Engine Fault i "UREA" lampica

Dušan

New member
U Beogradu, na Ibarskoj u servisu. Nisam siguran da ti to nesto znaci. Nisam prisustvovao tome, samo me je covek zvao kad je zavrsio da preuzmem auto. Platio 150€. Od tad nikakve greske, sve sljaka za sad bez problema.
 

pokra89

Well-known member
Naravno da znači. Danas sutra kad i ako budem to radio, radije ću otić 500 km kod provjerenog majstora nego tražit kod lokalaca pa kasnije gledat kako ugasit grešku i probleme koje ista povlači za sobom
 

Maritimo

New member
Ovako dobri ljudi. Čitam post u svezi urea tanka i čepova.
Citroen je pozvao ima bar 4 godine Cactus C4 na besplatnu zamjenu čepa. Vidio na engleskom sajtovima. Plus prijatelj mi ima C4 Cactus 1.6 100ks sa problemima sa urea tankom. Pošto se nalazi u Zadru otišao na Ploču u ovlašteni servis i rekli mu 8000kn zamjena tanka. Ja mu rekao da ode u drugi servis na magistrali u Gaženici da se ima pravo pozvati na pazite ovo je važno "kulenca". I rekao mu ako odbije da zove Zagreb i žali se na odbijanje "kulence" na taj tank. Promijenili mu tank uree sa pumpom besplatno. Eto toliko od mene. Za ovu kulencu sam saznao da britanskog sajta Citroen.
Auto je 2016g mislim. Pozdrav
 

Maritimo

New member
Probaj kulancija googlati.
http://www.mercedesklub.net/forum/viewtopic.php?f=27&t=23413U 10. Postu se spominje kulancija. To je kad postoji kvar i proizvođač zna za njega a nije napravio poziv u servis za to otkloniti. Ili tako nešto.
Ako još neko želi da gugla šta je to "kulence", da vam uštedim vrijeme jer nećete naći ništa. Samo neke haljine i kobasice.
Probaj googlati kulancija
Ako još neko želi da gugla šta je to "kulence", da vam uštedim vrijeme jer nećete naći ništa. Samo neke haljine i kobasice.
https://www.forum.hr/showthread.php?t=1156463
ne mogu naci na engleskom ali tamo sam saznao za coolancu ali evo pogledaj gornji link. u sveyi kulancije.
sve u svemu prijatelj mi nije ni lipe platio
 
Posljednje uređivanje:

Mirage

Well-known member
Ovdje na forum.hr je baš tema o berlingu moj je na 72 000 nadam se da je kriza prošla s autokućom sam pričao oko toga kaže da je najviše elize pogođen tim problemom. Sve me strah ali ja u slučaju nepriznanja tvorničke greške idem na isključivanje alblue upola manja cijena a trajno rješen problem.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Isti su onda
Dakle, taj sa crnom (sivom) plastikom u sredini je "stari" čep, a onaj s bijelom je novi? Kod mene je onaj plavo-bijeli čep...

Prije neki dan pojavila mi se "Engine fault. Repair needed" poruka, ali nikakvo upozorenje na ureu, niti odbrojavanje km do nemogućosti pokretanja motora. Samo to upozorenje svaki put kad palim motor i nakon toga mala ikona motora i poruka "Service" na dnu.

Pobrisao sam grešku Diagboxom, ponovio "Traži kvarove" i nije se više pojavilo, ali lampice na instrument-ploči svjeredno nisu nestale, pa sam odradio i BSI reset. Nakon toga su se i lampice pogasile i nije bilo greške.
Svega jedan dan!

Naime; danas se opet pojavila ista greška.
Probat ću sutra odraditi ono re-inicijaliziranje deNOx sustava i vidjeti radi li pumpa. Ako da - to bi moglo značiti da je samo brizgaljka uree začepljena ili je eventualno seznor prdnuo?
Nadam se da neću morati čitav sustav mijenjati...
Naravno, vozilo je starije od 5 godina (2015.) pa ništa od garancije i kampanje...
😩
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Još uvijek je! :(
P20F6
Reinicijalizacija deNOx sustava uspješno izvršena, ali testiranje funkcionalnosti sustava ne prolazi!
Pumpa radi (tlak varira od 4 do 6,20 Bara), NOx senzor očitava nekave vrijednosti, ali količina ubrizgane uree je 0. Je li onda brizgaljka začepljena?

Vidjet ćemo... Naručen za tjedan dana na pregled u Posedel servis (Kaštelir) pa "što Bog da i sreća junačka"!
😎
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Maritimo

New member
U svezi zamjene spremnika urea i pumpe besplatno na trošak servisa tj koristi se engleski izraz "goodwill" ili "owner dialogue program" a na njemačkom "kulanz"
Sretno
U svezi zamjene spremnika urea i pumpe besplatno na trošak servisa tj koristi se engleski izraz "goodwill" ili "owner dialogue program" a na njemačkom "kulanz"
Sretno
http://www.huzp.hr/hak1204.pdf
Evo link na pdf
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Bio danas u Posedelu radi moje deNOX greške.
Rekoše da je crkla brizgaljka uree, pa da bi je trebalo zamijeniti (970 kn + PDV). OK, tako sam si i mislio da bude, pa kad se već mora - neka! Dobro da nije cijeli sustav, pomislih...
Nakon 2-3 sata zovu me da je gotovo. Ukupan račun 1.886,26 kn (brizgaljka, obujmica, potrošni materijal, rad, ispuštanje tlaka, dijagnostika).
Nije malo, ali barem je riješeno! Nisam iskoristio 50% popusta na najskuplji zamjenski dio (Klub vjernosti Citroen) jer su me upozorili da bi možda cijeli sustav mogao "prdnuti" kao što je to često slučaj, a to je pak pozamašna svota pa nek' taj pospost stoji za ne-daj-bože...

Veselo se vozim doma, kad nadomak odredišta opet isto upozorenje na ploči i onaj zvuk od kojeg se prepadnem!?
Dakle, nova brizgaljka uree nije izdržala niti 38 km? Stvarno??

Nazvao sam ih odmah iz auta. Rekoše da možda treba "neko vrijeme dok sve sjedne na mjesto"?
Spojio ga večeras na Diagbox i pokazuje istu onu P20F6 grešku - kao i prije današnjeg "popravka".

Test izvršnih članova pokazuje da pumpa stvara odgovarajući tlak u sustavu (od 4 do 6,4 Bara), NOx senzor očitava vrijednosti, čep je već bio zamijenjen 2017. u jednoj od kampanja, uree ima dovoljno ili više od 6L (prije 3000 km kod njih dopunjen AddBlue spremnik do vrha), ali deNOX sustav i dalje ne radi!?
Sad se pitam jesu li uopće zamijenili tu brizgaljku, ili samo pobrisali grešku i naplatili (nepostojeću) ugradnju?
Je li to moguće u ovl. servisu?
Svašta mi pada na pamet...

Uglavnom, sutra ih čeka mail + tel. poziv i ovo definitivno ide na reklamaciju sve dok ne otklone kvar!
Grrrrrr
 

Prilozi

pokra89

Well-known member
Uf....! Sretno u borbi s njima, a ako ništa ne uspiješ, moj ti je savjet da gasiš to govno. Jednostavno nije vrijedno živaca.
 

szahtila

Well-known member
Bio danas u Posedelu radi moje deNOX greške.
Rekoše da je crkla brizgaljka uree, pa da bi je trebalo zamijeniti (970 kn + PDV). OK, tako sam si i mislio da bude, pa kad se već mora - neka! Dobro da nije cijeli sustav, pomislih...
Nakon 2-3 sata zovu me da je gotovo. Ukupan račun 1.886,26 kn (brizgaljka, obujmica, potrošni materijal, rad, ispuštanje tlaka, dijagnostika).
Nije malo, ali barem je riješeno! Nisam iskoristio 50% popusta na najskuplji zamjenski dio (Klub vjernosti Citroen) jer su me upozorili da bi možda cijeli sustav mogao "prdnuti" kao što je to često slučaj, a to je pak pozamašna svota pa nek' taj pospost stoji za ne-daj-bože...

