Engine Fault i "UREA" lampica

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Moj je u servisu s istim problemom iako je star tek 4 godine javim razvoj događaja ja bi išao na isključivanje sistema a ne popravak.
Tvoj bi onda morao biti na trošak proizvođača jer je mlađi od 5 god!?
Glede uklanjanja: ne znam ni sam što je bolje! Volim da je auto u originalnom stanju i držim do ekologije, a opet, ako se ovako nastavi kvariti...
Također; ne znam je li sad dok su greške aktivne uopće moguće isključiti taj sistem, ili se to mora raditi "na čisto" odn. tek kad je sve u redu?
 

Mirage

Well-known member
Rečeno mi je da bi trebalo biti na trošak proizvođača danas će se znati auto je kod njih. Ja držim do ekologije ali držim i do svog džepa a on mi je ipak draži.
 

szahtila

Well-known member
Tvoj bi onda morao biti na trošak proizvođača jer je mlađi od 5 god!?
Glede uklanjanja: ne znam ni sam što je bolje! Volim da je auto u originalnom stanju i držim do ekologije, a opet, ako se ovako nastavi kvariti...
Također; ne znam je li sad dok su greške aktivne uopće moguće isključiti taj sistem, ili se to mora raditi "na čisto" odn. tek kad je sve u redu?
Tvoj bi onda morao biti na trošak proizvođača jer je mlađi od 5 god!?
Glede uklanjanja: ne znam ni sam što je bolje! Volim da je auto u originalnom stanju i držim do ekologije, a opet, ako se ovako nastavi kvariti...
Također; ne znam je li sad dok su greške aktivne uopće moguće isključiti taj sistem, ili se to mora raditi "na čisto" odn. tek kad je sve u redu?
Ne radi se na čisto, a kod nekih motora je usput moguće podignuti snagu upisivanjem softvera sa
 

Maritimo

New member
Evo mene ponovo dobri ljudi. Prijatelju mi ponovo crknuo tank i pumpa ureje koju su zamijenili prije 2g. Isti fault isto upozorenje "have your vehicle repaired" i 1000km do kraja. Što dalje? Ne daju mu više kulencu već mora platiti punu cijenu. Kakva je igra sa softverom? U Zadru cijena 250E. Isplati li se?
Molim iskrena iskustva s ne nekakve plašilice.
 

pokra89

Well-known member
Hahah 250 eura... Možda to sad u sezoni, nek nađe nekoga s dijagnostikom ili nek sam kupi kineza i uradi "repair" pa za 2-3 mjeseca ponovo dođe kod "majstora", tada će cijena biti 50+ posto niža.
Ne znam kad je prijatelj tank mijenjao, ali od 2016.godine nema problema s njime. Ili barem nema problema uspoređujući ih s drugim europskim markama.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Do sad sam imao "samo" Engine fault. Repair needed.
Onda me nekih 15 dana pustilo na miru.
A danas mi se upalio i Engine repair i Urea i Service, te je započelo odbrojavanje...
Happy days for Euro6 diesel lovers! 😎

PS: ova slika mi se pojavljuje na displayu valjda svakih 10-15 sekindi. Bloody annoying!!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ma, popravit ću ovaj put, pa ako i opet prdne onda ću razmisliti o čupanju...
Navodno je ta konstrukcijska greška otklonjena negdje u 2016?
Također ServiceBox kaže da je obvezno učiniti i ažuriranje / reprogramiranje računala kontrole motora nakon zamjene kompletnog AdBlue tanka?
Budemo videli...
 

Prilozi

pokra89

Well-known member
Reprogramiranje se radi ranije, prije same zamjene. Meni je reprogramiranje riješilo problem. Evo od tada 47.000 km bez lampice uree. A čim i ako se upali - pravac uklanjanje.
 

szahtila

Well-known member
Još je u garanciji pa bi trebalo na njihov trošak biti mjenjanje.
Vozilo je uvezeno iz Francuske sa garancijom od 2 godine (12/2019).Nije kasnije servisirano u ovlastenom tako da ne vjerujem da bi nešto mogao izvući
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Reprogramiranje se radi ranije, prije same zamjene. Meni je reprogramiranje riješilo problem.
Zezaš me??
Pa zašto prvo ne učine reprogramiranje u ovl. servisu, nego me odmah šalju na zamjenu spremnika?
Ili odgovor znam: reprogramiranje košta sat vremena dijagnostičkog rada (200 kn), a zamjena spremnika 6.900 kn?
Nemrem belivit da su takvi pacovi…
 

Brruno

Well-known member
Belivit belivit. Citroen u HR su pacovi, a ovi glavni su još veći. meni htjeli prije 4 god zamijeniti hidropumpu ovjesa za 9000 i kusur kuna a samo je trebalo staviti novi akumulator. Lopovluk u kombinaciji s neznanjem je svakodnevnica . Doduše , u tvornici nije neznanje nego samo lopovluk.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Eto, promijenilo mi i kompletan spremnik ureje. Nema više greške sustava pročišćavanja, niti greške motora.
Mislim da nisu radili reprogramiranje računala motora (pogledat ću kasnije u Diagboxu), ali su svakako morali pobrisati grešku motora.
Stari spremnik nisam htio uzeti (što ću i gdje ću s njim?).

Ukupan trošak (brizgaljka ranije i ovo sad): 6.809,99kn. Nadam se samo da je to - to i da ne bude uskoro opet!
Kažu u servisu da nisu imali slučaj ponovnog mijenjanja nakon par godina (znam da su neki ovdje ipak imali tu nesreću) pa budemo videli!

Koja uživancija voziti bez Beepa i Faulta! Izludile me one poruke i pištanje... :eek:
 

Maritimo

New member
Evo mene opet. Frendu smo skupa skinuli novi čep i probušili onu bijelu foliju unutar čepa urea tanka i na taj način spriječili vakumiranje tanka i sustav mu je proradio nakon 50 km. Sad mu se napokon čuje ono famoznog usisavanje urea tekučine iz cijevi nazad u tank. Nismo mijenjali softwarski ništa. Naravno u servisu tražili olllala novaca za novi tank.pozdrav
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Frendu smo skupa skinuli novi čep i probušili onu bijelu foliju unutar čepa urea tanka i na taj način spriječili vakumiranje tanka i sustav mu je proradio nakon 50 km. Sad mu se napokon čuje ono famoznog usisavanje urea tekučine iz cijevi nazad u tank. Nismo mijenjali softwarski ništa. Naravno u servisu tražili olllala novaca za novi tank.pozdrav
Može malo više detalja o tom bušenju? Poželjna i slika… 😎
Bušili ste baš na ćepu? Koji promjer svrdla?
Ne ulazi onda prašina u spremnik?
Ovaj moj skinut je imao prst prašine na sebi…
Ovo je moj novi čep. Treba bušiti kroz ovu bijelu kapicu? Čini se da ona već ima neki odušak…
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh