Vožnja u suprotnom smjeru

vborovic

C5 modifikator
ali nekada sam pročitao negdje da bi te kamere/snimke na našem sudu bile irelevantne
Sve što nije službena snima se ne uzima u obzir na sudu (ako dođe do toga) ... vrijedi za audio (pa se onda svi zajedno podsjetimo slučaja Budimir-Sabo u Vukovaru), foto i video (pa se onda svi zajedno podsjetimo slučaja Sanader-Hernádi u Marcellinu, Zagreb) ...

Da ne duljim ... :D
 

vborovic

C5 modifikator
Ne baš, navedena snimka se neće uzeti kao dokaz, nego je to samo automatizirani nalog MUP-u prema kojem oni mogu ili ne moraju postupiti (isto kak si im do sada mogao poslati mail npr.):

Za svaku, na ovaj način zaprimljenu dojavu, policijski službenici operativno-komunikacijskih centara pri policijskim upravama, odmah procjenjuju je li potrebno žurno postupanje te je šalju u rad nadležnoj službi, ili je pak odbijaju kao nevažnu.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ne baš, navedena snimka se neće uzeti kao dokaz,
Ne bi se složio jer su na moje slikanje jednog obijesnog BMW sa ZG tablama promtno kaznili za prekršaj koji je napravio u VK a bilo je da su 4 mangupa zatvorili svojim navedenim vozilom prolaz drugim vozilima u roku 15min su im već pisali čestitku.

A gledano prema HR pravosuđu i najrelevantniji dokaz na HR sudovima postaje beznačajan ovisi koliko si spreman platiti. na žalost, ali tako je, to je pitanje Hr sudova a ne policije.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
E to je pametno.... slat SMS vozačima na autocesti. Vrlo sigurno riješenje, i zakonito prije svega.
 

tomica0308

Well-known member
haha, ajde prek radia ok, al opet ko ima ukljuceno i tko ima tu opciju uopce da dok igra CD-e pa ti automatski stavi na radio stanicu di su informacije za ceste.
 

Cutac

Prèkaroš
Pomalo glupava ideja.
Obavijesti se voziačima trebaju prikazivati isključivo na znakovima/panelima uz cestu/iznad nje, a ne nekakvim mutavim SMS porukama. Ja svoj mobitel u vožnji ne diram, makar dobio 5 poruka, a kamoli jednu.
A jedini način da se smanji broj vozača u krivom smjeru jest da se već na odvojku/uključenju fizički odvoje trake suprotnih smjerova. Ili onim velikim kvadrima preko kojih se teško prelazi, ili stupićima koji na vrhu imaju svjetlo.
 

deda

New member
Najjeftije i najdjelotvornije rješenje za takve slične prekršaje je trenutno trajno oduzimanje vozačke dozvole.
 

vborovic

C5 modifikator
Najjeftije i najdjelotvornije rješenje za takve slične prekršaje je trenutno trajno oduzimanje vozačke dozvole
Malo će to značiti nastradalima/mrtvima ... nažalost ... problem je da je teško napraviti nešto što će djelovati preventivno, svaki put, i na bilo kojoj lokaciji na autoputu ... nisu ulazi jedina mjesta ... svi izlasci na benzinske, odmarališta, servisne rupe u središnjoj ogradi ... pa u ostalome, tko me sprečava da se okrenem na 2+1 trake u i idem u drugom smjeru ... tehnički je izvedivo da imaš recimo svakih 1 km senzor koji će skužiti da se vozilo kreće u suprotom smjeru ... x2 za obje trake x broj kilometara naših autocesta i poluautocesta pod naplatom (mislim da se radi o nešto malo iznad 1300 km) ... u bližoj budućnosti nekako "najjeftinije" rješenje može biti preko GPS-a, da se ne može dogoditi da se voziš u krivom smjeru (potrebna mrvicu veća preciznost + povezivanje sa kontrolama auta) ... ali, tko će to progurati u auto industriji ...
 

Cutac

Prèkaroš
To kažem, na svim kritičnim mjestima treba fizički odvojiti suprotne smjerove, da se dobije efekt tračnica.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
E to je pametno.... slat SMS vozačima na autocesti.
Èitam i ne vjerujem. :D :D Još se čovjek dao fotografirati za novine nakon takve provale. :) Novinar koji je napisao i urednik što je objavio su, navodno, isto jači kalibri. :)
 

La Marche

Iskreni optimist
Oduzimanjem dozvole nisi spriječio da se ta ista osoba vozi i dalje bez dozvole.
Da ima jednostavnog rješenja tog problema, davno bi se riješio.
 

deda

New member
Da znaš da bi ostao bez dozvole,nebi ti palo na pamet tak nešto i dobro bi pazio kaj radiš.
Ako te ulove bilo gdje da se voziš bez dozvole ideš u bajbok,tak da i tu represija ima itekakvog učinka.Pogledaj u Njemačkoj,gdje su kazne drakonske,tam se ne događaju takva sranja.
U državama gdje ne funkcionira pravni ustroj,pojedinci si namjerno mogu iz za:cenzura::cenzura::cenzura:ancije dozvoljavati svakakve gluposti,bez obzira na posljedice,ionak sve možeš platit i tko si može priuštiti takav gušt,boli ga briga.
Glup i primitivan narod treba mlatiti gdje stigneš,nema druge.Zašto se svugdje gdje je frka itekako pazi na propise i nikome ne pada na pamet ignorirati propise,a čim dođe ovdje,bahačenje nema granice.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ode ima puno momaka na forumu iz BiH, pa me interesira ovako iz prve ruke, jel istina šta kažu da u Bosni svaki prometni prekršaj, ako te uvate, fala bogu, ima svoju solarnu paratarifu? :) Navodno, a pričaju mi tako, da su te "tarife" oko trećine kazne. Neka je za prebrzu vožnju 100, kažu 40 na dlan i voziš dalje. Šta je tu sad istina, šta je laž?
 

vborovic

C5 modifikator
Pa kod nas je onda to bolje razrađeno (i to legalno) ... napraviš prekršaj za 500 kn, ako platiš odmah: 250 kn ... dobiješ račun k tome i lova i dalje ide u državni proračun ... :D
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Ja sam također ponajviše za šiljke, đaba ti sve ostalo...ništa se ne prepušta slučaju.