Veselo se vozim doma, kad nadomak odredišta opet isto upozorenje na ploči i onaj zvuk od kojeg se prepadnem!?
Dakle, nova brizgaljka uree nije izdržala niti 38 km? Stvarno??

Nazvao sam ih odmah iz auta. Rekoše da možda treba "neko vrijeme dok sve sjedne na mjesto"?
Spojio ga večeras na Diagbox i pokazuje istu onu P20F6 grešku - kao i prije današnjeg "popravka".

Test izvršnih članova pokazuje da pumpa stvara odgovarajući tlak u sustavu (od 4 do 6,4 Bara), NOx senzor očitava vrijednosti, čep je već bio zamijenjen 2017. u jednoj od kampanja, uree ima dovoljno ili više od 6L (prije 3000 km kod njih dopunjen AddBlue spremnik do vrha), ali deNOX sustav i dalje ne radi!?
Sad se pitam jesu li uopće zamijenili tu brizgaljku, ili samo pobrisali grešku i naplatili (nepostojeću) ugradnju?
Je li to moguće u ovl. servisu?
Svašta mi pada na pamet...

Uglavnom, sutra ih čeka mail + tel. poziv i ovo definitivno ide na reklamaciju sve dok ne otklone kvar!
Grrrrrr
Na Yt ima više filmića gdje prikazuju kako dolazi do kristalizacije uree na mjestu gdje je priključen injektor uree na ispuh. Možda su ga zamijenili, a nisu provjerili je li začepljen taj dio ispred njega?
Na Yt ima više filmića gdje prikazuju kako dolazi do kristalizacije uree na mjestu gdje je priključen injektor uree na ispuh. Možda su ga zamijenili, a nisu provjerili je li začepljen taj dio ispred njega?


Doduše nije Psa, ali pretpostavljam da su problemi isti
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Na Yt ima više filmića gdje prikazuju kako dolazi do kristalizacije uree na mjestu gdje je priključen injektor uree na ispuh. Možda su ga zamijenili, a nisu provjerili je li začepljen taj dio ispred njega?
Rekoše mi da će mi pokazati moju skinutu brizgaljku za nekoliko dana kad idem ponovno kod njih pa ću ih pitati jesu li očistili.
Dakako, to može biti brizgaljka skinuta s bilo kojeg BlueHDi PSA motora i mogu reći da su očistili onaj dio čak i ako nisu.
Najbolje bi bilo da imam gdje / čime podići auto i sam to pogledti...
 

dinko1981

Well-known member
Ljudi budite pametni i gasite te glupe sisteme koji su doslovno rupa bez dna za bacanje para. 1800kn za sta? Sa tim da je to sitnicau odnosu kad ode cijeli sistem, pa to je van svake pameti
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
MacSlavko MacSlavko na koliko je km auto?
Na 131.000 km.
Sutra idem ponovno kod njih pa ćemo vidjeti što će uspjeti složiti...
Ništa od moje "reklamacije". Kažu da je brizgaljka radila nepravilno i da ju je trebalo mijenjati (dobio je na uvid), ali i dalje je prisutno propuštanje ureje negdje u sustavu te da je sljedeći korak zamjena kompletnog spremnika.
Budući je brizgaljka netom promjenjena, s popustom od 30% (a ne 50% kako sam ranije krivo napisao) spremnik s pumpom i NOx senzorom dođe oko 4.200 kn + rad i dijagnostika.

Malo ću se fin. posložiti pa onda i to odraditi, samo se nadam da će stvar potrajati barem 5-6 godina koliko je i original izdržao!
Kakva su iskustva onih koji su to već mijenjali?
Doduše, ti BlueHDi motori niti ne postoje 10-12 godina pa da bismo znali odgovor na moje pitanje...
😎
EDIT: Spojilo mi današnji post s jučerašnjim pa je sad možda malo zbunjeno?
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Mirage

Well-known member
Moj je u servisu s istim problemom iako je star tek 4 godine javim razvoj događaja ja bi išao na isključivanje sistema a ne popravak.
 
Na vrh