Skuteri i cijena goriva

fullcool

New member
Re: Promjene cijene goriva

za male motorčiće slobodno možemo reći da je to stil života, jednostavno vozeći skuter drugačije živimo nego da vozimo auto. mislim da se sa skuterom potpuno mijenjaju relacije vožnje, pa i navike vezane uz to, kao npr. gdje svratit na pivo, gdje stati kupit kruh i kifle, dali navratit kod nekog prijatelja viditi šta radi ili ne. sa autom se jednostavno zaobilaze neka mjesta jer nam se ne da tražit parking i provlačit kroz gužvu, izlazit i ulazit u auto itd.
za otići kupit kruh, auto je nužno zlo kao zamjena za skuter, ali i vozit se po mokrom i kiši na posao skuterom je nužno zlo kao zamjena za auto.:whistling:
 

Dalibor

Dado Tornado
ko klinac sa 12 godina vozio sam yamahu skutera od 50 kubika, to je tada bilo čudo :D
čak me i murija izbjegavala ROFL
trošila je 2 litre...

nešto sam kontal budući da imam dva auta na raspolaganju, samo finta je u tome kak je citrić u voznom ali prilično "teško prodajnom" stanju :D

tak da bi umjesto citrića vozio skuter po zagrebu... a za ostalo imam drugi auto...

ako bi uzimao ciljal bi na neki dvotaktni 50... ima određenih nedostataka u odnosu na četverotaktne, ali ubrzanje im je dosta bolje...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Re: Promjene cijene goriva

Kak je skuter jeftin,gume koštaju 250-300kn svaka,traja max 7-8 000km,ploćice za jedan kotač 150kn,a podereš ih u gradu taj čas i diskovi ne traju nešto.Amortizeri odlaze brzo ,a ako ne valja nemreš se vozit,ulja isto troši,benga 3l/100h,pa rolice,remen,sve to košta i brzo se mora mjenat,a komfor katastrofa,opasnost da ne pričam i nakon nekoliko god vožnje sjebat ćete reuma sinusi,pa preslaćanje,oblaćenje,****nje s kacigom,niš nemreš na njemu vozit,a uvjek nešto trebam kupit kad idem s posla,jer kaj da dođem doma pa idem s autom u trgovine,itd. Jedina mu je prednost kaj si brz u gradskoj gužvi,niš drugo.
NHF, deda, ali čini mi se da s ovime nemaš iskustva.

za male motorčiće slobodno možemo reći da je to stil života, jednostavno vozeći skuter drugačije živimo nego da vozimo auto. mislim da se sa skuterom potpuno mijenjaju relacije vožnje, pa i navike vezane uz to, kao npr. gdje svratit na pivo, gdje stati kupit kruh i kifle, dali navratit kod nekog prijatelja viditi šta radi ili ne. sa autom se jednostavno zaobilaze neka mjesta jer nam se ne da tražit parking i provlačit kroz gužvu, izlazit i ulazit u auto itd.
za otići kupit kruh, auto je nužno zlo kao zamjena za skuter, ali i vozit se po mokrom i kiši na posao skuterom je nužno zlo kao zamjena za auto.:whistling:
Apsolutno se slažem. A, svima koji tu pričaju kako je vožnja motora/skutera smrtno opasna bih poručio da je život općenito smrtno opasan. :D Osim na sebe, trebaš puno više paziti i na druge u prometu i to je to. Osobno, kucam u drvo, nikad nisam imao nikakvih problema sa skuterom. Niti u gradu, niti na otvorenoj cesti.
 

brezC4

New member
A, svima koji tu pričaju kako je vožnja motora/skutera smrtno opasna bih poručio da je život općenito smrtno opasan.
istina. ali vožnja na skuteru samo povećava šanse. par puta sam tako obilazio auto da bi vozač auta skrenio bez žmigavca. srećom eto pa sam ostao čitav :)
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Imal sam dva Peugeota
I sad na temelju dva Pežoova skutera, tvrdiš da su skuteri ostalih marki jednako loši?????

Treći put probaj kupiti japanca. Èini mi se, iz osobnog, ali i tuđih iskustava, da jedino japanac zna napraviti MOTOR. Ova moja Honda, osim redovnog servisa, nikakvih problema. I nemam dilema oko toga na kojoj pumpi ću ga točiti. ;) Znaju iskusni skuteraši o čemu pričam. ;)

vožnja na skuteru samo povećava šanse
Kao što rekoh, čim se rodiš, život postaje opasan, ma što god radio. ;) Jesu li šanse za nešto veće ili manje, je tako i tako relativno.
 

deda

New member
Nisu bili loši,sve kaj sam naveo je bilo redovno mjenjanje,potrošni materijal,a neznam,ali meni je to bilo preskupo ,za takav picajzl od vozila,kada se gleda na troškove auta, a da ne velim da dok sam išao s posla usred ljeta i prekrasnog sunčanog dan me znala po tri, četri puta sjebat kiša do doma.Fučkaš ti to,bez krova nad glavom.
 

skafetin

New member
A da tankamo plavi dizel,dosta je jeftin oko 6 kuna.Kazu ima malo vise sumpora, pa ko ga jeb zamutimo ga u omjeru 50:50 i vozi misko
 

La Marche

Iskreni optimist
Nema tu jednostavnog odgovora.
Ako zanemraimo osobne sklonosti, ostaju hladnokrvna matematička pitanja:

Koliko se kilometara radi automobilom po gradu?
Da li je u tom gradu uopće problem vožnja i parkiranje?
Ako da, u koje doba godine je najveće opterećenje? (ako je velika gužva kad padne snijeg, neće puno pomoći skuter osim tvrdoglavim avanturistima; ako je ljetni turistički grad, motocikl/skuter/bicikl vjerojatno i tako već imate)
Kolika je cijena nabave, održavanja i troška skutera? Za 2.000 km godišnje se neće isplatiti nikakav, za 10.000 km hoće i pristojniji.
Kod kalkulacije uračunati i to da izvoženi skuter kao rabljeni kod prodaje ne vrijedi gotovo ništa.
 

toecutter

New member
Ja sam imao više skutera i smatram da su odlična stvar za vožnju gradom po ljeti ( iako vozim cijeli svoj život motore ).
Za kratke relacije ( 20-30 km dnevno ) i ukoliko nema prevelikih uzbrdica idealna je neki mali 4t skuter ( mala potrošnja i nikakvi troškovi održavanja ) npr ja imam Piaggio Zip
Za malo veće relacije ( 50-tak ) km onda jedan 4t 125 cc ( npr. Agility Kymco 125 ).
To govorim za ozbiljniju i stariju ekipu kojim je skuter potreba, a za ove mlade onda sigurno neki ljepši , 2t skuter..
 
Na vrh