Dalibor
Dado Tornado
i ja sam razmišljao upiknuti neki 50 kubika za po ZG...Osobno sam amortizirao cjenovni udar intezivnijim korištenjem skutera.
koliko ti troši taj 150 kubika, pošto je rega?
i ja sam razmišljao upiknuti neki 50 kubika za po ZG...Osobno sam amortizirao cjenovni udar intezivnijim korištenjem skutera.
To su prdekalice s kratkim vijekom trajanja motora. Imao sam jednom i ne bih više. Radije biraj neki rabljeni do 125 ccm, uz uvjet da imaš A kategoriju, odnosno A1 kategoriju.ja sam razmišljao upiknuti neki 50 kubika za po ZG...
Honda SH 150, prosjek s mojom težinom je oko 3.5 litrekoliko ti troši taj 150 kubika
Tehnički, naknada za okoliš, cestarina zajedno s fantomskom "uslugom registracije" oko 450 kuna, plus oko 600 kuna AO.pošto je rega?
Ne isplati se onda skuter, slicno toliko trosi i moj HDi, a vozim se ko kraljHonda SH 150, prosjek s mojom težinom je oko 3.5 litre
Jos sam malo da zatopli i skacem na svog "autora" (marka bicikla)... tak i tak s njim zauzimam pol kolne trake pa mogu i ja reci da se vozim ko kralj. Evo, upravo objavili da es95 sutra ide gore za 27 lipa.Ne isplati se onda skuter, slicno toliko trosi i moj HDi, a vozim se ko kralj
Èak i da tvoj troši 3.5, u što sumnjam, i dalje ti ostaje ogromna stavka servisa, tehničkog i osiguranja u odnosu na skuter. Dalje, sa skuterom nemaš brige oko traženja parkirališnog mjesta, ne plaćaš parkiranje.Ne isplati se onda skuter, slicno toliko trosi i moj HDi, a vozim se ko kralj
veća šansa da te netko sronda jer te ne vidi, lako padaš jer ipak si na dva kotača, skupa (ako hoćeš pravu) oprema...Minusi za skuter su manja udobnost, zima i kiša.
E vidis tu grijesis.Vozim skuter od 2005 god i ustedio mi je jako puno novaca i vremena.Vozio sam se na posao dnevno cca 10km,na benzin sam trosio 200-250kn mjesecno,servis svakih 6 mjeseci dode 220 kn,registracija cca 500kn.Ne isplati se onda skuter, slicno toliko trosi i moj HDi, a vozim se ko kralj
to OK kad je vrijeme povoljno i kad radiš do posla 10km, a ako radiš cca 100km dnevno, onda baš i nije ugodno.Vozio sam se na posao dnevno cca 10km,na benzin sam trosio 200-250kn mjesecno
eto...Sad ga nazalost prodajem zbog zdravstvenih problema sa leđima
ako radis 100km onda kupis malo veci skuter i 4-taktnito OK kad je vrijeme povoljno i kad radiš do posla 10km, a ako radiš cca 100km dnevno, onda baš i nije ugodno.
eto...
i taj troši kao i auto, održavanje mu je skoro pa kao i auto, oprema za vožnju je skupa, a padne kiša, pada i vozačako radis 100km onda kupis malo veci skuter i 4-taktni
sorry, mislio sam da je vezano jedno s drugim (ali pretpostavka je majka svih zaeba)Zdravstveni problem sa leđima nije uzrokovao skuter nego ozljeda na poslu
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=mFb3YVwBrGQ[/ame]ja sam vozio skuter po svim vremenskim prilikama
uvijek je odrzavanje na bilo kojem skuteru jeftinije nego odrzavat citroenaako ces kupovat orginal dijelovei taj troši kao i auto, održavanje mu je skoro pa kao i auto, oprema za vožnju je skupa, a padne kiša, pada i vozač
sorry, mislio sam da je vezano jedno s drugim (ali pretpostavka je majka svih zaeba)
uvijek je odrzavanje na bilo kojem skuteru jeftinije
slazem se,al kad nesto volis onda oko toga ne brinesneka i je, ali nepolomljen vrat: neprocjenjivo
govorim iz vlastitog iskustva. najgore je to što si brži od auta, a vozači auta ne obraćaju baš previše pozornost kad ih pretekneš i ne znaju ocijeniti kojom brzinom ga prolaziš.