Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stara linija C > Citroën C4 Picasso
Zaboravili ste podatke?


Citroën C4 Picasso (10.2006. - 05.2013.)

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 26.6.2019. , 09:34   #1
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:54
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno Kvačilo

Ekipa, dobar dan.


Imam C4 Picasso, 2011.god, 1.6.ehdi, pilotirani mjenjač 220 000 km.


Prije neki dan upalim auto i izbaci neku grešku u vezi mjenjača i svijetli "service". Krenem i auto jedva ide, piše da je u 2. brzini, ne mogu više mijenjati brzine, ide 30 km/h i trza... Kasnije mi je na displayu pokazalo znak " noga na papučici".


Otišao sam na put s drugim autom a mehaničar je tek sinoć odšlepao auto kod sebe, pokušao je voziti ali ne ide, također kaže da ne može ubaciti u rikverc.


Kako rijetko vozim auto (žena vozi 90%) nisam baš išao za znakovima koji ukazuju da je lamela pri kraju.


Znači li ovo da je otišla lamela ili je nešto drugo u pitanju, i šta znači taj znak koji mi je pokazalo?


Već sam se raspitivao za dijelove (set kvačila, druk ležaj i zamašnjak) i cifra s radom je 6000 kn (Valeo).

Post je uređivan 26.6.2019. u 10:01 (Spallato)
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 26.6.2019. , 10:42   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 01:45
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.895
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Jedino što još može biti u pitanju su ti aktuatori, oko 1500kn novo u ovlaštenom... ali ako nije na toj kilometraži do sada mijenjano kvačilo, moglo bi biti
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'ivan222' na postu:
Staro 26.6.2019. , 11:03   #3
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:54
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

A šta znači taj znak koji pokazuje na displayu, krug i unutra noga na papučici?
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 26.6.2019. , 14:49   #4
Novi član
 
dekiiii's Avatar
 
Član od: 17.03.2017.
Zadnja aktivnost: Jučer 20:44
Lokacija: Čakovec
Postovi: 162
Zahvala: 2
Zahvaljeno 16 puta u 14 postova
Garaža
Originalno

Prema uputstvu (doduše ovo je za moj c-elysee ali mislim da je isto i za c4) treba pritisnuti kočnicu:

Malo mi je čudno da ti je ostao u 2. brzini, jer bi prema uputstvu trebao zablokirati u 3. brzini

dekiiii je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'dekiiii' na postu:
Staro 27.6.2019. , 17:14   #5
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:54
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Mehaničar me zvao i kaže da treba sve mijenjati (lamela,zamašnjak, druk ležaj) jer je u jako lošem stanju, a to sam i očekivao s obzirom da je auto prešlo 220 000 km.

Također kaže da nije siguran da je u tome problem.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.6.2019. , 03:05   #6
šofer
 
zdeslav1967's Avatar
 
Član od: 11.01.2011.
Zadnja aktivnost: 15.11.2019. 20:03
Lokacija: Varaždin
Postovi: 1.060
Zahvala: 76
Zahvaljeno 59 puta u 44 postova
Garaža
Originalno

Citat:
Spallato: Pregled postova
Također kaže da nije siguran da je u tome problem.
I nije. Akutator buš moral menjati. Tak je meni bilo. Reparirane opcije zaobiđi. Sam novo.
zdeslav1967 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'zdeslav1967' na postu:
Staro 28.6.2019. , 09:10   #7
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Danas 07:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.385
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno

aktuator je potrošna roba kao i lamela, ovdje je dobro izdržao 220.000, valjda nije puno akturirao
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Dalibor' na postu:
Staro 28.6.2019. , 10:47   #8
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:54
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Ovako je bilo...stavljam stvari u auto i vidim da se mali igra s ručicom mjenjača, nakon 30 sekundi izbacilo mi je grešku u vezi mjenjača, i nakon toga se dogodilo ono šta sam napisao gore.

Kaže mi tip koji radi u Peugeotu da je cijena tog aktuatora cca 10-11 000 kn!?
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.6.2019. , 11:12   #9
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 01:45
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.895
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Nemoguće.
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.6.2019. , 11:29   #10
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:54
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Sad sam zvao drugi sevis koji radi Citroene i kaže isto, 11 000 kn. Kaže da se mijenja sve, ne može pojedinačno.

Nije mala razlika 1500 kn ili 11 000 kn.

Vi što ste mijenjali, koliko ste platili?
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.6.2019. , 11:45   #11
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 01:45
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.895
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Ajde nek ti oni daju lipo kataloški broj za to čudo od 11000kn da vdimo o čemu se tu radi

Pretpostavljam da se njima neda ništa popravljati, nego bi samo mijenjali veće komponente. Em se ne moraju potruditi, em zarade 10x više.
Ok je ovako informativno s ovlaštenim komunicirati, ali jasno je valjda da nećeš kod njih to raditi?

Elektrozatvarač spojke - 2574.20 - 1597.98 kn, 820 kn na eBayu.
Tebi ili se sasuo kompletan mjenjač ili te ovlašteni želi opljačkati, nema druge.

A ako se raspao kompletan mjenjač, možda bi se dalo ručni ubaciti? Ili kakav rabljeni sređeni pilotirani ubaciti
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'ivan222' na postu:
Staro 28.6.2019. , 12:05   #12
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:54
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Ivane i ostali, prije svega hvala vam na informacijama i pomoć!

Auto nisam dao raditi u ovlašteni nego kod prijatelja, koji je odličan mehaničar. Istina, nije možda baš najiskusniji s ovim tipom mjenjača i njegovim problemima, ali je odličan u svom poslu.

Zvao sam nekoliko ovlaštenih i svi kažu 11 000 kn, komplet i da se ne može ništa mijenjati pojedinačno.

