Problem C3

Koko

Well-known member
Filter goriva mjenjam svaki drugi interval za mali servis tako da je zamjenjen cca prije 11000km posto mali servis radim na 15000km. A dovod od rezervoara do filtera je moguce da zacepi, ali opet pretpostavljam sa prethonim simptpmima gubljena snage motora ili trzanja? Ja sam taj dan u 15h zavrsio sa poslom i sjeu u auto koji je odma na zub upalio, presao cca 200m i stao kod drugara na 5 min. da nesto uzmem. Ugasio auto, zavrsio sta sam imao i sjeo u auto da idem kuci. Dao kontakt, sacekao da se kontrolne lampice pogase kao i obicno i anlasovao, ali uzalud motor ni da se javi. Tako par puta isto i nista...MRTAV.
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Za takav kvar ne treba ti stručnjak za PSA već bilo koji majstor dostojan tog zvanja. Lexia je naravno plus ali nije ni ona uvijek obavezna.
Tako je . Samo ovi paćenici ne znaju ni sa tom univerzalnom tu je problem. Ja nisma majstor, meni je nekda dovoljani ELM327 da nešto uradim. Ima i lexiu i delfi.
Filter goriva mjenjam svaki drugi interval za mali servis tako da je zamjenjen cca prije 11000km posto mali servis radim na 15000km. A dovod od rezervoara do filtera je moguce da zacepi, ali opet pretpostavljam sa prethonim simptpmima gubljena snage motora ili trzanja? Ja sam taj dan u 15h zavrsio sa poslom i sjeu u auto koji je odma na zub upalio, presao cca 200m i stao kod drugara na 5 min. da nesto uzmem. Ugasio auto, zavrsio sta sam imao i sjeo u auto da idem kuci. Dao kontakt, sacekao da se kontrolne lampice pogase kao i obicno i anlasovao, ali uzalud motor ni da se javi. Tako par puta isto i nista...MRTAV.
Tako se isto desi kada crkne senzor radilice. Majstori su trebali na alnasovanju da vide: koliki je pritisak, koliko je otvoren regulator pritska i da li ima sinhronizaciju bregaste i radilice. A oni nisu ni to znali !
 

Koko

Well-known member
Pa sta dalje reci kakvi su kad su mi otkinuli ( auto elektricar ) rucicu za otvaranje poklopca motora? :(
 

Koko

Well-known member
Iskreno malo je reci da mi se gade...Otkinuo rucicu i nije vratio sve vijeke sto je skidao vec ostavio ispred vjetrobranskog stakla kod poluga brisaca. o_O
Ima da ga "nahvaliti" na svakom mjestu kada se spomene auto elektricar.(n)
 

sir.Oliver

Well-known member
jel možeš otvoriti haubu ? ako možeš - pravac auto odpad i uzmi ručicu koja je barem slična originalu. meni tako ujebali na audiju .... nisu polomili ručicu , več su otkačili sajlu , što je još gore . pola dana maltretiranja dok nisam uspeo otvoriti . ubacio bužir u ležište , za svaki slučaj stegnuo ga trakom za držač i radi i dan danas . ( neznam šta je radio dotični , kada je rukom uspeo " izgurati " bužir iz ležišta .... )
 

Koko

Well-known member
Hauba je ostavljena otvorena, ali samo zakacena na prvi zub. "Majstor" je stavio neku drugu rucicu ( crvenu da sluti na radost :D ) kao privremeno rjesenje, ali nije na osovini vec samo zakacena za sajlu i visi na njoj. Nisam puno zagledao, posto mi se smrklo kad sam visio sta je napravio :mad:. Planirao sam kad auto bude u pokretu otici do otpada pa potraziti originalnu rucicu i zamjeniti ovu sadasnju.
Sad sam bio sa majstor Mlađom dosao po drugi kljuc posto je ustanovljeno da je kompjuter izgubio cod i ne prepoznaje kljuc ili je kompjuter nedo Bog dao Bogu vitre, a negdje sam davno procitao da Simensovi kompjuteri sami od sebe UMRU? Rekao sam mu da sam vec pokusao paliti auto sa rezervnim kljucem ( nov ne koristen ), ali bezuspjesno. Ostalo je da ce pozovati jednog "mađionicara" ( Miroljuba ) iz Glavicica kod Bijeljine koji rjesava takve probleme? Samo strpljenja i opusteno...:sneaky:
Ne znam sta se desi pa mi post prebaci u prethoni, a ne novi?

