C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Milosh

Test
Pa danas nije bilo vruće pa nisam nešto posebno primjetio. Osjetio sam da posljednjih mjesec dana malo slabije hladi, a treba svakako uraditi servis klime svake 2-3 godine.

Kod mene u Dubici i ovdje u Sarajevu to inače košta 50-60 KM, ali ovdje kod mene u Lukavici postoji servis koji već godinama drži cijenu od 25 KM i ubiše se od posla. Imaju mislim 7-8 aparata. A dezinfekciju mi nisu naplatili.
 

visaluteju

Well-known member
Kazu da svaki motor, koliko god da je nov, mora trositi bar malecku kolicinu ulja. Nije taj prostor bas milion prosto nepropusan u suprotnom ulje ne bi podmazivalo to sto podmazuje i taj mikrometarski visak koji ostane na zidovima cilindara izgori... Ista kolicina ulja bude jer se vremenom nakuplja malcice kondenzacije od kratkih voznji koje ne uspiju ispariti i taloze se u ulju... Problem nastaje kad se javi vise ulja nego sto je nasuto :) tad vec posteno mjesa hladjenje i ulje :)
Tako da neka normalna potrosnja manja je pozeljna...

Sto bi rekao jedan covjek, valjda.... :D

Nego gledam po oglasima u sarajevu i zenici i tim krajevima u bih punjenje i gratis dezinfekcija klime oko 10 eura, mani igrom slucajeva nestane freona prosle godine u derventi i naplate mi punjenje 30e, kad nisam u nesvjest pao (mislim nisu to neke pare ali sam ocekivao manje) a u Banjoj Luci sam tad gledao oko 40-50 KM su bile cijene. Koliko je tebe izaslo to sve navedeno sto si radio i na koliko vremena preporucujes da se tako nesto radi ? Pitam jer sumnjam da je na mom ikad rađeno (mislim na ulje i vakumiranje)

P.S. tek sam sad vidio postove sa cijenama, sorry :)
 

Milosh

Test
Stigle ledice za rikverc svjetlo. Izgledaju i svijetle ok ali grlo nije baš 100% H21W. Bočni pinovi su pod malo većim uglom nego što bi trebali biti. Zbog toga ih je malo teže ubaciti u grlo i stoje malo ukoso, ali uglavnom stoje čvrsto i imaju kontakt. Dugačke su ali bez problema staju u štopku.

Link





 

Milosh

Test
Danas predveče upalim auto i krenem negdje, kad nakon 100 m poruka ''Engine Fault - Repair needed'' i zvuk upozorenja. Podsjeti me na ono kad mi se ista poruka javljala zbog one greške u CAN komunikaciji, samo što se sada zvuk upozorenja periodično ponavljao. Primjetim još nešto čudno, oslušnem bolje, kad ono ventilator motora radi, a motor hladan. Kako sam 10 minuta prije toga dosipao ulje, pomislim da možda nisam vratio čep od ulja, pa se zato upalio ventilator. Stanem i dignem haubu, sve stoji na svom mjestu, ventilator radi.

Pričekam malo, ventilator i dalje radi, ne gasi ga. Ugasim motor, ventilator radi, dam ponovo kontakt i zaverglam, normalno upali, ventilator se ugasi te nakon 5 sekundi ponovo upali. Ubodem ELM327 i pomoću Torque aplikacije pročitam grešku P1338.

Pošto sam srećom bio samo 300 m od kuće, vratim se i ugasim ga, ventilator i dalje radi. Pričekam 3-4 minute, ne gasi se ventilator. Uzmem drugi auto, a kako sam morao brzo ići sa djecom koja čekaju, skinem klemu sa akumulatora.

Service za grešku 1338 kaže: Combustion misfiring on cylinder 2 fault: Not characterised

Mogući uzrok:

Sparking plugs
Fuel injector
Electrical harness
Engine ECU


Sutra kopam po njemu dalje.

Ima li stručnih prijedloga kojim koracima tačno ići i kako provjeriti koje komponente?

Kontam da je svjećicama i bobinama lako zamijeniti mjesta pa vidjeti kako se ponaša, ali šta sa ostalim komponentama, kako njih provjeriti?

Svjećice su zamijenjene prije nepunih 10 hiljada km.
 

Cutac

Prèkaroš
Nemoj vaditi svjećice, samo bobine zamijeni. Zamijeni bobine na 1. i 2. cilindru pa očitaj greške. Cilindri idu od getribe.

