Veliki bijeli, XTR 115ks, 2012

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

hrc

Member
slika pile u prilogu, osim korištenja za obiteljske potrebe (žena/djeca), mislim da za njegove druge namjene slika govori više od riječi. u 11 mj. će biti 2 godine, prijeđenih 30t km zasada.



prije kupnje sam razmisljao o remapu (10% snage i 10% momenta), ali na kraju kad se razradio, shvatio da nema za tim potrebe. od zamjerki:

- nedostaje 6ta brzina, mozda sa razlogom jer je "kutija" i sigurno bi na vecim brzinama potrosnja rasla
- razni zvukovi koje na dosadasnjim vozilima nisam imao (uglavnom japanci)

od dobrih strana: prostran, udoban (nije premekan kao vecina francuza, sto mi se svidja), ekonomican...
 

hrc

Member
dodatak:

- tvornicki BT je koma, tj. elektronika unutra je dobra (po menijima, mislim da je Parrot), ali je ocito pozicija mikrofona losa, pa kada pricam preko njega, ljudi me jako lose cuju. Dali ima netko kakav service manual od Berlinga? Htio bi sam otvoriti dio iznad unutarnjeg retrovizora i probati izvuci mikrofon vise prema van. znam da je potreban nekakav poseban alat da bi to mogao raditi.

- primjetio da mi se izmedju 1500-2500 rpm u 3 ili 4toj brzini cuje zvuk, kao da je cavao ili kamecic u gumi (tk, tk, tk) i to samo kada npr. napunim brzinu i pustim gas (auto usporava), onda se taj zvuk javlja. prestaje kada je ispod ili iznad tih okretaja, sto bi moglo to biti? zvuk se isto cuje na ljetnim ili zimskim gumama, dakle nije nesto u gumi da bi bio uzrok

i dalje malo osjetim tresenje volana na 60 i 120 kmh, vidjet cu kako ce biti kada stavim zimske za koji mjesec.
 

liberty

Well-known member
ovo sa zvukom tk tk se zna pojaviti upravo u tom režimu vožnje koji si spomenuo - nekada da nekada ne - nemam pojma što je to i nisam nikada oko toga pravio neku frku - iskreno mislim da je do kvačila

tresenje volana se meni nekad zna desiti iznad 120 kmh, ali dosta ovisi o vjetru tako da to pripisujem berlingovoj namjeni i neaerodinamici

općenito, u autima/motorima/skuterima sam se navikao na dosta zvukova, luftova, klaparanja i sl za koje se ne zna uzrok ili se isti ne mogu otkloniti....ista je stvar i kod berlinga no ne zamaram se s time dok nešto ne otpadne ili potpuno ne crkne, jer nema smisla da mi u servisu kopaju po autu i naprave još veće sranje bez da otklone ono radi ćega sam došao (to sam x puta prošao s različitim autima/motorima/skuterima pa tako i s citroenom)

zato ću najvjerovatnije i mijenjati auto kada dođe do 100 -110.000 km
jer imam osjećaj da bi nakon toa za:cenzura::cenzura::cenzura:ancija sa servisima i troškovi mogli biti samo veći (kuplung, amortizeri, gume, elektronika). mislim da mehanika može izdržati puno više, ali pitanje je što je s potrošnim materijalom, gumenim dijelovima i elektronikom - sve to ima predviđeni rok trajanja i napravljeno je da se potroši/pokvari
 

hrc

Member
meni se taj "tk tk" cuje stalno, u 3 i 4toj brzini izmedju 1500-2500 rpm. u 4toj ga je malo teze cuti, jer vec brze vozis, a trebas imati otvorene prozore, i najbolje kada ides izmedju kuca / zgrada, pa se zvuk odbija i dobro cuje. lokalni mehanicar mi je rekao da je to nesto u gumi, pa sam mu objasnio da nije, i na tome je stalo.

takodjer smatram da je do kvacila/zamasnjaka, no cuo sam previse prica oko sebe u zadnje vrijeme o raspadnutim zamasnjacima, getribama i kvacilima, tako da pusem i na hladno tj. nije mi uobicajeno imati bilokakve zvukove na relativno novom autu.

za koji dan cu na servis, pa cu im sve to reklamirat.
 

hrc

Member
nije me dugo bilo...

update: trešenje volana i ostalo, riješeno tako da sam više puta dolazio u Citroen salon i inzitirao. Promjenili komplet poluosovina i nosača, stvar od onda rješena.

auto broji svega 64k km, jer je bio uz službeno vozilo, drugo vozilo u kući. sad ponovne kreće u korištenje :)

trebao bi na proljeće uzeti nove ljetne gume (215/55 R16), ali koštaju 2x skuplje nego 205/55 R16 !:shock:

vidim da se raspravljalo o tome, u homologaciji vozila ih nema navedenih, uz gore spomenute (serijski došle), spominju se i 205/65 R15. u toj dimenziji imam zimske gume, stvarno smatram da na ovom vozilu nema potreba za 215 širinom.... :wtf:

znam da ako na vlastitu ruku idem to raditi, mogu zaboraviti na kasko i ostale stvari u slučaju nedaj bože neke nezgode..
 
