Cutac
Prèkaroš
Kakvi šiljci pobogu?
Pa po tom sistemu može se staviti montažni mitraljez koji rešeta po autima koji idu u krivom smijeru...
Ovo je opasno jer auto kojemu se izbuše gume na 50-70 km/h je kao topovsko tane, a ni vozač sigurno neće biti priseban kad mu četiri gume grunu pod nogama.
Mom uji je na 30 km/h pukla guma i dignula ga je na dva parkirana auta, kako bi tek bilo na autocesti...
Treba fizički učiniti da se ne može prijeći u drugi smjer, a ne linčevati onoga koji je prešao.
Vi ste stavili tu sklopku jer ona otvara strujni krug, a to se može učiniti samo impulsno, dakle takav pristup ne prouzrokuje štetu.
Ja sam po struci strojar i sa takvim sistemima prisilnog zaustavljanja sam se susreo samo u eventima kada samo takav pristup može spriječiti katastrofu i ljudske žrtve, a da se potom sve obustavi dok se ne sredi nered koji je taj sistem prouzročio.
Kad projektiramo neke konstrukcije, uvijek uračunamo neku potencijalnu grešku i imamo backup rješenje koje bi služilo da korisnici niti ne znaju da je došlo do popuštanja dok majstori ne bi sredili glavni nosač(ili bilo što).
Kod ulaska u krivi smjer vaša solucija otpada jer bi ona osigurala da vozilo ostane u suprotnom smjeru bez da se može maknuti. To je kao da vam se netko parkira pred auto da ne može izaći, a vi mu skinete kotače.
Ja da imam pravo odluke, stavio bih one kocke(koje razdjeljuju trake na nekim čvorovima) koje sjedaju na središnje crte. To em jedva pređeš, a i ako pređeš, znaš da si negdje gdje ne smiješ biti.
Pa po tom sistemu može se staviti montažni mitraljez koji rešeta po autima koji idu u krivom smijeru...
Ovo je opasno jer auto kojemu se izbuše gume na 50-70 km/h je kao topovsko tane, a ni vozač sigurno neće biti priseban kad mu četiri gume grunu pod nogama.
Mom uji je na 30 km/h pukla guma i dignula ga je na dva parkirana auta, kako bi tek bilo na autocesti...
Treba fizički učiniti da se ne može prijeći u drugi smjer, a ne linčevati onoga koji je prešao.
Vi ste stavili tu sklopku jer ona otvara strujni krug, a to se može učiniti samo impulsno, dakle takav pristup ne prouzrokuje štetu.
Ja sam po struci strojar i sa takvim sistemima prisilnog zaustavljanja sam se susreo samo u eventima kada samo takav pristup može spriječiti katastrofu i ljudske žrtve, a da se potom sve obustavi dok se ne sredi nered koji je taj sistem prouzročio.
Kad projektiramo neke konstrukcije, uvijek uračunamo neku potencijalnu grešku i imamo backup rješenje koje bi služilo da korisnici niti ne znaju da je došlo do popuštanja dok majstori ne bi sredili glavni nosač(ili bilo što).
Kod ulaska u krivi smjer vaša solucija otpada jer bi ona osigurala da vozilo ostane u suprotnom smjeru bez da se može maknuti. To je kao da vam se netko parkira pred auto da ne može izaći, a vi mu skinete kotače.
Ja da imam pravo odluke, stavio bih one kocke(koje razdjeljuju trake na nekim čvorovima) koje sjedaju na središnje crte. To em jedva pređeš, a i ako pređeš, znaš da si negdje gdje ne smiješ biti.