Podsjeća me na nedavni predmet što smo radili na faksu. Radi se o nekom stroju sa elektromotorom na kojem će raditi radnik/operater. Naš zadatak je da spriječimo moguću štetu koju će on učiniti. To radimo sa međusobnim sklopkama koja jedna drugu isključuju kada su obje pritisnute (nitko nije tako savršen da stisne obje istovremeno, jedna tipka će provesti struju prije druge.). Poanta svega što sam napisao, da je taj dio logički gledano višak, ne obavlja se korisni rad, tu je samo da spriječi ljudsku glupost, mislim da je slična situacija sa šiljcima, barem da se ne krene u pogrešan smjer. A kako bi spriječio čovjeka da se usred same autoceste okrene to zbilja nemam ideje...ovo sa senzorima funkcionira, ali kako samu ideju i pokušaj ubiti ne znam...

evo slike: zaokruženi dio - relej/tipka/sklopnik -K1 isključuje mogućnost uključenja -K2, i obratno.

Znam da nije baš usporedivo, al eto ga...
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Pa kod nas je onda to bolje razrađeno (i to legalno)
Šta ti to dođe "legalno"? :whistling: Jel to kad ove pyzde lopuške u saboru mi kažu šta je uredu, a šta nije, pa se dogovoru, izglasaju i stavu na komad papira. Nek se yebu. Meni se više sviđa bosanski sistem, ako je istinit, nego ovi naš. Pod a) pomoga si čoviku direktno (kakve mrtve uplate u lopovski proračun), i pod b) izbjega si kaznu. Opet si platija svoju grešku, pomoga si čoviku na ruku koji isto hrani svoju familju. On je čovik, ti si čovik, ruka ruku mije i šta će nam proračun.

Ja sam također ponajviše za šiljke
Tu je meni jedna stvar sporna. Neka je šiljak pod 90° (ili manje) u pravcu -> A; ovom mangupu šta oće u kontra pravac izbit će gume već na 75-80° vučna, horizontalna sila. Ali, šiljak će ostati dovoljno otvoren pod određenim kutem i na okomicu (gravitacijsku silu) za nas pošten svit šta se vozimo u normalnom pravcu. Razumniš, opet će negdi na oko 45-35° postojat opcija da se svima zarije u gume.
Opcija je neka neutralna nagazna klapna (na sistemu klackalice) šta bi prije toga kompletno spustila šiljke u zemlju za nas iz pravca B. Onda je tu pitanje trajnosti sklopa otvaranja/zatvaranja, itd.
Baš iden guglati da vidin ima li di u svitu koncept šiljaka na (auto)putu.
 

NightSTALKER93

Well-known member
Donator foruma
Tu je meni jedna stvar sporna. Neka je šiljak pod 90° (ili manje) u pravcu -> A; ovom mangupu šta oće u kontra pravac izbit će gume već na 75-80° vučna, horizontalna sila. Ali, šiljak će ostati dovoljno otvoren pod određenim kutem i na okomicu (gravitacijsku silu) za nas pošten svit šta se vozimo u normalnom pravcu. Razumniš, opet će negdi na oko 45-35° postojat opcija da se svima zarije u gume.
Opcija je neka neutralna nagazna klapna (na sistemu klackalice) šta bi prije toga kompletno spustila šiljke u zemlju za nas iz pravca B.
Slažem se, ali samu tehničku izvedbu bi ostavio inženjerima prometa ili dečkima s FSB ili čega već da ju osmisle stave u testiranje pa u uporabu.
Kad smo već kod toga, uzmi u obzir kad si več kod klackalice i raznu tonažu, 1t osobnog automobila nije isto što i 25-40t nekog tegljača, tu bi jedino uzeo neku obaveznu minimalnu brzinu kojom se mora proći preko te klackalice, a opet prije zaleta na samu autocestu itd...ima tu razmišljanja što kako i zašto, ali opet to neće niti jedan političar smisliti, već netko s mozgom...

P.S. kad se sjetim onih hupsera na vijaduktima (visinu već imaju...), treba samo to poboljšati i implementirati :D
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Kad smo već kod toga, uzmi u obzir kad si več kod klackalice i raznu tonažu, 1t osobnog automobila nije isto što i 25-40t nekog tegljača, tu bi jedino uzeo neku obaveznu minimalnu brzinu kojom se mora proći preko te klackalice
Nije problem, zamisli sistem kolotura sa blokadnim štiftom. U momentu dok ti pustiš konop da bi primstija ruke i nanovo potega za jendu fazu, teret stoji na mistu neovisno o težini. Ista stvar bi se, u teroji govorimo, mogla uredit i za klackalicu. Slobodan povrat odozdno na strani šiljka, a odozgo (nagazni za uvlačenje šiljaka) samo na strani klapne neovisno o tonaži.

To je manje bitan problem. Meni se općenito funkacija šiljaka čini opasna za sve, ako uzmeš u obzir da je rizik od ovih kamikaza šta misle da su u engleskoj oko 0,00000000001 promila od ukupnog prometa. :)

Nisan protiv, samo san privremeno skeptičan dok me praksa ne demantira. :)
 
Na vrh