Posljednje uređivanje:

hrc

Member
Cutac thnx, i na ovoj stranici piše da je za 110 ks 215/55 R16, tek na slabijem (90 ks) piše kao opcija 205/55 R16,

iskreno ne znam zašto forsiraju tako široku gumu, pa na Civic TypeR sam imao stock 205/45 R17 i bilo je dovoljno, čak i za vikend vožnje po Grobniku...

bjelivuk sve ok od kada su to zamjenili. manifestiralo mi se najjače u 4toj brzini, na nekih 1300-1500 rpm, cruise brzina kada se voziš na istom gasu (cca 45 kmh), dok recimo u 5oj na istim okretajima nije...

bio sam više od par puta u servisu dok nisu rekli da je do poluosovina, naknadno su zamjenili i nosače jer je bio neki "tihi" opoziv - nisam dobio dopis, već im je u servisu to iskočilo kada sam došao.
 

hrc

Member
idem sad koji dan ugraditi kuku (prije tehničkog), pa ionako moram tamo da predam papire za atest.

brine me jedino to što su po homologaciji koja dode sa autom navedene 2 veličine (205/65 R15 i 2015/55 R16), a zbog potreba posla uzimam ponovno kasko, a svako odstupanje od homologacije može doći do neisplate eventualne štete...

btw, ne planiram se razbijat, firma mi plaća kasko i to prošireno (da imam opciju zamjenskog vozila u slučaju kvara), imam to u ugovoru, pa želim sve po ps-u.




btw 2: kako quotate, ne vidim tu opciju?:confused:
 

hrc

Member
Koliko znam, bitno je da je dimenzija u prometnoj.
thnx! provjerim na STP-u krajem tjedna, pa javim...

dali je netko od vas ugrađivao kuku na Berlingu, ako da, gdje? namjeravam ugraditi vertikalnu tkz "nevidljivu" izvedbu, gdje se instalacija i utor za kuku ne vide kada je ista skinuta.

zasada mi je Eurokuke Zvonar najizgledniji odabir.
 

hrc

Member
nije me bilo dugo... kuka je "pala" by Euro kuke Zvonar (preporuke).

Kad ga natovarim (pun gepek + kuka), lijepo sjedne, potrošnja nezamjetno veća, ali "leži" kao formula :grin:





 

hrc

Member
Jel se smije znati koliko je ispala kompletna igra sa instalacijom euro kuke
kuka 2850 kn (aka. "nevidljiva") - vertikalna instalacija, kada se skine, ništa se ne vidi. mislim da je postupak upisa u knjižicu (kao homologacija). još cca. 250 kn.

stalno vozim bicikle, definitivno sam to trebao uzeti ranije. postavi se u 30 sec, lakši je pristup nego da ih stavljam na krov + ne ubiješ aerodinamiku, a i na krovu kada sam vozio bicikle za odrasle, često sam pokupio kakvu granu...

ako uzmem novog berlinga, kuku mogu samo premjestiti :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da, to ću si i ja obavezno uzeti ako odem na kuku... a sigurno je i najlakše sa skidanje/stavljanje. Stavljanje na krov i guranje u auto nisu baš nešto praktični
 

hrc

Member
meni sa 188 cm je "naknap" kada ih stavljam na krov, i to samo 2 bicikla, a nosaći su na samom rubu. kad stavljam treći bike (u sredinu), mora se stati na prag ili imati lojtricu / stolac.

kuka je idealna, imaš opciju 3+1 bike. jedino kada je kiša, dosta ih usere i zašprica, te je su u tom slučaju krovni "bolji".

za novi, razmatrao bi XL varijantu, onda ih unutra možeš našlihtati 5 kom bez bada. ja ih sada stavim toliko u gepek, ali sa skidanjem prednjeg kotača + zakretanje volana.

a sa kukom i imaš drugih opcija (slika):

 

Cutac

Prèkaroš
Uzmi si ovako nešto za stanchione.
Ne znam kakvi su tvoji na tom modelu Rock Shoxa, ali ja svoj bajk ne stavljam na krov bez toga. Fox i ovako voli poguliti stanchione, ne treba mu još pomoć od buba, kamenčića... :)
 

hrc

Member
thnx.

na thule-u se iza bicikli uopće ne dodiruju. kada su cik-cak postavljeni, jedino volan i sjedalo drugog bicikla. ako kako imaju dropere, samo ih spustim i stvar riješena..
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh