Onoga za vrat što je to radio ! Što nisi uzeo svoj deo ?!
 

Milosh

Test
Taj sklop ručica nema nikakve veze sa paljenjem, jedino je moguće (i vjerovatno jeste) da je cijeli problem bio zbog imobilajzera, kao što je Mrki napisao.
 

Koko

Well-known member
Brate mili, tako sam i mislio ! Onoga za vrat što je to radio !
Auuu druze moj, pa ko je jos majstorima stao u kraj? Pa moj nekadsanji majstor kad mi uradi najprostiju stvar na autu pocne da objasnjava kako je on to uradio kao da sam ja telac upravo dosao sa pase, a to sto je on uradio atomska fizika?! Nemoj me pogresno svatiti, ali sam toliko smoren tom "majstorskom" pricom da nemam vise volje ni zelje za trazenjem objasnjenja posto bi se to zavrsilo na nacin koji ne bi bio dobar ni za jednog od nas dvojice. I da ga pitam sta je stvarno bilo vec znam da necu dobiti pravi odgovor, vec onaj isti koji je on rekao Mladji, a Mladjo meni i dao mi Comm 2000. Neka mi "madjionicar" kodira jos ta dva preostala kljuca i da ga moje oci vise ne vide!
Za u buduce, ako budem imao problem sa elektronikom zovem druga Pavic Mijata u Tuzlu i auto pravo kod njega u Citroen servis sto sam trebao uraditi prvi dan kad mi je auto stalo u Ugljeviku, a sve ostalo sto se tice mehanike cu zavrsavati kod majstor Mladje u Bijeljini.
 

Koko

Well-known member
Evo danas nakon 10 dana od stavljanja auta u pogon definitivno sve privedeno kraju sto se tice problema sa "gubljenjem koda" za palenje auta. Po preuzimanju auta samo je jedan kljuc bio kodiran, ali nije radio daljinski za otkljucavanje i zakljucavanje vrata. Taj problem je bio premosten zamjenom elektronike iz nekodiranog rezervnog kljuca, tako da je samo jedan kljuc od tri ( jedan "kod" kljuc bez daljinca i dva sa daljincem ) bio u funkciji. Posto sam danas radio zamjenu ulja i filtera kod majstor Mladje on je ujedno odvezao auto "madjionicaru" da to sto nije odma uradio uradi i da se prica oko toga zavrsi. Svi kljucevi kodirani, elektronika koja nije radila sada radi, tako da se agonija oko toga na obostrano ( majstor Mladje i mene ) zadovoljstvo konacno zavrsila. Ujedno je pomjeren u kompjuteru i servisni interval sa 15000km na 10000km zbog vec predjenih 328XXXkm da se masina cesce obraduje i kupa u friskom ulju. ;)
 
Na vrh