Sad sam bio sa majstor Mlađom dosao po drugi kljuc posto je ustanovljeno da je kompjuter izgubio cod i ne prepoznaje kljuc ili je kompjuter nedo Bog dao Bogu vitre, a negdje sam davno procitao da Simensovi kompjuteri sami od sebe UMRU? Rekao sam mu da sam vec pokusao paliti auto sa rezervnim kljucem ( nov ne koristen ), ali bezuspjesno. Ostalo je da ce pozovati jednog "mađionicara" ( Miroljuba ) iz Glavicica kod Bijeljine koji rjesava takve probleme? Samo strpljenja i opusteno...
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Nešto meni govori da će te i ovi izvozati samo tako ! Nisi probao da uradiš sinhronizaciju ključa ?
 

Koko

Well-known member
Ja znam kako se "kodira kljuc" da bi radio daljinac za otkljucavanje i zakljucavanje vrata, a sad kako se radi i sta je sinhronizacija ne znam, a mozda je to too?

Edit:
Prva konstatacija prije 15 dana je bila da je kompjuter izgubio kod kljuca?
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Ja znam kako se "kodira kljuc" da bi radio daljinac za otkljucavanje i zakljucavanje vrata, a sad kako se radi i sta je sinhronizacija ne znam, a mozda je to too?

Edit:
Prva konstatacija prije 15 dana je bila da je kompjuter izgubio kod kljuca?
To je to ! (y)
 

MbyLegend

New member
Nešto meni govori da će te i ovi izvozati samo tako ! Nisi probao da uradiš sinhronizaciju ključa ?
Ne možeš sam odraditi sinhronizaciju ključa. Možeš daljinca za otključavanje i zaključavanje. Za IMMO ti treba dijagnostika i CODE kartica koja se dobije uz auto, gdje se ispod srebrnog premaza krije Pin kod auta.
 

Mrki5

Well-known member
Ne možeš sam odraditi sinhronizaciju ključa. Možeš daljinca za otključavanje i zaključavanje. Za IMMO ti treba dijagnostika i CODE kartica koja se dobije uz auto, gdje se ispod srebrnog premaza krije Pin kod auta.
Dvojici na C5, prva serija ,sam uradio isto je izgubio kod nije hteo da upali posle skidanja kleme. Ne sumljam u ovo što si napisao. Ovde ima nekoliko interesantnih rešenja. sinhronizacija ključa
Sinhronizacija ključa
Kada:
- Promena baterije ključa.
- Ako se tasteri nа ključu stalno pritiskaju kada је vozilo van dometa i sistem postane neupotrebIjiv.
- Daljinska kontrola ključa se dodaje ili mеnја.
Kako:
- UKLJUÈITE kontakt.
- Pritisnite i držite taster za zaključavanje 10 sekundi.
- ISKLJUÈITE kontakt.
- Sačekajte 3 sekunde.
- Procedura sinhronizacije је završena.
- Ponovite gore opisanu proceduru da programirate preostale daljinske kontrole ključa.
- Potvrdite da li је sinhronizacija bila uspešna tako što ćete zaključati i otključati vozilo.
Izvor Auto Data.
 
Posljednje uređivanje:

Koko

Well-known member
Ne možeš sam odraditi sinhronizaciju ključa. Možeš daljinca za otključavanje i zaključavanje. Za IMMO ti treba dijagnostika i CODE kartica koja se dobije uz auto, gdje se ispod srebrnog premaza krije Pin kod auta.
Da kod kljuca se satoji od cetri broja koje ja nemam, jer isti nisam dobio uz auto ( kupio polovno vozilo ) vec sam samo dobio tri kljuca od kojih su dva sa daljiskim uredjajem, a treci "sablon" za narezivanje. Medjutim meni je rekao prvi elektricar kad je auto ostao u kvaru da je nasao na dijagnostici da je kljuc izgubio kod i da "transmiter" nije u vezi sa bravom i kljucem, ako sam dobro razumio? Taj se kod da ponistiti nekim trikom i auto dalje pali bez koda? :unsure:
 

Mrki5

Well-known member
Medjutim meni je rekao prvi elektricar kad je auto ostao u kvaru da je nasao na dijagnostici da je kljuc izgubio kod i da "transmiter" nije u vezi sa bravom i kljucem, ako sam dobro razumio?
Ja izgrdih ljude bezveze, pa vidiš da ti je rekao u čemu je poroblem?! I sada nema ni napona na regulatoru pritiska ili ako ima el ventil koji zatvara dovod goriva on je sada bez struje, a mi se zezamo oko kvara i nabrajamo! o_O
 

MbyLegend

New member
Da kod kljuca se satoji od cetri broja koje ja nemam, jer isti nisam dobio uz auto ( kupio polovno vozilo ) vec sam samo dobio tri kljuca od kojih su dva sa daljiskim uredjajem, a treci "sablon" za narezivanje. Medjutim meni je rekao prvi elektricar kad je auto ostao u kvaru da je nasao na dijagnostici da je kljuc izgubio kod i da "transmiter" nije u vezi sa bravom i kljucem, ako sam dobro razumio? Taj se kod da ponistiti nekim trikom i auto dalje pali bez koda? :unsure:
Postoje 4 varijante. Prva je da se iščita sadržaj eproma iz računara, da se dekodira i oronađe originalni kod. Druga je da se po broju šasije traži kod iz ovlaštenog, a treća da se odradi IMMO OFF u mapi motornog računara. Tako da i ne traži kod. Četvrta varijanta je da se promjeni motorni računar, sa čitačem i ključ da se promjeni, ali je to po meni previše petljavine.
 

Milosh

Test
Druga je da se po broju šasije traži kod iz ovlaštenog
Tako sam ja radio u Sarajevu u ovlaštenom za C5 i dobio bez problema, čak mi se čini da nisam ni platio. Samo sam morao dokazati da sam vlasnik vozila i potpisati izjavu da ja odgovaram za kod koji mi daju, u slučaju krađe i slično.
 

Mrki5

Well-known member
Medjutim meni je rekao prvi elektricar kad je auto ostao u kvaru da je nasao na dijagnostici da je kljuc izgubio kod i da "transmiter" nije u vezi sa bravom i kljucem, ako sam dobro razumio?
Ja izgrdih ljude bezveze, pa vidiš da ti je rekao u čemu je poroblem?! I sada nema ni napona na regulatoru pritiska ili ako ima el ventil koji zatvara dovod goriva on je sada bez struje, a mi se zezamo oko kvara i nabrajamo!
Postoje 4 varijante. Prva je da se iščita sadržaj eproma iz računara, da se dekodira i oronađe originalni kod. Druga je da se po broju šasije traži kod iz ovlaštenog, a treća da se odradi IMMO OFF u mapi motornog računara. Tako da i ne traži kod. Četvrta varijanta je da se promjeni motorni računar, sa čitačem i ključ da se promjeni, ali je to po meni previše petljavine.
Slažem se sa tobom i ovim što si napisao od slova do slova ! (y)
 

Hrvoje Marin

Active member
Ja izgrdih ljude bezveze, pa vidiš da ti je rekao u čemu je poroblem?! I sada nema ni napona na regulatoru pritiska ili ako ima el ventil koji zatvara dovod goriva on je sada bez struje, a mi se zezamo oko kvara i nabrajamo!

Slažem se sa tobom i ovim što si napisao od slova do slova ! (y)
ja sam testirao jednom. internet, uk site, napisao vin i dobio kod isti koji je pisao na kartici. besplatno, vjerojatno netko tko radi u servisu.
 

Koko

Well-known member
Ja izgrdih ljude bezveze, pa vidiš da ti je rekao u čemu je poroblem?! I sada nema ni napona na regulatoru pritiska ili ako ima el ventil koji zatvara dovod goriva on je sada bez struje, a mi se zezamo oko kvara i nabrajamo!
Pa nije nista dzaba, ajde realno, ako ti neko kaze da je to nasao, ali nije siguran i salje te drugom auto elektricaru 50km dalje ( moras da platis slep sluzbu ) da on "pogleda" iako sam sam laik za te stvari nisam bas bio odusevljen. Ako je vec bio siguran da je to problem onda on zove covjeka koji to radi kao sto je uradio juce majstor Mladjo iz BN i dogovorio covjeka za danas da to pogleda, pa naplati rad tog covjeka i svoj trud. Ja se poslije toga obratim telefonom mome majstoru koji mi 12 godina odrzava auto i on me salje svom rodjaku auto elektricaru, umjesto da preuzme auto i pregleda sta je u pitanju jer ima dijagnostiku, vec me salje bzv. dalje. Taj njegov rodjak nista ne nalazi na dijagnostici vec zove njega i oni zajedno ustanovljavaju da je problem u injektorima i salju me dalje bosisti. Sreca pa dobi broj od Mladje u BN i covjek juce potrvdi prvu dijagnozu iz Ugljevika gdje mi je auto stao uz napomenu da ce on zvati tog sto rjesava te probleme sa kodom i kompjuterom. U svem je "problem" sto ja nisam majstor i ne razumijem se u te stvari, a sve je bilo pod "mozda je ovo ili ono" tako da ne mogu prihvatiti moju odgovornost u svoj toj agoniji oko moga auta. Cak je trazen drugi kljuc kao da bi mozdamogao da on pokrene auto, ali uzalud, stanje isto. Radi toga ajde vamo, ajde tamo sam vec potrosio 100E, a auto jos nije upaljeno.:(
Danas bio covjek kod majstora Mladje , skinuo kompjuter i sa kljucevima ( 2 kom. ) odnjeo da vidi sta je problem i proba napraviti.
Sutra bi trebo znati sta je u pitanju. :unsure:
 
Posljednje uređivanje:

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ako je imobilizator, moze se napraviti novi kljuc i izvuci da kazem PIN broj iz računara kako bi napravili kopiju. Ja za moj C4P imam 4 kljuca i svi pale :D
 
Na vrh