Jel osjetiš da trokira? Provjeri i senzor položaja radilice.
 

Milosh

Test
Zaboravio sam napisati, motor je cijelo vrijeme radio potpuno normalno, mirno i tiho, bez ikakvog trokiranja.

Eto ti vraga, sinoć odem da ga upalim po mraku, reko' da iskoristim mrak za vizuelnu provjeru kablova, a on normalno upali i nigdje ni traga od poruke o grešci, sve najnormalnije. Palio klimu, palio se ventilator, malo dizao obrtaje, sve normalno. Pritisnem Check dugme, kaže No Fault.

Danas ću ga pregledati Diagbox-om, ali nekako bih radije da je greška ostala pa da nađem uzrok nego da ovako čekam kad će se ponovo desiti i gdje će me zateći.
 

Milosh

Test
Ma to se negdje desio prekid struje u jednom momentu i on je zapisao grešku, a poslije su se stvorili normalni uslovi za nestajanje greške i on je izbrisao.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ma to se negdje desio prekid struje u jednom momentu i on je zapisao grešku, a poslije su se stvorili normalni uslovi za nestajanje greške i on je izbrisao.
Tjesi se... mrzim vakve kvarove! kako se pouzdat vise u auto?
 

Profiler07

Well-known member
Ja ne znam nikog da ima normalnog benzinca od ove nove serije,provjeri druze i osigurac od ventilatora mozda je pregorio pa se vise ne pali ventilator!inace imao sam slican problem na staroj 5-ici kad mi je prosle godine na -18 skocila temp na maximalno u 2min i ventilator radi ne prestaje,ostavim ga pola sata ugasenog i upalim i sve normalno i nikad se vise nije ponovilo
 

Milosh

Test
Tjesi se... mrzim vakve kvarove!
Ne tješim se, nemam se šta tješiti, pričam činjenice šta je bilo.

Postoje greške koje se mogu same izbrisati ako se steknu predviđeni uslovi da se izbrišu (komp. ih sam izbriše).

Za ovu grešku uslov za brisanje je samo da se ponovo pokrene motor i da se problem pri tome ne detektuje.

Kako se pouzdat vise u auto?
Ne znam. Ajde, ovo nije toliko strašan problem, jedino je loše to što se ponekad pojavljuje, ne stalno, pa ne znaš kad će se ponovo pojaviti.

Ja ne znam nikog da ima normalnog benzinca od ove nove serije,provjeri druze i osigurac od ventilatora mozda je pregorio pa se vise ne pali ventilator!inace imao sam slican problem na staroj 5-ici kad mi je prosle godine na -18 skocila temp na maximalno u 2min i ventilator radi ne prestaje,ostavim ga pola sata ugasenog i upalim i sve normalno i nikad se vise nije ponovilo
Provjeriću, ali mislim da nije ništa pregorilo.

*****************************************************

Update:

Radio juče dijagnostiku Diagbox-om. Greška P1338 je nestala sama od sebe, tj. komp je sam obrisao. Bukvalno je nema među zapisanim greškama. Samo stoje neke koje su nastale kad sam na silu otpojio akumulator (prekidi komunikacije), ali to je normalno.

Našao sam međutim zapis o toj grešci u dnevniku grešaka. Ne piše ništa detaljnije, samo Misfiring on cylinder 2. Juče i danas sve normalno radi...
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ako okrene 3 stoje onda je to nešto.[/QUOTE]

Pusti mi pastete, ako ces klat janje na tristo, ja cu ga okrenut kad ga istjeram na dvjesto tisuca, jel more?
 

Milosh

Test
THP ako okrene na paljenju nakon 100 tisuća je isto uspjeh :D
Tako sam i ja čuo, ali ne vjerujem u to. Živi bili pa vidjeli, pisaćemo nove istorijske anale. Ili pak nećemo... :D

ako ces klat janje na tristo, ja cu ga okrenut kad ga istjeram na dvjesto tisuca, jel more?
Ne more. Ako okrene tri stoje, ići će na prodaju a ti ćeš dobiti pivu (dvije, tri, pet).

Ja sam na proslom zgazio 350000 i to na plinu jedino sam leptir gasa promijenio sto se tice dijelova na motoru
Mislim da je to prije bilo puno drukčije (bolje) od ovih novih modernih benzinaca.
 
Na vrh