Sad sam zvao Cib i pričao sa mehaničarem, on kaže da su male šanse da je otišao aktuator i da nisu baš kvarljivi (naravno, uvijek postoji mogućnost).

S obzirom na kilometražu (220 000 km), kaže da potisni ležaj zna raditi probleme i da je vjerojatno do njega. Kaže da kad promijenim kvačilo, potisni i zamašnjak, i ako se to dobro sredi (upari) preko kompjutera, da bi trebalo raditi.

Ja unaprijed razmatram sve mogućnosti, da znam šta mogu očekivati i koliko će me sve to koštati.

Izgleda da mi jedino preostaje nadati se , da kada promijenim kvačilo, potisni ležaj i zamašnjak, da će sve biti ok, i da neće biti potrebe da mijenjam taj aktuator.
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.6.2019. , 19:19   #13
Super Moderator
 
bjelivuk's Avatar
 
Član od: 04.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 17:43
Lokacija: Pula
Postovi: 3.352
Zahvala: 873
Zahvaljeno 283 puta u 249 postova
Originalno

Citat:
ivan222: Pregled postova
Ajde nek ti oni daju lipo kataloški broj za to čudo od 11000kn da vdimo o čemu se tu radi
Komplet. Akutator + ECU

bjelivuk je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.6.2019. , 19:27   #14
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:54
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Znači, to malo čudo košta 11000 kn?
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.6.2019. , 19:30   #15
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 01:45
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.895
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Vuče jel stvarno potrebno sve u komadu? Ako već ima za kupiti po komponentama?
ivan222 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 28.6.2019. , 20:23   #16
šofer
 
zdeslav1967's Avatar
 
Član od: 11.01.2011.
Zadnja aktivnost: 15.11.2019. 20:03
Lokacija: Varaždin
Postovi: 1.060
Zahvala: 76
Zahvaljeno 59 puta u 44 postova
Garaža
Originalno

Kak delaju ugradnju u tvornici tak ti i ovlaštni prima s lagera komplete i neće niš kemijati. Nit smiju. Kak ti zbog jamstva itd.
Ja sam ga otpeljal u SLO kod tipa kaj je prije delal u Citroenu. Prvo treba znat na diagboxu iščitat sve greške. Onda treba mu Lexia za zamenit akutator, jer bez nje nemre nabit tlak opet niti ga ispustit. Akutator je na C4 hidraulički. Tak sam ja mislil da je električni kaj na C2 (taj je bagatela). Mene je dvomaseni, komplet, potisni i akutator izašal 1700€ z DDV. Tak da je mislim da je ovo 11 ta cifra a ne samo za akutator i ecu.

Tak Spallato pitaj kaj je u tih 11tkn.
zdeslav1967 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 29.6.2019. , 10:43   #17
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:54
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Znam da su spominjali neku posudu u tih 11000 kn, kažu da je to neki komplet.

Zamašnjak, kvačilo i potisni mijenjam sada, to je odvojeno.

Ja se još uvijek nadam da neću trebati mijenjati to čudo jer sam čitao na jednom stranom forumu, da je čovjek imao isti problem, radi jako lošeg zamašnjaka i kvačila.
Nakon zamjene sve je bilo ok.

Nove vijesti...

Zamašnjak, kvačilo i potisni su promijenjeni, nakon toga je neki tip sa origigi dijagnostikom (moj prijatelj nema originalnu dijagnostiku za Citroen, nego neku univerzalnu) pokušao odraditi kompjuterski dio (ne znam točno šta) ali nije uspio.

Dođe do nekog dijela (3. brzina) i prekine ga...


Uglavnom, dijagnostika pokazuje grešku P 0945 ( poremećaj komande elektronika grupe elektro pumpe).


Zna li netko šta to točno znači?

Saznao sam za još jedan isti/sličan slučaj (Peugeot), nakon promjene zamašnjaka i rada preko dijagnostike u ovlaštenom servisu sve je ok.

Šta sad?
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.6.2019. , 12:56   #18
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 16:54
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 423
Zahvala: 2
Zahvaljeno 65 puta u 53 postova
Originalno



ne otpisujte odma sve ovdje se spominju neki senzori i kratki spojevi kao moguci uzrok. treba eliminirat kratke spojeve testnom lampom zamjenit taj senzor sto se spominje mozda i onda vidit. taj sustav ne znam u detalje, ali ako stavis vin mogu ti dat shemu za tvog prijatelja i on ce znat onda otklonit kvar.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.6.2019. , 13:26   #19
Mladi član
 
Član od: 18.04.2015.
Zadnja aktivnost: Jučer 08:54
Lokacija: Split
Postovi: 370
Zahvala: 20
Zahvaljeno 31 puta u 22 postova
Originalno

Idemo dalje...

Sad mi je javio, da ni drugi koji je došao s dijagnostikom nije uspio obaviti upoznavanje mjenjača (ili šta je već pokušavao).

Izbacilo mu je 4 greške:

1. P0949 Greška: upoznavanje spojke nepotpuno
ili nije završeno

2. P0868 Poremećaj manjka tlaka ulja

3. P0944 Greška: ispražnjen spremnik tlaka
ulja

4. P0945 Poremećaj komande elektromotora
grupe elektro pumpe


Broj šasije : VF7UD9UR8BJ751607
Spallato je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 30.6.2019. , 14:58   #20
C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
 
Član od: 03.12.2016.
Zadnja aktivnost: Jučer 16:54
Lokacija: NRW Deutschland
Postovi: 423
Zahvala: 2
Zahvaljeno 65 puta u 53 postova
Originalno

Ja bi se usredotocio na gresku p0945 jer su ostale 3 posljedica greske p0945.
nemo26 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
kvačilo

Uređivanje



Sada je 08:42. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger